Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Se on kuule pojat jännää tulla tänne ulkomaille. On semmonen olo kuin olisi ulkomailla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>On semmonen olo kuin olisi ulkomailla.</STRONG>
Viina halpaa, naiset kauniita, lompakko ja passi varastettu, perse kipeenä, ... ?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Moro taas.

Nyt loppupaivan yritan olla mukana. Meni perhana aamupaiva miitingeissa.

Kohta meen vuokraan pari DVD:ta viikonlopuksi joten oon poissa puolisen tuntia.
Saankohan ma ton vaimon bilikan mahtuun sinne parkkihalliin :confused:

No, kohta nakee. Pitakaa peukkuja etten ruttaa sita :eek:

Lisaa vitsei, hei, pliis.

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Viina halpaa, naiset kauniita, lompakko ja passi varastettu, perse kipeenä, ... ?</STRONG>
Mun yksi tuttu mimmi ryostettiin pari paivaa sitten. Joku musta mies tuli takaapain ja heitti katuun. Kaikki lahti. Kortit, avaimet yms...Joutu vaihtamaan lukot taloon ja muuta paskaa. Vittu kun olis saanu kiinni rysan paalta olis vedelly maralla puukepilla pitkin selkaa. Vituttaa kun yksityisilta ihmisilta viedaan. Instituutioilta saa mun puolesta varastaa, mutta ei yksityishenkiloilta.

:mad: :mad:

Tblair2

Active member
Olin muuten eilen syomassa:
- aperitiivi
- alkuruuaksi katkarapukeittoa
- paaruuaksi haranpaistia ja uuniperunaa
- kahvit ja konjakit

Koko hoito about 30mk

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
<STRONG>

Viina halpaa, naiset kauniita, lompakko ja passi varastettu, perse kipeenä, ... ?</STRONG>
Jep jep, lukuunottamatta tuota persejuttua. (Pitää tosin koko ajan katella olan yli kun tässä teidän seurassa istuu. Tiedä miten se ulkomailla asustelu muuttaa miestä?!?) :eek:

Tblair2

Active member
Originally posted by AJ:
<STRONG>No jo oli kallista. Eikä varmaan edes lähtenyt nälkä? Tunnusta!</STRONG>
Sun olis pitanyt vastata 'Missa?' niin ma olisin saanut sanoa: "Ei missaan, mutta eiks ollu saatanan halpaa!"

:D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Kohta meen vuokraan pari DVD:ta viikonlopuksi joten oon poissa puolisen tuntia.</STRONG>
Fiksu miäs, mä ku oon niin hullu, että meen aina ja ostan, pitäis vissiin joskus laskee montako on, mutta kait niitä rupee jo sadan pintaan olemaan :eek:

Vieläkään en oo tosin kaikkia kerenny kattomaan :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Tiedä miten se ulkomailla asustelu muuttaa miestä?!?) :eek:</STRONG>
Noniin, tää on tätä taas! Ensin tungetaan toisten terassille ja hetken kuluttua jo haukutaan homoks. Niin suamalaista touhuu, että! Topille ei sitten hitto enää tarjota tai istutaan kohta kaikki turvat ruvella täällä! :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Muuta kun nickis Huuli-Veikoksi, Tebis!</STRONG>
Ku nyt kerran ulkomaanpellejen terassilla ollaan, niin mitenkä olis "Lip-Walter" ? :rolleyes:

[ 07-09-2001: Message edited by: OoPee ]

Tblair2

Active member
<STRONG>

Ku nyt kerran ulkomaanpellejen terassilla ollaan, niin mitenkä olis "Lip-Walter" ? :rolleyes:

[ 07-09-2001: Message edited by: OoPee ]</STRONG>
Taa vanha on ihan hyva. Tais Topi jo sammua.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Shaatana! Antakaa minulle rynkky niin mä käyn palauttamasha sen karjalan...Pershkele!

...Whittu, miks kaikki vihaa mua?

...Tämä mualiman meno sitten niin sapettaa minua. Toishta se oli ennen. Markkakin meiltä viijjään...

...kops!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Fiksu miäs, mä ku oon niin hullu, että meen aina ja ostan, pitäis vissiin joskus laskee montako on, mutta kait niitä rupee jo sadan pintaan olemaan.
</STRONG>

Haa, ma taidan tulla lainailemaan muutaman :rolleyes: .

Makin olen sortunut ostelemaan aikalailla, mutta sen jalkeen kun sveitsin perkele alkoi ottaan ALVia Amazonista (jenkeista, siella on paljon halvempaa) tilatuista DVD:sta niin lopetin aika pitkalti. Ens jenkkien reissulla ostanen taas 5-10 patkaa. Eihan toi ALVi paljo oo, mutta kun postimies soittaa kahdesti. Eiku siis ottaa siihen paalle 10,- CHF rahan pummaamisesta.

Taytyykin menna heti peruuttamaan tilaus Amazon.de:sta kun loysin vuokraamosta Cast Awayn (vaimolle) ja Hannibalin (itselle, okei huonoksihan sita on sanottu, mutta kirja oli hyva). Peruutanpa kirjatkin samalla, silla saan ostettua uusia Manchesterista ens viikolla :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Oli markkoja tai mitä tuhannen euroloita. Mun suoleni sannoo, että niitä on surkkia vähä!