Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Shaatana! Antakaa minulle rynkky niin mä käyn palauttamasha sen karjalan...Pershkele!

...Whittu, miks kaikki vihaa mua?

...Tämä mualiman meno sitten niin sapettaa minua. Toishta se oli ennen. Markkakin meiltä viijjään...

...kops!</STRONG>
Sä unohdit kehuu, et me ollaan hyvii jätkii!!!! :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Taytyykin menna heti peruuttamaan tilaus Amazon.de:sta kun loysin vuokraamosta Cast Awayn (vaimolle) ja Hannibalin (itselle, okei huonoksihan sita on sanottu, mutta kirja oli hyva).</STRONG>
Hannibalin ostin just tällä viikolla (en oo vielä kattonu), taas joku super extra ultimate hyper limited version kahdella levyllä (ykkösellä filmi, kakkosella extrat) ja erikoiskansilla, samantapainen versio ilmesty Uhrilampaista ja tietty mun piti sekin ostaa. Cast Away ilmestyy myytäväksi vasta 20.9, niin että sillon käyn sen hankkimassa, samoin kuin Ubreakablen, joka ilmestyy samana päivänä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niijuu siis joo, tuu vaan lainaamaan, eihän täs oo matkaakaan paljon paskaakaan :rolleyes:

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Kuulkaa poijjaat. Te ootte hyviä jätkiä. Sinä Noppis, Sinä OoPee, Sinä Myllis ja Sinä Tblair. Te ootte viksuja nuoria miähiä. Te ootta suomalaisia euroopassa, tai kuuluuhan suomikin eurooppaan, heh heh... mä niinku tarkotan sitä kun asutta ulkomailla tai eihän tämä teille enää oo ulkomaa kun jo asutta tiällä heh heh... mä niinku tarkotan sitä kun ootta lähteny suomesta ja muuttaaneet niinku tänne etelään tai eihän tämä mikään etelä oo ku keski-eurooppa heh heh.. eikö muute aika hassua... heh heh... keski-eurooppa... heh heh.

Pitäkää kuule poijaat lippu korkeella. Shuomi poika ei taivu. On se pershkele nähty. Näyttäkää näille shaatanan mulkuille mishtä shuomalainen on tehty.

...kops!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

samoin kuin Ubreakablen, joka ilmestyy samana päivänä.</STRONG>
Taalla on ollut jo pitkaan toi anpreikkabol.
Kopsasin sen tottakai itelle, niinkuin tulen myos tekemaan naiden kanssa :rolleyes:

Vaimo menee kamujensa kanssa huomenna leffaan kattoon Bridget Jonesin Diaryn, joten paatin hakea itselleni katsottavaa, josko vaikka snadit nukahtais ajoissa :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Kuulkaa poijjaat. Te ootte hyviä jätkiä. Sinä Noppis, Sinä OoPee, Sinä Myllis ja Sinä Tblair. Te ootte viksuja nuoria miähiä. </STRONG>
Tassahan ihan punastuu :rolleyes: .

Nyt tairan korkata tuon pastiksen poytalaatikosta jotta paasen samalle levelille.

Kuka tulee huikalle? :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Taalla on ollut jo pitkaan toi anpreikkabol. Kopsasin sen tottakai itelle, niinkuin tulen myos tekemaan naiden kanssa :rolleyes: </STRONG>
Niin siis vuokraversiona varmaan, mutta tuskinpa myytävänä, sillä samaan aikaan se kaikissa saksankielissä maissa ilmestyy, sitäpaitti toi päiväys oli sveitsiläiseltä seitilta napattu :D! Samahan videokaseitessa on aina ollut, ensin tulee vuokraversio ja vasta myöhemmin myytävä versio.

Tblair2

Active member
Hannibal on kirjana hyva, mutta siina on paska loppu. Castaway on mun mielesta ihan hyva leffa, vaikka sita on haukuttu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Tassahan ihan punastuu :rolleyes: .

Nyt tairan korkata tuon pastiksen poytalaatikosta jotta paasen samalle levelille.

Kuka tulee huikalle? :D</STRONG>
Joo, ihan onnesta ympyrkäisinä ollaan!

Mä en kerkee huikalle, pitää lähtee just nyt viikonlopun viettoon!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Niin siis vuokraversiona varmaan, mutta tuskinpa myytävänä, sillä samaan aikaan se kaikissa saksankielissä maissa ilmestyy, sitäpaitti toi päiväys oli sveitsiläiseltä seitilta napattu :D! Samahan videokaseitessa on aina ollut, ensin tulee vuokraversio ja vasta myöhemmin myytävä versio.</STRONG>
Ma en nyt ihan varma oo, mutta mielestani nain InterDiscountissa pari viikkoa sitten ton myynnissa.

Vuokralla on kylla ollut jo kesakuusta lahtien.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>
Mä en kerkee huikalle, pitää lähtee just nyt viikonlopun viettoon!</STRONG>
Ala nyt viela mee. Nythan ne pileet vasta alko :rolleyes:

Tblair2

Active member
Viikonloppuja vaan. Mulla on viela nelja tuntia karsittavana. Tanaan mennaan TFI fridayhin Snaken synttareille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ma en nyt ihan varma oo, mutta mielestani nain InterDiscountissa pari viikkoa sitten ton myynnissa.</STRONG>
No en mäkään tietty vannomaan mee, täältä sitä ei kuitenkaan vielä saa.

Jos toi on joku nettikauppa, niin nehän myy useinmiten leffoja jo ennen ilmestymispäivää, toimittavat tosin vasta sitten, kun ilmestyy.

Mut nyt heipskukkuu ja viikonloput!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Mut nyt heipskukkuu ja viikonloput!</STRONG>
Mene sitten :(

Hyvaa wiikonloppua kuiteski.
Ma taalla viela kakin pari tuntia ja hairikoin humalaopaissani :p

Tblair2

Active member
Jokohan korkkais. Vois korkata sen kunniaksi, etta on mennyt 600 viestia rikki. Vittu menee hitaasti aina taa perjantai-iltapaiva.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt lahren, perkele :D

Olut odottaa kotona, nam.

Viikonloppua toivottaa myos han.