Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Heijjjjj! Tänään Suomi-Kreikka fudismatsi ja Suomi-baariin sitä katsomaan!

Pikku painia käytiin jo kreikkalaisen chaföörin kanssa heti aamusta :D :D

Kaveri oli nähnyt Albania-Suomi ottelun satelliitin kautta himassaan. Canal+ vapise, AlbaniaTV rules!!! :D :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ai niin, olen perhana unohtanut kayda vittuilemassa meidan alpaanialaisille vuorotyontekijoille. :D

Taytyypi muistaa tanaan kysya miten se viikonlopun matsi menikaan :rolleyes:

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Mitäs ne sulta sit huijas?</STRONG>
Kauppas mulle jotain copy protection softaa. Ihan selvia huijareita. No ei se mitaan. Meilla on uusi meeting ensi viikolla. Ei taalla nayteta Suomen matsia.

:(

Taytyy tsiigata Englanti-Albania. Se on veriloyly.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Selitäs tää Obbe! Sinäkö ne CDt ostit???? Myös Mylliksellä on varmasti muutama takataskussa... :eek:

IS 5.9.2001:

"HIM ponnahti listojen kärkeen Keski-Euroopassa

HIM-yhtyeen uusi albumi Deep Shadows And Brilliant Highlights nousi komeasti listoille Keski-Euroopassa heti julkaisuviikollaan. Itävallassa levy ponnahti listan kärkeen , Sveitsissä se kipusi toiseksi.

Yhtyeen tärkeimmällä markkina-alueella Saksassa levy on listan kakkonen. Uutuuslevyn kevyemmän linjan pelättiin Saksassa koituvan yhtyeen suosion tuhoksi.

Jopa levy-yhtiö vaati valmiin albumin uudelleen miksaamista ja raskaiden kitaroiden lisäämistä.

-Levy-yhtiön ennakkoasenteet osoittautuivat vääriksi. Fanipuolelta ei ole tullut mitään sellaisia reaktioita kuin levy-yhtiö pelkäsi, bändin manageri Seppo Vesterinen kiittelee."

Kiittelee kiittelee, mutta mikä on totuus, ulkomaankirjeenvaihtajamme Obbe ja Myllis?
:confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Selitäs tää Obbe! Sinäkö ne CDt ostit???? Myös Mylliksellä on varmasti muutama takataskussa... :eek:
</STRONG>
No mun on myönnettävä, että kävin viime viikolla ostamassa tuon levyn itselleni.

Samalla reissulla onnistuin väkivallalla uhkaamalla suostuttelemaan ison joukon muitakin ihmisiä levyostoksille, seuraukset ovat nähtävissä Itävallan viralliselta levylistalta!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kauppas mulle jotain copy protection softaa. Ihan selvia huijareita. </STRONG>
Siis softaa joka purkaa copy protectionin vaiko softaa, jolla voi kenties jollaintapaa suojata omaa softaansa kopioinnilta?

Tblair2

Active member
<STRONG>

Siis softaa joka purkaa copy protectionin vaiko softaa, jolla voi kenties jollaintapaa suojata omaa softaansa kopioinnilta?</STRONG>
Vaihtoehto B. Ma en voi sille mitaan, mutta mun mielesta HIM on paskaa.

:confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ma en voi sille mitaan, mutta mun mielesta HIM on paskaa. :confused:</STRONG>
Ei oo olemassa paskaa musiikkia, on olemassa vain erilaisia musiikkimakuja ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Ma en voi sille mitaan, mutta mun mielesta HIM on paskaa.
</STRONG>
Ei uppoo muhunkaan sen kummemmin. Yks mitä olen aina kyllä ihmetellyt on, että kun Häkkisen englanninkielentaitoa (siis ulosantia) on aina arvosteltu, niin miksei Ville Valon käsittämättömän huono englannin ääntäminen saa mitään kritiikkiä keneltäkään? Koko edellinen levy oli laulettu niiiiiiin suomen-englannilla, että oikein kummastutti.

Ottais malliesimerkkiä vaikka Rasmuksen Laurilta, pärkkele.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Ei oo olemassa paskaa musiikkia, on olemassa vain erilaisia musiikkimakuja ;)</STRONG>
Kumoon ton heti: Modern Talking, MilliVanilli ja Vanilla Ice :D , muiden artistien kohdin olen samaa mieltä.

Tblair2

Active member
<STRONG>

Ei oo olemassa paskaa musiikkia, on olemassa vain erilaisia musiikkimakuja ;)</STRONG>
Taysin totta. Ostin muuten hyvan CDn:
Dream Theater - Metropolis PT2: Scenes From A Memory.
Hirveeta progea!!

:eek: :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:eek: Jaa mutta siksikö HIM uppoaakin Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä??? Scorpionsin kanssahan oli ja on sama juttu: metallia huonolla englannilla!!! :eek: :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>Harvalla on niin puhdas ääntämys kuin Ville Valolla. Ollaan nähty monet englanninkieliset haastattelut, sillä on brittiaksentti, hyvin puhdas.</STRONG>
Täh? :confused: Kuuntele sitä ekaa levyä, se on kamalaa ja ainakin viime vuonna vielä paikallisella musiikkikanavalla (TMF) kundi puhu niin heikkoa enkkua, että päivää. Onkohan se sit käyny kursseja kun jengi on vittuillu?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Kumoon ton heti: Modern Talking, MilliVanilli ja Vanilla Ice :D , muiden artistien kohdin olen samaa mieltä.</STRONG>
Perustele! En mäkään siis missääntapauksessa diggaa yhdestäkään noista, mutta millä perusteella ne on paskaa tai yleensäkin, mikä on paskaa taidetta ja mikä ei ja ennenkaikkea, kuka on se suuri ja erehtymätön taiteentuntija, joka sanoo mikä on paskaa ja mikä ei?

Joo, mä pysyn edelleenkin väittämässäni ;)

Tblair2

Active member
<STRONG>Ootko Tblair tutustunu The Beta Bandiin? Minkälaista musaa? Mihin verrattavissa?</STRONG>
Paskaa!!

:) :)

Mun frendi on niitten roudari.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Selitäs tää Obbe! Sinäkö ne CDt ostit???? Myös Mylliksellä on varmasti muutama takataskussa... :eek:
</STRONG>
:rolleyes: En myonna mitaan :rolleyes:

Itse asiassa taitaa joutua venymaan ja ostamaan. Ja pakottaa muutama muukin niin paasee taallakin ykkoseksi. Seurailkaa Sveitsin listoja. :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Perustele! En mäkään siis missääntapauksessa diggaa yhdestäkään noista, mutta millä perusteella ne on paskaa tai yleensäkin, mikä on paskaa taidetta ja mikä ei ja ennenkaikkea, kuka on se suuri ja erehtymätön taiteentuntija, joka sanoo mikä on paskaa ja mikä ei?

Joo, mä pysyn edelleenkin väittämässäni ;)</STRONG>
Minä olen se erehtymätön taiteentutija :eek: enkä siis tunnusta noita esittämiäni juttuja taiteeksi.

No jaa ihan oikeesti, mä luen musiikin silloin paskaksi, kun se 'tarttuva' osa biisistä on niin yksinkertainen ja pieni osa biisiä, että sen biisin eteen ei ole nähty vaivaa juuri ollenkaan. Eli silloin siis laulaja on pääosassa, ei musiikki. Se oli paskadirektiivi numero 1.

Numero kaksi on kyseessä kun biisi on plagioitu tai "cover"ettu täysin, ilman mitään uutta sovituksen tynkääkään, jostain toisesta huippusuositusta biisistä edes niiltä osin, että siitä tulee suosittu (Vanilla Ice). Muilta osin biisi on ala-arvoinen eikä laulajankaan kyvyt nouse kundien saunaillan Eppu-potpurria korkeammalle.

Paskadirektiivi numero 3 on mun mielestä kyseessä silloin kun suurta yleisöä selkeesti kusetetaan koko hommassa (MilliVanilli, joka sopii myös direktiivi ykköseen). Eli gubbet ei ees laula itse vaan heiluu vaan drag queeneinä videoilla ja heiluttaa keinotukkaansa. Silloin ollaan musiikkipaskan syvimmässä, ja lämipimimmässä olemuksessa. Ja kun musiikkikin on niin "vartissa väsättyä", niin perustellusti väitän, että kyseessä on paskaa.

Nämät asiat ovat mielestäni paskamusiikin kolme kulmakiveä. Ei saa sit suuttua, nää on vaan mun rajoittuneen näkemyksen tuotetta :D ;)

Muusta taiteestakin mulla on sana tahi kaksi, mutta se jääköön ensi kertaan.