Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>

Eka levy on eka levy. Nyt se rulettaa.

</STRONG>
Aha, kyseessä taitaa olla hieman asennekysymys... Noh, kuunnellaan kunhan poikain aikaansaatokset saapuu kauppoihin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG> :eek: Jaa mutta siksikö HIM uppoaakin Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä??? Scorpionsin kanssahan oli ja on sama juttu: metallia huonolla englannilla!!! :eek: :eek:</STRONG>
Ööö tota... Scorpionsista sen verran, että jokunen vuosi sitten juttelin erään jenkin (englanninopettaja muuten) kanssa ulkomaalaisten englanninääntämyksestä ja tuli puheeksi, että vaikka puhuttaessa tietysti heti kuulee kelle englanti on vieras kieli ja kelle ei, niin laulauessa tätä ei välttämättä huomaa. Tyyppi tarjosi esimerkkinä Scorpionseja, hänelle kun oli ollut shokki se, ettei ko. "soitin ja lauluyhtye" olekaan jenkkiläinen bändi vaika hän oli näin useamman vuoden ajan kuvitellut :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Obben ja PT:n kommenttien jälkeen mun täytyy vaieta, sillä mulla on ilmeisesti kaiken tän 14 englanninkielisen työvuoden ja kolmen opiskeluvuoden jälkeen niin huono ymmärrys kielestä, että siirryn seuraavaksi serbo-kroaattiin ja vinku-intiaan. Islantia harkitsen seuraavaksi ;) :D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Obben ja PT:n kommenttien jälkeen mun täytyy vaieta, sillä mulla on ilmeisesti kaiken tän 14 englanninkielisen työvuoden ja kolmen opiskeluvuoden jälkeen niin huono ymmärrys kielestä, että siirryn seuraavaksi serbo-kroaattiin ja vinku-intiaan. Islantia harkitsen seuraavaksi ;) :D :D :D</STRONG>
Älä välitä, toiset vaan on kato vähän hitaampia oppimaan :D ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Eiku mä tarkotin ihan oikeesti :eek: :)</STRONG>
Niin en mä tiä, mä oon kyllä ton Valon suhteen hiukan samalla kannalla kuin PTM (tosin pitää vissiin kuunnella noita levyjä tulevaisuudessa hiukan toisella korvalla), Scorppareiden ääntämyksen suhteen mä taas oon enämpi sun kannallas, vaikka se jenkkipelle kyllä olikin aivan tosissaan.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin kun yleensäkin mielipidé-asioissa, ollaan vaan kaikki omaa mieltämme, mutta kuuntele ihmeessä Ville Vn laulua oikeen 'sillä' korvalla. Kaverit täällä kyllä huomasi saman asian levyltä: "no kyllä kuulee, että on suomalainen laulaja". Niin tai näin, ei kai heiluttane maailmantilannetta sen kummemmin :) Ehkä se on tarkoituskin?

Mutta Villestä vielä sen verran, että mun mielestä jopa sen laululahjat on aika hepposet. Ainakin laulelmassa Join Me sen laulu on aika hapuilevaa...

No joo, mä lopetan tän tähän, joku suuttuu taas... ;) :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Otetaankö Noppis MTV:n top 100 ja ruvetaanko miettimään, kellä siellä on loistavat laululahjat? Taitaa nimittäin siinä seurassa meitin Ville pärjätä ihan kohtuullisesti ;)

Mutta lopetetaan vaan joo tähän ennenku fanaattisemmat kannattajat osuu paikalle :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo :D Musiikista saa aina sellasta snadii kähinää :D Mutta taitaa olla kyllä just niin kun jo alussa sanoit: ei oo paskaa (ei kyllä Vanilla Ice on paska!!) musaa on vaan eri musiikkimakuja. Te olette parasta a-ryhmää! :) (ai miten niin kattelin eilen Kummeleita?)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Nämät asiat ovat mielestäni paskamusiikin kolme kulmakiveä. Ei saa sit suuttua, nää on vaan mun rajoittuneen näkemyksen tuotetta :D ;)</STRONG>
Ai tääl oli tämmönenkin, meni melkein ohi :eek:

Eikusiisjoo, kyllähän mä periaatteessa oon toki samaa mieltä, mutta siltikin me voidaan puhua vaan oikeastaan oman makumme puolesta. Fiksumpaa olis kai jättää tollaset "paskaa vai ei" keskustelut väliin ja keskittyä siihen, että täyttääkö musiikki sille asetetun tarkoituksen. Väitän, että Milli Vanillit yms. täytti sen, ts. miellyttivät niin suurta joukkoa, että tekivät helvetin ison kasan rahaa, tämähän niillä tarkoituskin oli (hatunnoston arvoinen suoritus siis). Niin, eikä siis pidä unohtaa tätä joukkoa, jota ko. musiikki miellittyi, en mä tiedä onko mun makuni sen parempi kuin niidenkään, onpahan tosin hyvin erilainen.

Ja sit palaveriin!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, välillä näitä poika- ja tyttöbändejäkin katsellassa rupee oikeen naurattamaan ja säälityttämään homman naivius, mutta sitten onkin hyvä tokaista itselleen, että Noppis Noppis, tää on tehty 8-14 vuotiaille tytöille, ei 34-vuotiaille karjuille :D :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mikäs olis sitten oikein sikamaista musiikkia? Oma veikkaus on Juice Leskinen:Sika.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Joo, välillä näitä poika- ja tyttöbändejäkin katsellassa rupee oikeen naurattamaan ja säälityttämään homman naivius, mutta sitten onkin hyvä tokaista itselleen, että Noppis Noppis, tää on tehty 8-14 vuotiaille tytöille, ei 34-vuotiaille karjuille :D :D</STRONG>
Jep, just tuo on se pointti!

Toista se oli silloin meidän nuoruudessamme, kun oli samanthafoxit ja sabriinat ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eipä tiedetty aitan takana runkulla ollessamme, että tää Samantha onkin lepso :eek: :eek:

Tai emminä ollu, mutta yks kaveri oli... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Samantha on lepso??????

Mitä sä oikein puhut? Ei voi olla, en usko!!!

Siis ihanks tosi? :confused:

Mä oon järkyttyny, mä en siis ihan oikeesti oo koskaan kuullu tommosta :eek: :eek:

Höh! Meni päivä pilalle ja nuoruus hukkaan :(

[ 05-09-2001: Message edited by: OoPee ]

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jossain luki, jotta se haluais mennä naimisiin nykyisen naismanagerinsa kanssa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ekkö raukka tiänny? No voi voi :(

Oli se sillon nuorempana kundienkin kanssa, mutta sittemmin liittoutui naismanagerinsa kanssa. Tuli riita, suhde loppui, mutta äskettäin löytyi uusi kiva lepsomanageri, jonka kanssa hän haluaa sinetöidä liittonsa.

Oli mm tän viikon Iltiksessä tai jossain...??

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ekkö raukka tiänny? No voi voi :(</STRONG>
No enhän mä mitään tiänny :( :( :( :(

Tekis miäli ettiä hiljainen nurkka, jonne menisin rauhassa itkemään tätä tuskaani, mutta eihän täällä avokonttorissa oo edes hiljaisia nurkkia :(

Joo-o, nyt vielä puuttuis, et joku kertois, että mun toinen nuaruuden naisidolini, eli Martina Navratilova, olis lepso, Jodie Fosterista nyt puhumattakaan :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tai että joku musertais mut täysin kertomalla, että suklaaherkku Marko Björs ei oiskaan "asiamiehiä"... :(