Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Olihan se lyhyt (vuoden vai kaksi?), mutta kun ottaa huomioon, että gubbe toi V-tyylin lajiin kaiken sen vastustuksen keskellä ja hyppäsi mäkeä kaatumatautisena, niin mä nostan hänet hyvin korkealle mäkihypyn arvoasteikossa. Eräänlainen sairauttaan halveksiva uranuurtaja siis. Vaikka onkin ruattalainen... :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo, ei toki ollu tarkotuskaan mitenkään aliarvioida miestä (vaikka ruottalainen onkin :D), mutta jotenkin vaan muistelen, että siinä kävi niin, että muut oppi Boklövin oman tylyin paremmin kuin mies itte, mihin se ura sitten loppukin. Voittiko se muuten mitään arvokisamitaleita, maailmancupia kai ei ainakaan?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Taalla taas, ja vitutus paalla. :mad:

Kertokaa mulle oonko ma ylihuolehtivainen paranoidi?

Juttu on tama:
Meidan rakas naapurin seta (kolmekymppinen, kohta kolmen lapsen isa) tuli illalla kuuden aikaan kysymaan josko meidan 18v aupair lahtisi "meidan" mukaan keilailemaan. Ajattelimme etta koko perhe sinne varmaan lahtee. Seitsemalta se sitten tulee hakemaan tyttoa mukaan, yksin. No, ajateltiin etta eihan tuo mitaan, pitakaa hauskaa. Puolenyon aikaan alkoi huolestuttamaan kun heita ei kuulu (tallaistako tama "vanhemman" elama on? :confused: )

Soitetaan ja kuullaan etta kohta tullaan. Kahdenkan aikaan ei viela kuulu mitaan. Soitetaan uudestaan ja sanotaan etta nyt olis kylla aika tulla himaan. Naapurin seta kivasti sitten kuittailee siina taustalla etta mita ne nyt noin huolestuu.

No, saapuivat hiukka ennen kolmea. Mennaan vaimon kanssa ovelle vastaan ja vaimo piti pienen puhuttelun naapurin sedalle (You really fucked up this time Marc! :D )
Alkoi pontto sitten puolustelemaan etta vaimonihan oli sanonut etta ei ole kotiintuloaikoja. Tassa vaiheessa olin itse tullut paikalle ja otin vastuun kuulustelusta :rolleyes: . Sanoin tyynesti etta sina olit porukan aikuinen, eikohan kello kolmen aikaan paluu ole hiukka liian myohaista sunnuntai-illalle, varsinkin kun aupairin kuuluu herata aamuseitsemalta skidien seuraan? Ja etta ymmartaisin asian jos kyseessa olisi parikymppinen kolli keta vie ulos, ei naapurin kolmekymppinen perheenisa (olivat menneet bowlingin jalkeen myohaiselle paivalliselle ja useammalle lasilliselle).

Tama samainen hemmo on aikaisemmin uimarannalla yhdessa kaydessamme ollut (ainakin suomalaisen mittapuun mukaan) hiukka liian intiimi (jatkuvaa kiinnikaymista, veteen heittamista ym.) taman aupairimme kanssa.

No, tana iltana mulla on tarkoitus menna keskustelemaan tan hemmon ja hanen vaimonsa kanssa ko asiasta. Yksi asia mika meita vituttaa asiassa suuresti on se, ettei han ikina voisi kuvitella tekevansa samoin sveitsilaiselle tytolle, silla 18v on taallapain todella vahan.

Nyt vituttaa silla viime yona ei tullut paljon nukuttua taman naapurin tempauksen vuoksi :mad: .

Siispa kysynkin, olenko ylihuolehtivainen vai vedanko naapuria turpaan :rolleyes: ?

(Taustaa: ollaan juteltu aupairin vanhempien kanssa useamman kerran, ja asiahan on niin etta me olemme vastuussa mita hanelle tapahtuu ja mita han tekee)

Tblair2

Active member
Kysyt suoraan silta au-pairilta paneeks se sita. Jos vastaa kylla, niin suoraan naapuriin ja nyrkki poytaan. Onhan toi perse touhua, mutta on se vika au-pairissakin. Nykyajan naiset tuppaa olemaan vahan liian 'avoimia' jos kellekin kekkulille.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kysyt suoraan silta au-pairilta paneeks se sita. Jos vastaa kylla, niin suoraan naapuriin ja nyrkki poytaan. Onhan toi perse touhua, mutta on se vika au-pairissakin. Nykyajan naiset tuppaa olemaan vahan liian 'avoimia' jos kellekin kekkulille.</STRONG>
Nainhan se on.

Vaimo oli yolla sitten jutellut tan aupairin kanssa ja kysellyt miten asiat on. Tytto sanoi etta ei han ole kiinnostunut ko henkilosta, mutta se on kiva kun han tarjoilee kaikenlaista kivaa. Myonsi kylla etta hiukka kumman kiinnostunut tuo naapuri on hanesta. Ja etta jattaa aina vaimonsa pois naista riennoista :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niinno, homman nimihän on selvä. Pimppaa se haluaa. Nyt vaan joko te astutte väliin tai au-pair saa itse sanoa, että ei ole "kiinnostunut". Tarjoaa se sitten mitä tahansa juttuja sille. Jossain vaiheessa se kuitenkin yrittää 'väkisin'.

Kaveri pani just au-pairinsa takas himaan kuukausi sitten, kun plikka ei osannut kun bailata. "Aamulla aina väsytti".

Vastuu on kai teidän, mutta au-pairin omaakaan vastuuta ei saa vähätellä. Kova kovaa vastaan!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:

Turpiinvetämisen jättäisin väliin, mutta eiköhän olis fiksu tehdä selväks, että jättää tytön rauhaan. Varmuudeks ilmoitat, jos jatkokeskusteluun ilmenee aihetta, niin siihen otetaan naapurin eukko mukaan.

Ainoo onkelma tossa on tietty se, että au-pair on täysikäinen, mutta tässä tapauksessa tyttö ainakin itse väittää, ettei ole kiinnostunut. Tietysti voisit mimmillekin tehdä selväks, että naapurinsedän kanssa ei pelehditä ja jos meno jatkuu niin sopii palata Suomeen.

[ 10-09-2001: Message edited by: OoPee ]

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Eipas eksyta sivuraiteille! Missas se mun Abba-silli on? :cool:</STRONG>
Mun jääkaapissa! Tuu hakeen, siellä on kolmea eri laatua.

Onneks olkoon Fulhamille!!! Tekivät taas pari siistiä byyriä ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kiitti jabat kommenteista.

Koska mulla itellakin on munat jalkojen valissa, olen aivan samaa mielta kuin Noppis. Pimpsahan pojalla on mielessa.

Obbikselle rauhoittava sana: en mina oikeasti turpaan ole vetamassa (kunhan hiukka liioittelin). En ainakaan viela. Siina menis naapurisuhde ihan vituiks.

Osittain saalittaa sen oman vaimon tilanne. Vaimo on paksuna kolmannen kanssa (tulee koko ajan raskaaksi heti edellisen syntyman jalkeen) ja aija vikittelee pikkutyttoja.
Ja jos siita nyt suhde kehkeytyy meidan aupairin kanssa, niin siina on naapurisuhteet koetuksella :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Myllis:
<STRONG>

Koska mulla itellakin on munat jalkojen valissa, olen aivan samaa mielta kuin Noppis. Pimpsahan pojalla on mielessa.

</STRONG>
Tuleehan sitä itekin kateltuu kivoi suomalaisii aupaireij tääl eri bileis ja Suami-baaris, joten kyl mä tiiän hei milt se tuntuu hei.

Täytyy vaan säilyttää järki päässä... ehkä sun naapurilla todellakaan ei ole sitä. Toi sen vaimon mukaanottaminen (siis keskusteluihin) vois olla se ykköshomma. Yleinen häpeän tunne on mun mielestä rangaistuksista se suurin. Ei suinkaan punainen silmäkulma... :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ja jos siita nyt suhde kehkeytyy meidan aupairin kanssa, niin siina on naapurisuhteet koetuksella :(</STRONG>
Nimenomaan just ton takia tekisin pimulle selväks, että on kaks vaihtoehtoa, a) joko ne tapaamiset loppu just nyt tai b) sopii pakata laukkunsa. Vanhana supliikkimiehenä osaat varmaan itte ettiä sopivan diplomaattiset sanamuodot ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ainiin Myllis, unohtu lisätä tuohon äskeiseen, että toi turpiinveto oli kyllä munkin osalta tarkoitettu enämpi niinkuin vertauskuvalliseksi lausahdukseksi ;)

Mutta toki voisit ottaa kirveen mukaas, kun meet keskustelemaan asiasta, antaa sanalle ihan toisenlaisen painon :D

[ 10-09-2001: Message edited by: OoPee ]

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Mun jääkaapissa! Tuu hakeen, siellä on kolmea eri laatua.

Onneks olkoon Fulhamille!!! Tekivät taas pari siistiä byyriä ;)</STRONG>
Jos on sinappisillia niin heti postiin. Joo...mulla oli hyva paikka ihan maalin takana. Fulhamilla oli about 6 selvaa maalipaikkaa. 1 maali ja 1 oma maali??!! Charlton oli ihan paska. Ensi viikonloppuna Arsenal.

:confused: :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mistäpäin Lontoota Arsenal perinteisesti saa kannattajansa? Miten ne eroo muista lontoolaiskannattajista?

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Mistäpäin Lontoota Arsenal perinteisesti saa kannattajansa? Miten ne eroo muista lontoolaiskannattajista?</STRONG>
Arsenalin kannattajat on yleensa Islingtonista tai Tottenhamista. Ei ne ole pahoja. Pahin on ehdottomasti Millwall.

:eek: :eek:

Siella tulee nyrkkia ja lujaa. Ne on just niita pahimpia huligaaneja. Onneksi ne pelaa divaria alempana. Enka ma muuten meniskaan niitten vierasmatsiin. Sen verran on itsesuojeluvaistoa. :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Mutta toki voisit ottaa kirveen mukaas, kun meet keskustelemaan asiasta, antaa sanalle ihan toisenlaisen painon :D
</STRONG>
Mulla ei ole kuin pesapallomaila. Eikohan sekin aja asiansa :rolleyes: .

Viela kerran jauhan tosta asiasta. Taa aupair on ollut tosi loistava, ja ollaan itse asiassa yritetty sanoa sille etta mene bailaamaan silloin kun on vapaata. Se ei meita haittaa.
Emma tiia, kait ma oon hiukka naivi mutta ma kylla laitan vastuun tosta keikasta naapurinsedan piikkiin.

Yolla kun taa aupair paas himaan ja kun vaimo meni sen kanssa juttelemaan niin se itki sangyllaan ja pyyteli anteeksi. Koska naapurin seta oli kuskina (lahes tunnin ajomatka: taakin vahan ihmetytti, sen paikan valinta meinaan), han ei voinut lahtea kotiin aikaisemmin.

Nyt maa lopetan tasta jauhamisen. Katotaan miten illalla menee naapurin sedan kanssa.
Huomenna lennankin Manchesteriin :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Nyt maa lopetan tasta jauhamisen. Katotaan miten illalla menee naapurin sedan kanssa.
Huomenna lennankin Manchesteriin :(</STRONG>
Oorait, mutta raportoi nyt kuiteski miten neuvottelut sujui.

Siis ei sillai, et me oltais mitenkään uteliaita, mutta ihan muuten vaan :rolleyes:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Noppis, näin on. Ne Rysälän A-P:t on tiedossa tässäkin kylässä. Istuttiin kerran iltaa siellä Irkkupubissa, (en muista nimeä mut varmaan joku O´Learys tai vastaava), ja kyllä niitä flikkoja piisas. Suurin osa niistä kyllä käyttäytyi vähintäänkin oudosti. Usein sai keskustelun loppumaan alkuunsa kun ilmotti työpaikkansa, ne varmaan oli toivonut jotain muuta. ;)