Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originalmente inviato da OoPee:
<STRONG>

No johan mä ajattelinkin, että täytyy olla aikamoinen misu, joka saa painostettua sut röökilakkoon ja dieetille, mutta toi selittikin jo kaiken </STRONG>
Itse asiassa kyllahan meikalaisenkin tapauksessa vaimo aikalailla suostutteli tuohon paatokseen... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Itse asiassa kyllahan meikalaisenkin tapauksessa vaimo aikalailla suostutteli tuohon paatokseen... :rolleyes:</STRONG>
No mutta yksi tärkeimmistä vaimon tehtävistähän on saada mies lopettamaan kaiken "kivan" tekemisen.

Olen suhteellisen varma, että tämän asian taakse kätkeytyy maailmanlaajuinen salaliittoteoria, jonka suunnitelleet instituutiot pitää huolen siitä, että naiset saavat tarvittavan asiaan liittyvän valmennuksen hyvissä ajoin. Olen tullut siihen tulokseen, että em. valmennus tapahtuu pääasiallisesti jo kouluiässä tyttöjen liikuntatunnilla :eek:

[ 31-08-2001: Message edited by: OoPee ]

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Afixado originalmente por OoPee:
<STRONG>

...jonka suunnitelleet instituutiot pitää huolen siitä, että naiset saavat tarvittavan asiaan liittyvän valmennuksen hyvissä ajoin.
[ 31-08-2001: Message edited by: OoPee ]</STRONG>
Mutta mika on tama instituutio?
Sen ku tietais olis rikas :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Mutta mika on tama instituutio?</STRONG>
Insituutiot, niitä on siis useampia!Itse epäilen kaikkia maailman naisasiajärjestöjä sekä ennenkaikkea marttakerhoa. Myös Tupperwarella saattaa olla sormensa pelissä :eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Origin-anaalisti postas OoPee:
<STRONG>

Insituutiot, niitä on siis useampia!Itse epäilen kaikkia maailman naisasiajärjestöjä sekä ennenkaikkea marttakerhoa. Myös Tupperwarella saattaa olla sormensa pelissä :eek:</STRONG>
Luulisin etteivat myoskaan Herbalife ja Ellos paase tasta puhtain paperein :rolleyes: :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Luulisin etteivat myoskaan Herbalife ja Ellos paase tasta puhtain paperein :rolleyes: :eek:</STRONG>
Just, nehän ne vasta pääpiruja onkin! :eek: :eek:

Heitämme vielä vettä kiukaalle ja lisääme listaan Annan, Seuran, Evan, Kodin Kuvalehden sekä Tarja Halosen!

[ 31-08-2001: Message edited by: OoPee ]

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Ei muuta kun painetaan tuhanteen asti!!</STRONG>
Joo hei, jäädän viikonlopuks kaikki duuniin, tilataan pitsat ja kaljat ja painellaan niin pirusti!

Mahtais olla maanantaina porukalla ihmettelemistä :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mulla ois tossa jaakaapissa 2 tolkkia olusta. Pitaiskohan korkata? :D

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Joo hei, jäädän viikonlopuks kaikki duuniin, tilataan pitsat ja kaljat ja painellaan niin pirusti!

Mahtais olla maanantaina porukalla ihmettelemistä :rolleyes:</STRONG>
Ei helvetti. Mua ei saa mikaan mahti maailmassa jaamaan tanne luolaan. Parin tunnin paasta korkkaan ja juna-asemalle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:eek: :eek: Noh lähtihän ainakin vaikut korvista kun noin kovaa ylös tultiin!!! :D :D

Mitäs muuten? Täällä tihkuu toista päivää putkeen ja syksyn voidaan sanoa olevan "käsillä".

Mitens Tblair viikonloppu?

[ 03-09-2001: Message edited by: Nopeahuoli ]

Tblair2

Active member
Brightonissa. Pyorailtiin Worthingiin ja siita Eastbourneen. Nyt on jalat ihan hapoilla. Kaytiin ravintoloissa ja otettin pari drinkkia. Mukavasti rentoutui. :cool: :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Mitäs muuten? Täällä tihkuu toista päivää putkeen ja syksyn voidaan sanoa olevan "käsillä".</STRONG>
Eilen satoi täälläkin, tänään pitäis kuulemma olla kuivaa ja iltapäivällä saadaan peräti 23'C ( :eek: ). Huomenna ja loppuviikosta sit taas viilenee ja kostuu. Syksy tosiaankin pakkaa päälle, ei auta ja tänään alkoivat itäisessä Itävallassa lisäksi koulut, niin että oli metrossakin taas sellanen mukavan tiivis ja intiimi tunnelma :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Pyorailtiin Worthingiin ja siita Eastbourneen.</STRONG>
Kuul, mä olen joskus villissä nuoruudessani remunnut viisi viikkoa Eastbournessa, kivaa oli :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Kuul, mä olen joskus villissä nuoruudessani remunnut viisi viikkoa Eastbournessa, kivaa oli :D</STRONG>
Kuul, mä olen joskus villissä nuoruudessani remunnut (yli) viisi viikkoa Melbournessa, kivaa oli :D