Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tai että joku musertais mut täysin kertomalla, että suklaaherkku Marko Björs ei oiskaan "asiamiehiä"... :(</STRONG>
...josta tuleekin mieleeni ikivanha vitsi Stevie Wonderista. Stevie istui hotellin nahkasohvalla antamassa haastattelua. Lukuisten Stevien uraan liittyvien kysymysten jälkeen haastattelija uskalsi epävarmana kysyä: "Mr. Wonder, huolimatta sokeudestanne olette tunnettu elämäniloa ja huumoria sykkivänä ihmisenä, jota harvoin tapaa huonolla tuulella. Kertokaapa meille mistä tämä positiivinen elämänasenteenne pulppuaa ja ettekö koskaan tunne katkeruutta sokeuttanne johdosta." Steviellä oli tähän heti vastaus valmiina: "Äh, asiat voisivat olla paljon huonomminkin, minähän voisin olla esimerkiksi vaikka neekeri!".

Ai te olittekin jo kuulleet tän? :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:D Toi oli hyvä!

Neekeristä tuli mieleen, että (jos kuka on pelannu golffia edes vähän) miksi golffissa kutsutaan sellaista lyöntiä, joka 'toppaa' eli osuu päälle, mutta kuitenkin rullaa noin sata metriä eteenpäin?

Neekeriksi (It's a nigga, nobody likes it, but it works for you!)

Booooaaaahahahahahahaaaaa! Umph :rolleyes:

Tblair2

Active member
Taa on huono...

Mies valtti kaverilleen pienta 'ongelmaa'. "Aina kun menee nukkumaan, niin aamulla on peti markana. Joskus keskella paivaakin paasee pikkuisen lirahtamaan.". Kaveri siihen, etta turhaa tollaista on valittaa. Han tietaa laakarin. Menet sinne ja se katsoo tarkemmin.

jatkuu...

Tblair2

Active member
No, mies sitten seuraavana paivana laakarille. Laakari vahan aikaa tsekkaili ja meinas ettei tassa mitaan hataa ole. Ottaa vaan pari pilleria paivassa niin kylla se siita rauhoittuu. Mies lahti pilleripurkki kourassa kotiinpain...

jatkuu...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Noppis:

Ilmeisestikään mun mini-golf -kokemukset ei riitä? :rolleyes:</STRONG>
Monillehan nämät kaksi lajia tuntuu olevan samat ("joo oon mä mini-golffai pelannut" tai "en mä usko että tykkään golffista, ku se mini-golffikin on vähän tylsää")

Jippii, ylihuomenna ois Pohjoismaiden mestaruuskilpailut ja arvaa sataako tänään? Ja huomenna? Ja lauantainakin? :eek: :mad:

Tblair2

Active member
Kun mies oli lahtenyt kotiinpain jai laakari viela siivoamaan toimistoaan. Katseli kaappehin ja pyyhki polyja. Laakari naki jarrulaakkeen kaapissa ja huomasikin antaneensa kaverille vaaraan purkin. Yritti kannykkaankin muttei saanut kiinni. Laakari paatti soittaa uudelleen seuraavana paivana.

jatkuu...

Tblair2

Active member
Laakari tuli aamulla duuniin. Soitti miehelle, muttei saanut kiinni ennenkuin iltapaivalla. Laakari selitti: "Tassa on nyt kaynyt sellainen vahinko, etta annoin ulostuslaakkeiden sijasta vahingossa masennuslaakkeita. Et suinkaan sina ole ehtinyt viela ottamaan niita?". Mies vastasi siihen: "Otin, otin. No sehan se sitten on kun mina ihmettelin, etta koko paivan on ollut paskat housuissa, mutta ei vituta yhtaan."

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Tähän mennessä ihan ok, mutta mites toi sit jatkuu?

:rolleyes:</STRONG>
Sehan tuli jo tossa!!! Vittu toi on tyhma. Ma deletoin sen.

:D :D :eek: :eek: :eek: :eek: :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Perskale kun on menny taas paiva toita tehden (mix helevetissa :rolleyes: ) ettei ees tanne kerkee. No, eikohan tama tasta helpota.

Mitas tanne? :rolleyes:

Tblair2

Active member
Ma en viitsinyt liittya tohon uskontokeskusteluun. Ne menee aina liian vakavaksi. Chillailen vaan terassilla. :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Perskale kun on menny taas paiva toita tehden (mix helevetissa :rolleyes: ) ettei ees tanne kerkee. No, eikohan tama tasta helpota.

Mitas tanne? :rolleyes:</STRONG>
Helvetti, koko päivä meni ihmetellessä, miks yks JDBC-ODBC -ajuri ei suostunu toimimaan. Meinas jo hihat palaa, mutta just löysin ratkaisun. Jes, vittu mä oon hyvä!!!

....niin, olihan se ratkaisu tietysti kirjoitettu dokumenttiin, mutta kuka niitä nyt jaksaa lukea :rolleyes: