OoPee
Nuori ikäisekseen
Eikös sen Boklövin huippu ollu loppujenlopuks aika lyhyt?
Nainhan se on.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kysyt suoraan silta au-pairilta paneeks se sita. Jos vastaa kylla, niin suoraan naapuriin ja nyrkki poytaan. Onhan toi perse touhua, mutta on se vika au-pairissakin. Nykyajan naiset tuppaa olemaan vahan liian 'avoimia' jos kellekin kekkulille.</STRONG>
Mun jääkaapissa! Tuu hakeen, siellä on kolmea eri laatua.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Eipas eksyta sivuraiteille! Missas se mun Abba-silli on?</STRONG>
Tuleehan sitä itekin kateltuu kivoi suomalaisii aupaireij tääl eri bileis ja Suami-baaris, joten kyl mä tiiän hei milt se tuntuu hei.Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Koska mulla itellakin on munat jalkojen valissa, olen aivan samaa mielta kuin Noppis. Pimpsahan pojalla on mielessa.
</STRONG>
Nimenomaan just ton takia tekisin pimulle selväks, että on kaks vaihtoehtoa, a) joko ne tapaamiset loppu just nyt tai b) sopii pakata laukkunsa. Vanhana supliikkimiehenä osaat varmaan itte ettiä sopivan diplomaattiset sanamuodotOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Ja jos siita nyt suhde kehkeytyy meidan aupairin kanssa, niin siina on naapurisuhteet koetuksella</STRONG>
Jos on sinappisillia niin heti postiin. Joo...mulla oli hyva paikka ihan maalin takana. Fulhamilla oli about 6 selvaa maalipaikkaa. 1 maali ja 1 oma maali??!! Charlton oli ihan paska. Ensi viikonloppuna Arsenal.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Mun jääkaapissa! Tuu hakeen, siellä on kolmea eri laatua.
Onneks olkoon Fulhamille!!! Tekivät taas pari siistiä byyriä</STRONG>
Arsenalin kannattajat on yleensa Islingtonista tai Tottenhamista. Ei ne ole pahoja. Pahin on ehdottomasti Millwall.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Mistäpäin Lontoota Arsenal perinteisesti saa kannattajansa? Miten ne eroo muista lontoolaiskannattajista?</STRONG>
Mulla ei ole kuin pesapallomaila. Eikohan sekin aja asiansaOriginally posted by OoPee:
<STRONG>Mutta toki voisit ottaa kirveen mukaas, kun meet keskustelemaan asiasta, antaa sanalle ihan toisenlaisen painon
</STRONG>
Oorait, mutta raportoi nyt kuiteski miten neuvottelut sujui.Originally posted by Myllis:
<STRONG>Nyt maa lopetan tasta jauhamisen. Katotaan miten illalla menee naapurin sedan kanssa.
Huomenna lennankin Manchesteriin</STRONG>