Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
On täällä kauhee meno ollu taas! :D :D

Joku perkele tunki mulle WorkAholic-viruksen perseeseen ja mä aloin jostain syystä tekeen duunia... Teinkin niin kauan, että meni oikein pasmat sekaisin. Nooh, otin jo pari rauhoittavaa ja lusikallisen ulostuslääkettä, joten eiköhän iltapäivä mee tässä ihan teidän seurassa... (tai pitäis mun kyl yks juttu dusata... :eek: )

Päivän zää: aurinkoista ja +22, maria vedetään ja veroaste nolla. Odotettavissa lähipäivinä...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Ota vaan pois. Sulle se kunnia oikeasti kuuluu. :)</STRONG>
Enkä ota, menin sen sijaan palaveriin ja nyt kun tulin takas, niin Mylliksestä oli tullu seuraava tonnimies, olkoot näin :)

Tblair2

Active member
Jos joku on muuten maailmassa perseesta niin se on palaverit. Monta tuntia joristaan ja mitaan ei saada aikaiseksi. Jonkun on aina oltava suuna, paana ja aanitorvena. Perseennuolijat on aina samaa mielta ja luimuilee. Hyi saatana. Yritan valttaa aina mikali mahdollista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Suunnilleen samaa mieltä olen noista palavereista, harvemmin niissä mitään järkevää on saatu aikaan ja yleensä niissä keskustellaan ihan jostain muusta asiasta kuin siitä, minkä takia se palaveri on alunperin pantu pystyyn. Ja sit on ne nuoleskelijat ja mölyäjät, niinkuin jo mainitsit. Vaan minkäs teet, pakko niihin vaan on joskus mennä, yleensä olen tyytyväinen jos ne syystä tai toisesta peruuntuvat :rolleyes:

Tästähän voiskin sit jatkaa kaikenmaailman virallisiin firman sisäisiin tilaisuuksiin, jossa firman johto selvittää firman tilannetta ja tulevaisuutta. Helvetti, vuodesta toiseen pitävät osapuilleen samat puheet ja vuodesta toiseen ilmoittavat, että edessä on erittäin mielenkiintoinen vaihe. Tämä jälkimmäinen ilmoitus johtuu siitä, että johtoportaassa elää ainainen pelko siitä, että jengi kyllästyy ja lähtee muualle, joten kannatata ainakin yrittää valehdella niille, että tulossa olis jotain hirmu jännää, jota ei missään tapauksessa kannata jättää väliin. Vituttaa aina suunnattomasti se, että meitä työntekijöitä näköjään pidetään äärettömän tyhminä yksilöinä, joille sopii valehdella niin paljon kuin sielu sietää, koska eihän ne daijut kuitenkaan mitään tajuu :mad: Ainakin muhun noi tilaisuudet vaikuttavat yksinomaan negatiivisesti, yleensä mulla on sellanen "haistakaa vittu" -fiilis, kun niistä poistun :rolleyes:

[ 25-09-2001: Message edited by: OoPee ]

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä käyn palavereissa ja briiffingeissä, jos ne on pieniä (2-6 henkeä), sillon niissä tapahtuu ja saadaa aikaiseksi. 'Kaikki' isot kokoukset ym tilaisuudet jää kyllä väliin, kun yritän järkätä jotain muuta siihen päälle. Joku mukana ollut sitten yleensä aina referoi kokouksen menon viidessä minuutissa jälkeenpäin, joten kyllä tässä kärryillä pysytään... :D :D

Eniten mua niissä vituttaa just se, että sä istut siellä kaksi tuntia, puhut ehkä kerran ja loppu on pelkkää paskaa. Hukattua aikaa.

Tblair2

Active member
Nyt ollaan kylla harvinaisen paljon samaa mielta! Pitaa ottaa vaan halla valia asenne tollaisten juttujen suhteen. Ei sellainen selan takana jurnuttaminenkaan auta. Mutta on ne ihmeellisia asioita. :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originaalisti postas Tblair:
<STRONG>Jos joku on muuten maailmassa perseesta niin se on palaverit. Monta tuntia joristaan ja mitaan ei saada aikaiseksi. Jonkun on aina oltava suuna, paana ja aanitorvena. Perseennuolijat on aina samaa mielta ja luimuilee. Hyi saatana. Yritan valttaa aina mikali mahdollista.</STRONG>
Just. Vittu mulla palo hihat suomessa duunissa ollessa (ja miksei Lausannessakin), kun aina on joku joka diggaa omasta aanestaan niin paljon etta jaksaa vaan puhua samaa asiaa lapi kuuteentoista kertaan. Ja sit just naa perseennuolijat joiden pitaa joka valiin heittaa jotta joo ma oon samaa mielta... :mad:

Nyt se on onneksi loppu silla suurimman osan kokouksista johdan mina, ja puhun paskaa kuustoista kertaa ;). Kun ma aloin vetaa meidan kuukausittaista development-kokousta, niin aika putosi kuudesta tunnista kahteen. Ja suurinpana syyna se etta jatin turhat juttujen ronsyilyt pois ja siirryn uuteen asiaan heti kun joku alkaa ronsyileen... :D

Ja sit OoPee vastas, originaalisti ja iha ite:
<STRONG>Tästähän voiskin sit jatkaa kaikenmaailman virallisiin firman sisäisiin tilaisuuksiin, jossa firman johto selvittää firman tilannetta ja tulevaisuutta. Helvetti, vuodesta toiseen pitävät osapuilleen samat puheet ja vuodesta toiseen ilmoittavat, että edessä on erittäin mielenkiintoinen vaihe.
[ 25-09-2001: Message meditated by: OoPee ]</STRONG>
Noi on kans korneja. Mutta sit samalla mietitaan miten voidaan heittaa jengia pihalle, ja samalla pitaa loput onnellisina. :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Perustetaan pojat oma virma, toimipiste neljässä maassa (Englanti, Belgia, Sveitsi ja Itävalta), jokaisessa toimipisteessä yks työntekijä (arvatkaa ketkä...), ei paljon briefingit ja kokoukset paina ja kuukausittaiset kokoukset hoidetaan kalja-sanotteluiltoina sopivaksi katsomassamme paikassa. Miltäs kuulostais? ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Perustetaan pojat oma virma, toimipiste neljässä maassa (Englanti, Belgia, Sveitsi ja Itävalta), jokaisessa toimipisteessä yks työntekijä (arvatkaa ketkä...), ei paljon briefingit ja kokoukset paina ja kuukausittaiset kokoukset hoidetaan kalja-sanotteluiltoina sopivaksi katsomassamme paikassa. Miltäs kuulostais? ;)</STRONG>
Joo hei!!! Mut mitäs tehtäis? :confused: Pitäis varmaan pitää jonkinsortin kokous... :eek: :eek: (ei vittu, mulla on menoa!!!)

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Joo hei!!! Mut mitäs tehtäis? :confused: Pitäis varmaan pitää jonkinsortin kokous... :eek: :eek: (ei vittu, mulla on menoa!!!)</STRONG>
Mulla olis muuten ihan oikeesti firman idea... Ma olen sita kelaillut jo tassa vahan aikaa. En tieda uskaltaaks teille kertoa...

:rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>

Mulla olis muuten ihan oikeesti firman idea... Ma olen sita kelaillut jo tassa vahan aikaa. En tieda uskaltaaks teille kertoa...

:rolleyes:</STRONG>
Sama juttu muuten. Oon vaan odotellu sopivan ihmisen ilmestymistä kuvaan mukaan, jotta homma toimisi. :) Noh, hiljaa hyvä tulee :)

Mikäs sun idea on, Tblair?

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Kertokaas jätkät sitten kun ootte saaneet firmanne perustettua. Tässä yksi hyvä työntekijä. Pätkä CeeVeestäni valintaa helpottamaan:

...Olen kirjoittanut F1-Forum keskustelupalstalle Yli 3000 viestiä, pääasiassa työaikana.

[ 25-09-2001: Message edited by: Kortteen Topi ]

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mäkin voin tulla sinne hommiin, kunhan vaan rukataan nää duuniajat vähän paremmiks kun nää nykyiset. ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Kertokaas jätkät sitten kun ootte saaneet firmanne perustettua. Tässä yksi hyvä työntekijä.</STRONG>
Saunaillan jälkeen saattaa olla siivoushommia, jos niinku kiinnostaa. Niin ja etukäteen pitäis jonkun kantaa kaljakopat ja muut einekset sisään!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Palkopoika:
<STRONG>Mäkin voin tulla sinne hommiin, kunhan vaan rukataan nää duuniajat vähän paremmiks kun nää nykyiset. ;)</STRONG>
Jaahas, Pelkian toimipiste uhkaa laajeta jo ennenkuin virma on edes perustettu :eek:

Kuule sun pitää jutella tästä aluepäällikön kanssa!

Tblair2

Active member
Tama liittyy naihin uusiin kolmannen sukupolven kannykoihin(G3yms..). Embedded C++ ja muuta hauskaa. En kerro liikaa. Mulla on jo pari frendia taalta messissa. Jos kiinnostaa niin kertokaa ihmeessa. ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä suhtaudun kaikkeen "uuden sukupolven" tavaraan, varsinkin kännyköihin, varauksella. Muistetaan vaan miten kävi esim Valtosen Madolle, kun sillä oli 'varma idea miljoonista'... Ja toisaalta, mulla on pari kaveria Nokialla tuotekehittelyssä (jossa ne 'näkee' omaa alaansa 2-4 vuoden päähän), niin aika saletti sais olla tulevaisuudesta ennen kun perustaisin jotain uraauurtavaa sille puolelle...

Mutta mähän en tiedäkään siitä mitään, joten jätän ne hommat asiantuntijoille. Oma ideani menee omalla tavallaan vaatebisneksen puolelle, mutta tämä foorumi on 'hiukka' väärä paikka puhua siitä :D :D ;)