Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Käykää peremmälle vaann mä kyllä lähen himaan kohta. Voisin kyllä käydä vetämässä baarissa aamiaisen ja muutaman Huhhiksen, mulla kun on nyt ilta. :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vastaus etelliseen kysymykseen on seuraava:

51 haisee anikselle, kun taas

69 haisee anukselle... :D :D :D

Nytpä tiiätte, niin ei tartte yöllä soitella ja kysellä :D

Tblair2

Active member
Voi vittu! Toi oli kylla vakisinkeksitty! Vahan niinkuin: "Ennen mulle maistu vain vattu ja viikuna, mutta nyt on kaikki toisinpain." :D :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin, eihän toi toisaalta ole mikään vitsi. Faktaa vaan. Vähän niin kun että "maito on valkoista ja suklaa ruskeeta", mut eihän toi naurata ketään! Tai ehkä mua, mutta ei paljon muita... :(

Hei, otetaan seuraava arvoitus! Arvatkaas kenen kanssa pelasin Benelux-maiden Pohjoismaiden mestaruuskilpailuissa golfia??? Oikein arvanneelle Abba-silliä!!! (ei liity kaveriin tämä Abba)

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Niin, eihän toi toisaalta ole mikään vitsi. Faktaa vaan. Vähän niin kun että "maito on valkoista ja suklaa ruskeeta", mut eihän toi naurata ketään! Tai ehkä mua, mutta ei paljon muita... :(

Hei, otetaan seuraava arvoitus! Arvatkaas kenen kanssa pelasin Benelux-maiden Pohjoismaiden mestaruuskilpailuissa golfia??? Oikein arvanneelle Abba-silliä!!! (ei liity kaveriin tämä Abba)</STRONG>
Pannaan kuparinen rikki. Vastaan: Ere Kokkonen.

Tblair2

Active member
<STRONG>

Ei... ei tietääksi pelaa täälläpäin... Vihje nro1: Vakaa-V-tyyli... ;)</STRONG>
Tamahan on selvasti: Jari Puikkonen!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tod.näk. ei kuitenkaan Matti Nykänen, sillä Matillahan ei tunnetusti oo mikään vakaata.

Tblair2

Active member
<STRONG>Vihje2: punainen tukka ja puhuu, jos ollenkaan, huonosti suomea... pyökinlehti...</STRONG>
Nythan selvisi. Jan Boklov!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Boklövpä hyvinkin! :)

Harmiton heppu. Oli hauska vaihtaa pari sanaa hänen menneisyydestään mäkihypyn huipulla, joskin hän ei enään siitä niin kovasti halunnut puhua. Hän on nykyisin seikkailufirman miehiä.

Hävis muuten sitten meikälle... :D :D Nooh!