Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>
....niin, olihan se ratkaisu tietysti kirjoitettu dokumenttiin, mutta kuka niitä nyt jaksaa lukea :rolleyes:</STRONG>

Kaiken maailman ohjekirjat ja muut dokumentit on tarkoitettu luusereille ja salon sivareille.

Tosi mies ei sellaisia tartte :D

Tblair2

Active member
Olipa kerran rauhaisa ruotsalaisperhe jossa oli maailman kiltein ja rauhallisin poika. Sanotaan pojan nimeksi nyt vaikka Anders. Anders sai aina koulusta parhaat arvosanat ja jos joskus harvoin lahti kaverien kanssa baanalle tuli aina ennen yhtatoista kotiin.

jatkuu...

[ 06-09-2001: Message edited by: Tblair ]

Tblair2

Active member
Eraana paivana Anders lahti taas kaveriensa kanssa diskoon jammailemaan. Andershan ei tunnetusti ottanut edes kuppia vaan oli aina kuskina ja selvinpain ennen yhtatoista kotiin. Kotona Andersin isa, sanotaan nyt vaikka Olle, odotti poikaansa kotiin. Kello lahestyi yhtatoista ja poikaa ei kuulunutkaan.

jatkuu...

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Joo, nää yöhugit on mun mielestä oikein sympaattisia ja taistelutahtoa nostattavia tapahtumia. Jees duuniaika olis vaikka 10-18.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Kaiken maailman ohjekirjat ja muut dokumentit on tarkoitettu luusereille ja salon sivareille.

Tosi mies ei sellaisia tartte :D</STRONG>
Sää sen sanosi! :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Palkopoika:
<STRONG>Joo, nää yöhugit on mun mielestä oikein sympaattisia ja taistelutahtoa nostattavia tapahtumia. Jees duuniaika olis vaikka 10-18.</STRONG>
Jees duuniaika on mun mielestä 11.15-11.30

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Fucking manual :eek: :eek:

In'n'out, 'n'in'n'out... Yep, this works now! :) :)</STRONG>
Ei vittu, mullahan oli väärät sivut!! Nooh, parempi syömään kun ei hillonkaan.

Tblair2

Active member
Isa alkoi jo huolestua kun kello laheni puoli kahta yolla. Koskaan aikaisemmin Anders ei ollut tullut nain myohaan kotiin. Kahden aikaan ovi kavi ja Anders astui sisalle.

jatkuu...

Tblair2

Active member
Alla ote Andersin ja Ollen keskustelusta kahden aikaan yolla:

Olle: "Mita on tapahtunut. Miksi sina Anders tulet kotiin vasta kahdelta yolla? Yleensa olet aina yhdeltatoista kotona."

Anders: "No, tota, miten sen nyt sanois..."

Olle: "Anna tulla vaan. Isalle voi aina kertoa."

Anders: "No. Ma olin tanaan enisimmaista kertaa sillai...niinkun...yhdynnassa."

Olle: "No. Sehan on hienoa se! Kerta se ensimmainenkin. Istuppa alas niin jutellaan. Isakin voi kertoa pari naisjuttua."

Anders: "Oh. Tota...ma mielummin seison..."

Tblair2

Active member
Eihan taalla ole tanaan ketaan. Huhuu! Noppis golffaa ja Oopee on seminaarissa. Myllis ties missa. OK. En kirjoita enaa vitseja. Kamoon jatkat. Kunniasanalla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Eihan taalla ole tanaan ketaan. Huhuu! Noppis golffaa ja Oopee on seminaarissa. Myllis ties missa. OK. En kirjoita enaa vitseja. Kamoon jatkat. Kunniasanalla.</STRONG>
Mä missään seminaarissa oo!

Oli toi ihan hyvä vitsi, ihan totta! ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo ja mäkin olin vaan poikkeullisesti hieman kiireinen, nou hätä... Golfia pelaan vasta neljän tunnin päästä ;)

Hyvä vitsi se oli :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Meinasin muuten aamulla duuniin tullessa laskea alleni (pitääkin himassa tarkistaa jäikö vain meinaus-asteelle :rolleyes: ). Helvetti, odottelin kolmikaistaisen kadun varrella valojen vaihtumista (olin jalkaisin liikkeellä), kun mua lähestyi keskikaistalla semmonen vähän isompi Mersun pakettiauto ja sen rinnalla, kuitenkin metrin pari perässä, sitä mua lähimpänä olevaa kaistaa Bemari. Olivat sitten jo parinkymmenen metrin päästä musta, kun tää pakettiautoa kuljettava urpo päätti vaihtaa kaistaa, en tiä kattoiko edes peiliin vai oliko Bemu just sopivasti katveessa, mutta sinne BMW:n päälle se vaan alkoi jääräpäisesti tunkea. BMW:n tietysti paniikissa väistämään sinne jalkakäytän suuntaan ja hetken näytti jo aikasen karmeelta, viime tipassa tää herra pakettiautoilija kuitenkin tajus tilanteen ja vetäs biilinsä takaisin keskikaistalle (siis se oli jo melkein puolittain sillä toisella kaistalla), tuskin niiden kahden auton väliin olis kuitenkaan Hesarin sunnuntainumeroa mahtunut. Niin siis mikä siitä teki mun kannalta karmeen, oli se, että jos tää urpo olis siihen Bemuun osunnut, niin se saatanahan olis lentäny just eikä melkein mun syliin, vauhtiakin kun oli kumpaisellakin arviolta tuollaiset 60 km/h :eek:

Pari sydämeniskua siinä tais meikäläiseltä jäädä väliin ja oli kieltämättä aikasen spagettimainen olo jaloissa, kun ne viimeiset sata metriä duuniin kävelin ja mietiskelin, että pienestä se on ihmispoloisen elo joskus kiinni.

Onneks en muuten ehtiny tehdä sitä baseball- syöksyä vaikka ponnistusasentoa jo ehdinkin haeskella, olishan tuo nimittäin ollut jossainmäärin noloa maata vattallaan puskissa, eritoten kun aivan varmasti juuri sillä hetkellä olis metron uumenista kavunnut noin 100 tuttua duunikaveria :rolleyes: