OoPee
Nuori ikäisekseen
Mitäs ne sulta sit huijas?Originally posted by Tblair:
<STRONG>Olin koko paivan ATK-messuilla ja jarnasin jonkun kreikkalaisten huijarien kanssa.</STRONG>
Mitäs ne sulta sit huijas?Originally posted by Tblair:
<STRONG>Olin koko paivan ATK-messuilla ja jarnasin jonkun kreikkalaisten huijarien kanssa.</STRONG>
Kauppas mulle jotain copy protection softaa. Ihan selvia huijareita. No ei se mitaan. Meilla on uusi meeting ensi viikolla. Ei taalla nayteta Suomen matsia.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Mitäs ne sulta sit huijas?</STRONG>
No mun on myönnettävä, että kävin viime viikolla ostamassa tuon levyn itselleni.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Selitäs tää Obbe! Sinäkö ne CDt ostit???? Myös Mylliksellä on varmasti muutama takataskussa...
</STRONG>
Siis softaa joka purkaa copy protectionin vaiko softaa, jolla voi kenties jollaintapaa suojata omaa softaansa kopioinnilta?Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kauppas mulle jotain copy protection softaa. Ihan selvia huijareita. </STRONG>
Vaihtoehto B. Ma en voi sille mitaan, mutta mun mielesta HIM on paskaa.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Siis softaa joka purkaa copy protectionin vaiko softaa, jolla voi kenties jollaintapaa suojata omaa softaansa kopioinnilta?</STRONG>
Ei oo olemassa paskaa musiikkia, on olemassa vain erilaisia musiikkimakujaOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Ma en voi sille mitaan, mutta mun mielesta HIM on paskaa.</STRONG>
Ei uppoo muhunkaan sen kummemmin. Yks mitä olen aina kyllä ihmetellyt on, että kun Häkkisen englanninkielentaitoa (siis ulosantia) on aina arvosteltu, niin miksei Ville Valon käsittämättömän huono englannin ääntäminen saa mitään kritiikkiä keneltäkään? Koko edellinen levy oli laulettu niiiiiiin suomen-englannilla, että oikein kummastutti.Originally posted by Tblair:
<STRONG>
Ma en voi sille mitaan, mutta mun mielesta HIM on paskaa.
</STRONG>
Kumoon ton heti: Modern Talking, MilliVanilli ja Vanilla IceOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Ei oo olemassa paskaa musiikkia, on olemassa vain erilaisia musiikkimakuja</STRONG>
Taysin totta. Ostin muuten hyvan CDn:Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Ei oo olemassa paskaa musiikkia, on olemassa vain erilaisia musiikkimakuja</STRONG>
Täh?Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>Harvalla on niin puhdas ääntämys kuin Ville Valolla. Ollaan nähty monet englanninkieliset haastattelut, sillä on brittiaksentti, hyvin puhdas.</STRONG>
Perustele! En mäkään siis missääntapauksessa diggaa yhdestäkään noista, mutta millä perusteella ne on paskaa tai yleensäkin, mikä on paskaa taidetta ja mikä ei ja ennenkaikkea, kuka on se suuri ja erehtymätön taiteentuntija, joka sanoo mikä on paskaa ja mikä ei?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Kumoon ton heti: Modern Talking, MilliVanilli ja Vanilla Ice, muiden artistien kohdin olen samaa mieltä.</STRONG>
Paskaa!!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ootko Tblair tutustunu The Beta Bandiin? Minkälaista musaa? Mihin verrattavissa?</STRONG>
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Selitäs tää Obbe! Sinäkö ne CDt ostit???? Myös Mylliksellä on varmasti muutama takataskussa...
</STRONG>
Minä olen se erehtymätön taiteentutijaOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Perustele! En mäkään siis missääntapauksessa diggaa yhdestäkään noista, mutta millä perusteella ne on paskaa tai yleensäkin, mikä on paskaa taidetta ja mikä ei ja ennenkaikkea, kuka on se suuri ja erehtymätön taiteentuntija, joka sanoo mikä on paskaa ja mikä ei?
Joo, mä pysyn edelleenkin väittämässäni</STRONG>