Albert Oil
Hippi ja juntti
Toi kommentti sopikin hyvin 666:ksi.
Huh-huh, taas joutu oikein paiskomaan töitä!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Kyllä mä Tblair tajusin mitä sä tarkotit. Toi äskenen oli vaan "heitto", sarkasmia...![]()
</STRONG>
Sarkasmi on loistavaa. En ma mitenkaan nokkiini ottais mokomasta. Mua vaan naurattaa se, etta kun tanne foorumille kirjoittaa niin heti tulee kuittia.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Huh-huh, taas joutu oikein paiskomaan töitä!
Niin piti sanomani, että sarkasmi on jo kauan sitten kuollut huumorin alalaji, joten kehoitan välttämään sen käyttöä mikäli suinkin vain mahdollista!
Hiukan sama pätee ironiaan!</STRONG>
Joo, toi mun sarkasmin vastainen lause olikin siis tarkoitettu sarkastiseksiOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Sarkasmi on loistavaa. En ma mitenkaan nokkiini ottais mokomasta. Mua vaan naurattaa se, etta kun tanne foorumille kirjoittaa niin heti tulee kuittia.![]()
Ja sen tietaa ite etukateen.![]()
</STRONG>
Voihan sarkasmi!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Joo, toi mun sarkasmin vastainen lause olikin siis tarkoitettu sarkastiseksi</STRONG>
Suurin osa suomalaisista täällä on EU:ssa hommissa ja ainakin siihen liittyvissä hommissa. Onneksi ei kaikkiOriginally posted by Palkopoika:
<STRONG>Joo, ei munkaan duunia oo tuomittu, mutta tarkotin vaan kerran saamaani kommenttia:"Ai, etsä ookkaan EU:n hommissa?".
Mitäköhän tää kyseinen neiti sit oikeen siellä kalasteli?</STRONG>