Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Aha, kyseessä taitaa olla hieman asennekysymys... Noh, kuunnellaan kunhan poikain aikaansaatokset saapuu kauppoihin.Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>
Eka levy on eka levy. Nyt se rulettaa.
</STRONG>![]()
Aha, kyseessä taitaa olla hieman asennekysymys... Noh, kuunnellaan kunhan poikain aikaansaatokset saapuu kauppoihin.Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>
Eka levy on eka levy. Nyt se rulettaa.
</STRONG>![]()
Ööö tota... Scorpionsista sen verran, että jokunen vuosi sitten juttelin erään jenkin (englanninopettaja muuten) kanssa ulkomaalaisten englanninääntämyksestä ja tuli puheeksi, että vaikka puhuttaessa tietysti heti kuulee kelle englanti on vieras kieli ja kelle ei, niin laulauessa tätä ei välttämättä huomaa. Tyyppi tarjosi esimerkkinä Scorpionseja, hänelle kun oli ollut shokki se, ettei ko. "soitin ja lauluyhtye" olekaan jenkkiläinen bändi vaika hän oli näin useamman vuoden ajan kuvitellutOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jaa mutta siksikö HIM uppoaakin Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä??? Scorpionsin kanssahan oli ja on sama juttu: metallia huonolla englannilla!!!
![]()
</STRONG>
Älä välitä, toiset vaan on kato vähän hitaampia oppimaanOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Obben ja PT:n kommenttien jälkeen mun täytyy vaieta, sillä mulla on ilmeisesti kaiken tän 14 englanninkielisen työvuoden ja kolmen opiskeluvuoden jälkeen niin huono ymmärrys kielestä, että siirryn seuraavaksi serbo-kroaattiin ja vinku-intiaan. Islantia harkitsen seuraavaksi![]()
![]()
![]()
</STRONG>
Niin en mä tiä, mä oon kyllä ton Valon suhteen hiukan samalla kannalla kuin PTM (tosin pitää vissiin kuunnella noita levyjä tulevaisuudessa hiukan toisella korvalla), Scorppareiden ääntämyksen suhteen mä taas oon enämpi sun kannallas, vaikka se jenkkipelle kyllä olikin aivan tosissaan.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Eiku mä tarkotin ihan oikeesti![]()
</STRONG>
Ai tääl oli tämmönenkin, meni melkein ohiOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Nämät asiat ovat mielestäni paskamusiikin kolme kulmakiveä. Ei saa sit suuttua, nää on vaan mun rajoittuneen näkemyksen tuotetta![]()
</STRONG>
Jep, just tuo on se pointti!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Joo, välillä näitä poika- ja tyttöbändejäkin katsellassa rupee oikeen naurattamaan ja säälityttämään homman naivius, mutta sitten onkin hyvä tokaista itselleen, että Noppis Noppis, tää on tehty 8-14 vuotiaille tytöille, ei 34-vuotiaille karjuille![]()
</STRONG>
No enhän mä mitään tiännyOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ekkö raukka tiänny? No voi voi</STRONG>