OoPee
Nuori ikäisekseen
Seuraavaks on sit vuorossa futismatsit, sen jälkeen loppuu kitaranrämpyttely, ...Originally posted by Tblair:
<STRONG>Niin, ja taa on vasta vahan alkua...</STRONG>
Ei oo helppoo
Seuraavaks on sit vuorossa futismatsit, sen jälkeen loppuu kitaranrämpyttely, ...Originally posted by Tblair:
<STRONG>Niin, ja taa on vasta vahan alkua...</STRONG>
Kitaranrampyttelyyn vedetaan raja. Ex-mimmin kanssa kavi noin. Ensin loppu kalastus, sitten urheilu ja lopuksi kitaransoitto. Oli pakko nayttaa ovea. Se oli muuten Belgialainen mimmi!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Seuraavaks on sit vuorossa futismatsit, sen jälkeen loppuu kitaranrämpyttely, ...
Ei oo helppoo</STRONG>
Noppis kysyy kuiteski, et oliko flaami vaiko ranskankielinen, niin että kerro nyt ennenku se ehtiiOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Se oli muuten Belgialainen mimmi!</STRONG>
Miten tää ei yllätä mua kyllä yhtään???Originally posted by Tblair:
<STRONG>
Se oli muuten Belgialainen mimmi!
</STRONG>
Ranskalainen. Le plus belle mademoiselle...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Minkä maalainen tää nykyinen on, Tblair?</STRONG>
Ne Juha Mieto jutut on parhaita. Ookko nahnyt sen missa Petelius jynssaa sen suksia:Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>"Hej, mun nimi on Pelle Svinrik. Mä tulen tänne papan värkstaadille aina välillä sortamaan työläistä. Lipittämäs kiiltoa mun saapakseen niin pärkkeleesti. Osta mut, mä olen kaupan!" -VPK-</STRONG>
Kuulostaa hyvälle! Puhutteko muuten ranskaa keskenänne ollenkaan? Vittu, munkin pitäis opetella toi flaami/hollanti nyt kunnolla, kun ei jaksais puhua englantia koko aikaa kaikille...Originally posted by Tblair:
<STRONG>
Ranskalainen. Le plus belle mademoiselle...
Tanaan on tilipaiva!! Lahden viikonlopuksi Brightoniin pyorailemaan. Taraytetaan johonkin bed and breakfastiin rannikolla.</STRONG>
Ei me keskenaan, mutta sukulaisten kanssa on pakko vaantaa. Wittu mita sukua muuten. Sen isoaiti asuu St. Tropezissa ja ne on jotain aatelisia. Sen isoisa oli yksi Nestlen perustajista. Ei ne suostu puhumaan muuta kielta. Flaami on hirveeta mongerrusta. Mun ex-mimmifrendi vaansi sita.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Kuulostaa hyvälle! Puhutteko muuten ranskaa keskenänne ollenkaan? Vittu, munkin pitäis opetella toi flaami/hollanti nyt kunnolla, kun ei jaksais puhua englantia koko aikaa kaikille...</STRONG>
Juu, noi oli helvetin hyviä, löytyy molemmat nauhaltaOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Ne Juha Mieto jutut on parhaita. Ookko nahnyt sen missa Petelius jynssaa sen suksia:
"Suksihan on vallan kelevooton kappyra..."
![]()
Niin ja:
"Meiran perheesehen ostettihin uuret saniteettikalusteet..."
![]()
![]()
Taytyy taas katsoo uudestaan kun menee Suomeen.</STRONG>
Sullahan on pullat aika hyvin ugnissaOriginally posted by Tblair:
<STRONG>
Sen isoaiti asuu St. Tropezissa ja ne on jotain aatelisia. Sen isoisa oli yksi Nestlen perustajista. </STRONG>
Joo. Silla mummolla on Nizzan vuorilla kans kamppa.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Sullahan on pullat aika hyvin ugnissa
St.Tropez (ookko käyny?) oli aika pettymys kylänä. Toisaalta, eihän nää raha-ihmiset todellakaan asu itse St.Tropezissa, vaan siinä 'liepeillä' vuorilla (sama Nizzan, Cannesin, Antibesin ym kanssa). Siellä ne 'verrattaen messeet' huvilat ym on. Itse kylä on vaan turistien kahvila ja postikortti-ostos mesta. Aikamoinen pettymys oli kyllä nyt.</STRONG>
No johan mä ajattelinkin, että täytyy olla aikamoinen misu, joka saa painostettua sut röökilakkoon ja dieetille, mutta toi selittikin jo kaikenOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Wittu mita sukua muuten. Sen isoaiti asuu St. Tropezissa ja ne on jotain aatelisia. Sen isoisa oli yksi Nestlen perustajista.</STRONG>
Misu on melkoinen joo, mutta ajatelkaas pergama millanen karju tää Tblair sitten on kun pokaa (ja vielä kahdesti) tollasen misun!!!! Hyvä Suomi!!!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
No johan mä ajattelinkin, että täytyy olla aikamoinen misu, joka saa painostettua sut röökilakkoon ja dieetille, mutta toi selittikin jo kaiken</STRONG>
No ei ma sen kanssa seurustele sen takia, etta silla on rikasta sukua. Se tulee vaan kaupan paalle ja silla on hyva naureskella. Saatanan nuukia ne on silti. Mutta perintoa se jossain vaiheessa kylla vetaa ja paljon.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Misu on melkoinen joo, mutta ajatelkaas pergama millanen karju tää Tblair sitten on kun pokaa (ja vielä kahdesti) tollasen misun!!!! Hyvä Suomi!!!</STRONG>