Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Kavipa jannulla munkki. Mulla on noi kaikki onneksi Suomessa tallella. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pelasin pojat muuten taas lottoa, siellä kun on tänään 30 miljoonaa ATS:ää jaossa. Pitäkää peukkuja! :rolleyes:

Kauheeta tämmönen hermojaraastava jännitys! Jokatapauksessa, jos en oo huomenna täällä, niin tiedätte että oopeelle kävi megamunkki! Tuun sit vaikkapa henkilökohtaisesti kertoon tunnelmista, Noppiskin voi sillävälin pyyhkiä pölyt kaseteistaan! :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Meillä on täällä 'välikierros' ja voittona vaan 40.000.000 beffiä ja enhän mä nyt minkään vajaan 7 miljoonan markan takia persettäni tästä nosta...

Mutta sulle on Obbe peukut ym pystyssä :eek:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eikö siel ulkomailla olekaan tota rotestiaikaa, kun heti arvonnan jälkeen lähdetään rällästään?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Täällä voi kuulkaas rällästää vaikka ilman lottovoittoa :D :D

Esim menee paikallisen "K-kaupan" 24h-automaatille ja ottaa siitä esim lekan voduu ja sikspäkin kaljaa. Vaikka 01.30 yöllä. Se on kuulkaa rällästystä se.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Meillä on täällä 'välikierros' ja voittona vaan 40.000.000 beffiä ja enhän mä nyt minkään vajaan 7 miljoonan markan takia persettäni tästä nosta...

Mutta sulle on Obbe peukut ym pystyssä :eek:</STRONG>
Täällä lototaan nykyisin jo kaks kertaa viikossa, mutta en mäkään pikkuvoittojen takia lähde kuponkia ostamaan, isot rahat ne vaan kiinnostaa, kolikoita ja muuta pikkuhilua kun on jo ennestäänkin :rolleyes:

Tua noi... kyllä sää mun pualesta saat kammata vaikka tukkaski pystyyn jos meinaat että se vaan jotenkin auttaa :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by AJ:
<STRONG>Eikö siel ulkomailla olekaan tota rotestiaikaa, kun heti arvonnan jälkeen lähdetään rällästään?</STRONG>
Mää mistään rotestiajoista tiärä, sen verta kuiteski ehkä venaan, että katon etten jouru jakamaan tota pottia kovin monen muun kanssa tasan ja meen vasta sitten haistattaan pomolle kukkaset :rolleyes:

Jaahas, mitäs sitä niillä rahoilla oikein tekis, aiku tää on jännää!

Tblair2

Active member
Tulin just lounaalta. Jumalauta, etta teki mieli rookia! Taytyy jaksaa taas. Obbe saa ostaa mulle loppuelamakseni Nicorettea jos saa ton loton kiinni.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Tulin just lounaalta. Jumalauta, etta teki mieli rookia! Taytyy jaksaa taas. Obbe saa ostaa mulle loppuelamakseni Nicorettea jos saa ton loton kiinni.</STRONG>
Halpa homma, mä en nimittäin usko, että sä tuut elämäs aikana kovinkaan montaa pakkausta Nicorettea käyttämään, sillä a) joko sä rupeet taas polttamaan tai b) sä et tarvi enää edes sitä Nicorettea.

...itteasiassa mä olin jo päätäny, että pistän sulle tuleen 100 kartsaa röökiä, mutta olkoot nyt sitten ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nooo, toisaalta hyvä, sillä mä jo pelkäsin, että musta ois tullu sellanen varsinainen selkääntaputtelija siinä tapauksessa... ;)

On kuulemma kesän viimeinen päivä tänään. +24 ja huomisesta tippuu jo alle kahenkyysan. Viimeset ip-golffit olis tänään ja ens viikolla alkaa taas se 10 kuukauden ruljanssi... Oli kiva kesä, mutta kaikkea aikansa... :(

Onneks on vielä se kolmisen viikkoa lomaa :)

Tblair2

Active member
Ei tullu taaskaan milonaaria. Tarviskohan munkin ruveta lottoamaan...
Mullakin on viela kaksi viikkoa lomaa jaljella. Ma luulin ettei ollut mitaan! Rupee olemaan kondiksessa. Paino putoaa, ei rookia eika viinaa. Sanokaas joku hyva lomapaikka mihin ma voin lahtee loka-marraskuussa viikoksi chillaamaan. :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kesä taitaa tosiaankin olla pikkuhiljaa ohitse, aamulla (klo 7) kun lähdin töihin, näytti mittari alle 10 astetta, tosin ulkona paistoi aurinko, niin että en jäätynyt vaikka uhmakkaasti puinkin päälleni vain lyhythihaisen paidan ja takinkin jätin vielä naulakkoon. Iltapäivällä pitäis tosin olla lämpöä +24 astetta, mutta viikonlopuksi on luvassa sadetta ja alle kahdenkymmenenasteen lämpötiloja (eli näköjään siis just niinku Pelkiassa).

Noppis: en tiä ketä sä olisit taputellu selkään, mutta tuskin kuitenkaan mua, sillä mähän olisin makoilemassa piitsillä jossain Dubai-Mauritius-Hawaii-Florida -akselilla ja siellä mun selkään olis taputeltu korkeintaan aurinkovoidetta :D

Mutta tavallaan hyvä ettei tullu tälläkertaa sitä voittoa, meni nimittäin potti jo muutenkin kahtia ja jos mä olisin ollu kolmantena sitä jakamassa, niin olis tullu vaan paha mieli kaikille :rolleyes:

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Minkälaisesta lomasta sä diggaat?</STRONG>
Lammin ja rauhallinen. Ei mikaan Ibizameininki. Ei liian kaukana. Samat pelit muuten taalla ilmojen suhteen. Tanaan joutu vetamaan farkkurotsin paalle.
:(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Sanokaas joku hyva lomapaikka mihin ma voin lahtee loka-marraskuussa viikoksi chillaamaan. :cool:</STRONG>
Viikko on vähän lyhyt aika, jos haluais pidemmälle ja toisaalta taas loka-marraskuussa ei lähempänä (paitti kanarialla ja sinnehän sä et haluu?) oo välttämättä enää niin hirveen lämmintä. Tietty joku Tunisia olis vielä tuolloinkin ok, jos ihan vaan löhöämään lähdet, night lifea sieltä tosin on melkein turha ettiä. Kyproksellakin vois ehkä vielä tuohon aikaan tarjeta, siellä olis ainaki sitä iltaelämääkin, Kypros vaan on huomattavasti tyyriimpi kuin Kreikka. Rhodos saattais kans tulla kysymykseen (halvempi kuin Kypros), itte diggasin mestasta, varsinkin vanhakaupunki on makee, mutta ainakin marraskuu rupee tuollakin olemaan jo hiukan kyseenalainen.

Florida olis hiano mesta eikä oikeastaan edes hirveen kallis, mut niinku jo sanoin, viikko on vähän lyhyt aika.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Lammin ja rauhallinen. Ei mikaan Ibizameininki. Ei liian kaukana. Samat pelit muuten taalla ilmojen suhteen. Tanaan joutu vetamaan farkkurotsin paalle.
:(</STRONG>
No sit vaikkapa Djerba Tunisiassa!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Toi mun Kreetan loma oli aika ässä kaikin puolin. Lämmintä, mielettömän hyvää safkaa, iso saari, joten tarvittaessa paljon nähtävää ja varsinkin Rethymno:ssa oli hyvä iltaelämä terasseineen diskoineen (ei kuitenakaan mikään Ibiza meininki). Agoikseen ei kannata mennä, mutta Chania tai Georgiopolis on hyviä mestoja asustella.

Malta oli myös asiallinen mesta. Tunisiakin (Hammamet) oli positiivinen ylläri. Portugalin eteläkärki vois olla kans asiaa. Kanarialta nyt aina löytyy tekemistä ja lämmintä, joten sinne jos ei muualle jaksa.

Karibiakin on ykkösmesta syksystä kevääseen, mutta se onkin jo sitte 11 tunnin lennon päässä... :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tai hei!!! Tuu Belgiaan!!! Ei taatusti ole a) pitkä matka ja kee) Ibiza-meininki!!!!!