Taallahan on Euro-meininkiOriginally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Shaatana!
...Whittu, miks kaikki vihaa mua?
...kops!</STRONG>
Taallahan on Euro-meininkiOriginally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Shaatana!
...kops!</STRONG>
Sä unohdit kehuu, et me ollaan hyvii jätkii!!!!Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Shaatana! Antakaa minulle rynkky niin mä käyn palauttamasha sen karjalan...Pershkele!
...Tämä mualiman meno sitten niin sapettaa minua. Toishta se oli ennen. Markkakin meiltä viijjään...
...kops!</STRONG>
Hannibalin ostin just tällä viikolla (en oo vielä kattonu), taas joku super extra ultimate hyper limited version kahdella levyllä (ykkösellä filmi, kakkosella extrat) ja erikoiskansilla, samantapainen versio ilmesty Uhrilampaista ja tietty mun piti sekin ostaa. Cast Away ilmestyy myytäväksi vasta 20.9, niin että sillon käyn sen hankkimassa, samoin kuin Ubreakablen, joka ilmestyy samana päivänä.Originally posted by Myllis:
<STRONG>Taytyykin menna heti peruuttamaan tilaus Amazon.de:sta kun loysin vuokraamosta Cast Awayn (vaimolle) ja Hannibalin (itselle, okei huonoksihan sita on sanottu, mutta kirja oli hyva).</STRONG>
Taalla on ollut jo pitkaan toi anpreikkabol.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
samoin kuin Ubreakablen, joka ilmestyy samana päivänä.</STRONG>
Tassahan ihan punastuuOriginally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Kuulkaa poijjaat. Te ootte hyviä jätkiä. Sinä Noppis, Sinä OoPee, Sinä Myllis ja Sinä Tblair. Te ootte viksuja nuoria miähiä. </STRONG>
Niin siis vuokraversiona varmaan, mutta tuskinpa myytävänä, sillä samaan aikaan se kaikissa saksankielissä maissa ilmestyy, sitäpaitti toi päiväys oli sveitsiläiseltä seitilta napattuOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Taalla on ollut jo pitkaan toi anpreikkabol. Kopsasin sen tottakai itelle, niinkuin tulen myos tekemaan naiden kanssa</STRONG>
Joo, ihan onnesta ympyrkäisinä ollaan!Originally posted by Myllis:
<STRONG>Tassahan ihan punastuu.
Nyt tairan korkata tuon pastiksen poytalaatikosta jotta paasen samalle levelille.
Kuka tulee huikalle?</STRONG>
Ma en nyt ihan varma oo, mutta mielestani nain InterDiscountissa pari viikkoa sitten ton myynnissa.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Niin siis vuokraversiona varmaan, mutta tuskinpa myytävänä, sillä samaan aikaan se kaikissa saksankielissä maissa ilmestyy, sitäpaitti toi päiväys oli sveitsiläiseltä seitilta napattu! Samahan videokaseitessa on aina ollut, ensin tulee vuokraversio ja vasta myöhemmin myytävä versio.</STRONG>
No se kirjakin mulla olis, mutten oo sitäkään lukenu.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Hannibal on kirjana hyva, mutta siina on paska loppu.</STRONG>
öööörrrh. Annas vähän tänne! Sanoinko jo että sinä olet toshi mies!Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Kuka tulee huikalle?</STRONG>
Ala nyt viela mee. Nythan ne pileet vasta alkoOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Mä en kerkee huikalle, pitää lähtee just nyt viikonlopun viettoon!</STRONG>
No en mäkään tietty vannomaan mee, täältä sitä ei kuitenkaan vielä saa.Originally posted by Myllis:
<STRONG>Ma en nyt ihan varma oo, mutta mielestani nain InterDiscountissa pari viikkoa sitten ton myynnissa.</STRONG>
Ota tosta:Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>
öööörrrh. Annas vähän tänne! Sanoinko jo että sinä olet toshi mies!</STRONG>
Mene sittenOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Mut nyt heipskukkuu ja viikonloput!</STRONG>