Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Jumankekka Brightonissa on muuten hintteja. Melkein varmaan 70% jannuista. Kaikki baarit suorastaan notkuu. Hitto kun on perse kipee siita pyorailysta... ;) :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Kuul, mä olen joskus villissä nuoruudessani remunnut (yli) viisi viikkoa Melbournessa, kivaa oli :D</STRONG>
Mä olen joskus villissä nuoruudessani remunut yli 30 minuuttia Brysselin päärautatieasemalla, kivaa oli :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mä olen joskus villissä nuoruudessani remunut yli 20 vuotta siella sun taalla. Ja vielakin remuan :D .

Ja kivaa on :p

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Mä olen joskus villissä nuoruudessani remunut yli 30 minuuttia Brysselin päärautatieasemalla, kivaa oli :D</STRONG>
Tätä sä et usko itekkään! Id iz nod possiiblö!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Tätä sä et usko itekkään! Id iz nod possiiblö!</STRONG>
Totta, oikeesti siellä ei ollu hirveen kivaa.

Tais matkaväsymys painaa railin tossa vaiheessa jo sen verran paljon, ettei edes jaksettu poistua asemalta, alunperin kun oli tarkoitus jopa jäädä Brysseliin päiväksi tai pariksi.

Mut tää siis oli vuonna -90.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Mä olen joskus villissä nuoruudessani remunut yli 20 vuotta siella sun taalla. Ja vielakin remuan :D .

Ja kivaa on :p</STRONG>
No minähän siis olen villissä nuoruudessani remunut yli (ööö... pitää taas oikein laskea)33 vuotta siellä sun täällä ja jatkan tätä nuoruudessani remuamista edelleenkin ;)

Ja kivaa on :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Täällä ei oo kivaa kellää!! ;)</STRONG>
Täälläkin olis huomattavasti kivempaa, jos mul ei olis just nyt niin paljon duunia!

Tblair2

Active member
<STRONG>Täällä ei oo kivaa kellää!!

;)</STRONG>
Maanantaina pukkaa duunia. Eikohan tasta loppuviikkoa kohden taas lammita.

:)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Maanantaina pukkaa duunia. Eikohan tasta loppuviikkoa kohden taas lammita.

:)</STRONG>
Pilottiversion deadline lähestyy uhkavasti, kiirettä pitää varmaan loppuviikostakin. Mutta onpahan meillä sitten maailman kaikista hianoin javalla koodattu hilavitkutin :rolleyes:

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Pilottiversion deadline lähestyy uhkavasti, kiirettä pitää varmaan loppuviikostakin. Mutta onpahan meillä sitten maailman kaikista hianoin javalla koodattu hilavitkutin :rolleyes:</STRONG>
Teetkos sakin jotain iPac/Palm Pilot juttuja?

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mun pitäis varmaan anoa takas päivähugiin, öisin täällä ei ole oikein kunnolla liikettä. Abt kerran kahdessa kuukaudessa oon normaali aikaan duunissa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Palkopoika:
<STRONG>Mun pitäis varmaan anoa takas päivähugiin, öisin täällä ei ole oikein kunnolla liikettä. Abt kerran kahdessa kuukaudessa oon normaali aikaan duunissa.</STRONG>
Mikä on "normaaliaika"?? Itse olin reilut 7 vuotta yötöissä, joten sylle sympätiät :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo, suunnitellaan maailman ensimmäistä nettibrowserilla varustettua wc-istuinta :rolleyes:

Tblair2

Active member
Vittu mika paiva! Olin koko paivan ATK-messuilla ja jarnasin jonkun kreikkalaisten huijarien kanssa. Ei kerennyt paljon chattaamaan. :mad: