Mä olen joskus villissä nuoruudessani remunut yli 30 minuuttia Brysselin päärautatieasemalla, kivaa oliOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Kuul, mä olen joskus villissä nuoruudessani remunnut (yli) viisi viikkoa Melbournessa, kivaa oli</STRONG>
Tätä sä et usko itekkään! Id iz nod possiiblö!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Mä olen joskus villissä nuoruudessani remunut yli 30 minuuttia Brysselin päärautatieasemalla, kivaa oli</STRONG>
Totta, oikeesti siellä ei ollu hirveen kivaa.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tätä sä et usko itekkään! Id iz nod possiiblö!</STRONG>
No minähän siis olen villissä nuoruudessani remunut yli (ööö... pitää taas oikein laskea)33 vuotta siellä sun täällä ja jatkan tätä nuoruudessani remuamista edelleenkinOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Mä olen joskus villissä nuoruudessani remunut yli 20 vuotta siella sun taalla. Ja vielakin remuan.
Ja kivaa on</STRONG>
Täälläkin olis huomattavasti kivempaa, jos mul ei olis just nyt niin paljon duunia!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Täällä ei oo kivaa kellää!!</STRONG>
Maanantaina pukkaa duunia. Eikohan tasta loppuviikkoa kohden taas lammita.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Täällä ei oo kivaa kellää!!
</STRONG>
Pilottiversion deadline lähestyy uhkavasti, kiirettä pitää varmaan loppuviikostakin. Mutta onpahan meillä sitten maailman kaikista hianoin javalla koodattu hilavitkutinOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Maanantaina pukkaa duunia. Eikohan tasta loppuviikkoa kohden taas lammita.
</STRONG>
Teetkos sakin jotain iPac/Palm Pilot juttuja?Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Pilottiversion deadline lähestyy uhkavasti, kiirettä pitää varmaan loppuviikostakin. Mutta onpahan meillä sitten maailman kaikista hianoin javalla koodattu hilavitkutin</STRONG>
Mikä on "normaaliaika"?? Itse olin reilut 7 vuotta yötöissä, joten sylle sympätiätOriginally posted by Palkopoika:
<STRONG>Mun pitäis varmaan anoa takas päivähugiin, öisin täällä ei ole oikein kunnolla liikettä. Abt kerran kahdessa kuukaudessa oon normaali aikaan duunissa.</STRONG>
Eikun nää on kyllä enämpi puuceelle ja Sunille tarkoitettuja juttuja.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Teetkos sakin jotain iPac/Palm Pilot juttuja?</STRONG>
Kyllä, koepyyhkijänä.Originally posted by AJ:
<STRONG>Vessapaperifirmassako sitä ollaankin duunissa?</STRONG>
Toi oli siis ennen mun ylennystä!Originally posted by AJ:
<STRONG>Ei sentään rektaalikuumemittaritehtaalla testaajana.</STRONG>