Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Niin, ja taa on vasta vahan alkua...</STRONG>
Seuraavaks on sit vuorossa futismatsit, sen jälkeen loppuu kitaranrämpyttely, ...

Ei oo helppoo :eek:

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Seuraavaks on sit vuorossa futismatsit, sen jälkeen loppuu kitaranrämpyttely, ...

Ei oo helppoo :eek:</STRONG>
Kitaranrampyttelyyn vedetaan raja. Ex-mimmin kanssa kavi noin. Ensin loppu kalastus, sitten urheilu ja lopuksi kitaransoitto. Oli pakko nayttaa ovea. Se oli muuten Belgialainen mimmi!

:D :D :D

[ 30-08-2001: Message edited by: Tblair ]

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Se oli muuten Belgialainen mimmi!</STRONG>
Noppis kysyy kuiteski, et oliko flaami vaiko ranskankielinen, niin että kerro nyt ennenku se ehtii ;)

Kalastuksenvastaisuuden mä kyllä ymmärränkin: ukko tuo kotiin haisevia ja pieniä sinttejä, joissa ei oo ku helvetisti ruotoja ja joita kukaan ei itseasiassa edes halua syödä, ei varsinkaan kalastaja itte :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mun vakiovastaus muijien valitukselle on ollut jotta "sa ostit mut tammosena, rahoja ei saa takaisin." :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
"Hej, mun nimi on Pelle Svinrik. Mä tulen tänne papan värkstaadille aina välillä sortamaan työläistä. Lipittämäs kiiltoa mun saapakseen niin pärkkeleesti. Osta mut, mä olen kaupan!" -VPK-

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Toi jakso multa taitaa muuten puuttua. Hitto, pitäisköhän taas kattoa läpi :D

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Minkä maalainen tää nykyinen on, Tblair?</STRONG>
Ranskalainen. Le plus belle mademoiselle...
Tanaan on tilipaiva!! Lahden viikonlopuksi Brightoniin pyorailemaan. Taraytetaan johonkin bed and breakfastiin rannikolla.

Tblair2

Active member
<STRONG>"Hej, mun nimi on Pelle Svinrik. Mä tulen tänne papan värkstaadille aina välillä sortamaan työläistä. Lipittämäs kiiltoa mun saapakseen niin pärkkeleesti. Osta mut, mä olen kaupan!" -VPK-</STRONG>
Ne Juha Mieto jutut on parhaita. Ookko nahnyt sen missa Petelius jynssaa sen suksia:
"Suksihan on vallan kelevooton kappyra..."

:D :D

Niin ja:

"Meiran perheesehen ostettihin uuret saniteettikalusteet..."

Taytyy taas katsoo uudestaan kun menee Suomeen.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Ranskalainen. Le plus belle mademoiselle...
Tanaan on tilipaiva!! Lahden viikonlopuksi Brightoniin pyorailemaan. Taraytetaan johonkin bed and breakfastiin rannikolla.</STRONG>
Kuulostaa hyvälle! Puhutteko muuten ranskaa keskenänne ollenkaan? Vittu, munkin pitäis opetella toi flaami/hollanti nyt kunnolla, kun ei jaksais puhua englantia koko aikaa kaikille... :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mähän just löysin noi VPK ja Kummeli ym nauhat kellarista kolmen vuoden jälkeen, joten hubaa on ollu! Tosin vasta Kummelin kanssa, ens viikolla VPKn kimppuun :D :D

Tblair2

Active member
<STRONG>

Kuulostaa hyvälle! Puhutteko muuten ranskaa keskenänne ollenkaan? Vittu, munkin pitäis opetella toi flaami/hollanti nyt kunnolla, kun ei jaksais puhua englantia koko aikaa kaikille... :(</STRONG>
Ei me keskenaan, mutta sukulaisten kanssa on pakko vaantaa. Wittu mita sukua muuten. Sen isoaiti asuu St. Tropezissa ja ne on jotain aatelisia. Sen isoisa oli yksi Nestlen perustajista. Ei ne suostu puhumaan muuta kielta. Flaami on hirveeta mongerrusta. Mun ex-mimmifrendi vaansi sita.

:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ne Juha Mieto jutut on parhaita. Ookko nahnyt sen missa Petelius jynssaa sen suksia:
"Suksihan on vallan kelevooton kappyra..."

Niin ja:

"Meiran perheesehen ostettihin uuret saniteettikalusteet..."

Taytyy taas katsoo uudestaan kun menee Suomeen.</STRONG>
Juu, noi oli helvetin hyviä, löytyy molemmat nauhalta :D :D

Mut oikeestaan suurinosa niistä jutuista oli hyviä, toisin kuin Peteliuksen myöhäisemmissä sarjoissa, itseasiassa tais olla enämpi Heiskasen ansiota ton sarjan taso.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Sen isoaiti asuu St. Tropezissa ja ne on jotain aatelisia. Sen isoisa oli yksi Nestlen perustajista. </STRONG>
Sullahan on pullat aika hyvin ugnissa :)

St.Tropez (ookko käyny?) oli aika pettymys kylänä. Toisaalta, eihän nää raha-ihmiset todellakaan asu itse St.Tropezissa, vaan siinä 'liepeillä' vuorilla (sama Nizzan, Cannesin, Antibesin ym kanssa). Siellä ne 'verrattaen messeet' huvilat ym on. Itse kylä on vaan turistien kahvila ja postikortti-ostos mesta. Aikamoinen pettymys oli kyllä nyt.

Tblair2

Active member
<STRONG>

Sullahan on pullat aika hyvin ugnissa :)

St.Tropez (ookko käyny?) oli aika pettymys kylänä. Toisaalta, eihän nää raha-ihmiset todellakaan asu itse St.Tropezissa, vaan siinä 'liepeillä' vuorilla (sama Nizzan, Cannesin, Antibesin ym kanssa). Siellä ne 'verrattaen messeet' huvilat ym on. Itse kylä on vaan turistien kahvila ja postikortti-ostos mesta. Aikamoinen pettymys oli kyllä nyt.</STRONG>
Joo. Silla mummolla on Nizzan vuorilla kans kamppa.

:)

...ja puudeli.
Silla on kuulemma Cezannen maalaus Sveitsin pankissa. :eek: :eek: Hurjaa menoa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Wittu mita sukua muuten. Sen isoaiti asuu St. Tropezissa ja ne on jotain aatelisia. Sen isoisa oli yksi Nestlen perustajista.</STRONG>
No johan mä ajattelinkin, että täytyy olla aikamoinen misu, joka saa painostettua sut röökilakkoon ja dieetille, mutta toi selittikin jo kaiken :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

No johan mä ajattelinkin, että täytyy olla aikamoinen misu, joka saa painostettua sut röökilakkoon ja dieetille, mutta toi selittikin jo kaiken :D</STRONG>
Misu on melkoinen joo, mutta ajatelkaas pergama millanen karju tää Tblair sitten on kun pokaa (ja vielä kahdesti) tollasen misun!!!! Hyvä Suomi!!! :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vähemmistövitsi tähän väliin:

Isäneekeri hermostui kun kaikki savimajat olivat ihan saman näköisiä. Joka ainoa. Niinpä hän päättikin maalata majansa valkoiseksi, jotta oma maja löytyisi helpommin varsinkin pimeällä. Tuumasta toimeen ja maalaamaan, mutta hupsista kesken hommien maalikannu tippui käsistä ja suoraan perheen nuorimmaisen pojan päälle. Poika oli yltä päältä valkoisessa maalissa ja itki isää ottamaan tahmean maalin pois.
"Ei kerkiä, täytyy maalata tämä ennen pimeää", sanoi isä.
Poika kysymään äidiltä ehtisikö tämä ottaa kirvelevän maalin pois.
"Ei kerkiä, täytyy laittaa ruokaa perheelle."
Poika kysyi molemmilta veljiltään ja vastaus oli "Ei kerkiä, täytyy hommailla nyt".
Poika istui maahan ja totesi: "Voi saatana, vasta vartti valkoisena ja nyt jo kaikki neekerit vituttaa."

Tblair2

Active member
<STRONG>

Misu on melkoinen joo, mutta ajatelkaas pergama millanen karju tää Tblair sitten on kun pokaa (ja vielä kahdesti) tollasen misun!!!! Hyvä Suomi!!! :)</STRONG>
No ei ma sen kanssa seurustele sen takia, etta silla on rikasta sukua. Se tulee vaan kaupan paalle ja silla on hyva naureskella. Saatanan nuukia ne on silti. Mutta perintoa se jossain vaiheessa kylla vetaa ja paljon.

:eek: :eek: