Millas paasit portsarista ohi?Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Tulin vähän kuokkimaan.</STRONG>
Kyllähän sitä yhden voisi näin perjantain kunniaksi ottaa.Originally posted by OoPee:
Otakko Topi kaljan?
Se kavahti hurjaa olemustani.Originally posted by Tblair:
<STRONG>
Millas paasit portsarista ohi?</STRONG>
Viina halpaa, naiset kauniita, lompakko ja passi varastettu, perse kipeenä, ... ?Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>On semmonen olo kuin olisi ulkomailla.</STRONG>
Mun yksi tuttu mimmi ryostettiin pari paivaa sitten. Joku musta mies tuli takaapain ja heitti katuun. Kaikki lahti. Kortit, avaimet yms...Joutu vaihtamaan lukot taloon ja muuta paskaa. Vittu kun olis saanu kiinni rysan paalta olis vedelly maralla puukepilla pitkin selkaa. Vituttaa kun yksityisilta ihmisilta viedaan. Instituutioilta saa mun puolesta varastaa, mutta ei yksityishenkiloilta.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Viina halpaa, naiset kauniita, lompakko ja passi varastettu, perse kipeenä, ... ?</STRONG>
Jep jep, lukuunottamatta tuota persejuttua. (Pitää tosin koko ajan katella olan yli kun tässä teidän seurassa istuu. Tiedä miten se ulkomailla asustelu muuttaa miestä?!?)Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Viina halpaa, naiset kauniita, lompakko ja passi varastettu, perse kipeenä, ... ?</STRONG>
Sun olis pitanyt vastata 'Missa?' niin ma olisin saanut sanoa: "Ei missaan, mutta eiks ollu saatanan halpaa!"Originally posted by AJ:
<STRONG>No jo oli kallista. Eikä varmaan edes lähtenyt nälkä? Tunnusta!</STRONG>
Fiksu miäs, mä ku oon niin hullu, että meen aina ja ostan, pitäis vissiin joskus laskee montako on, mutta kait niitä rupee jo sadan pintaan olemaanOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Kohta meen vuokraan pari DVD:ta viikonlopuksi joten oon poissa puolisen tuntia.</STRONG>
Noniin, tää on tätä taas! Ensin tungetaan toisten terassille ja hetken kuluttua jo haukutaan homoks. Niin suamalaista touhuu, että! Topille ei sitten hitto enää tarjota tai istutaan kohta kaikki turvat ruvella täällä!Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Tiedä miten se ulkomailla asustelu muuttaa miestä?!?)</STRONG>
Ku nyt kerran ulkomaanpellejen terassilla ollaan, niin mitenkä olis "Lip-Walter" ?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Muuta kun nickis Huuli-Veikoksi, Tebis!</STRONG>
Taa vanha on ihan hyva. Tais Topi jo sammua.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Ku nyt kerran ulkomaanpellejen terassilla ollaan, niin mitenkä olis "Lip-Walter" ?
[ 07-09-2001: Message edited by: OoPee ]</STRONG>
Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Fiksu miäs, mä ku oon niin hullu, että meen aina ja ostan, pitäis vissiin joskus laskee montako on, mutta kait niitä rupee jo sadan pintaan olemaan.
</STRONG>