Enkä ota, menin sen sijaan palaveriin ja nyt kun tulin takas, niin Mylliksestä oli tullu seuraava tonnimies, olkoot näinOriginally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Ota vaan pois. Sulle se kunnia oikeasti kuuluu.</STRONG>
Just. Vittu mulla palo hihat suomessa duunissa ollessa (ja miksei Lausannessakin), kun aina on joku joka diggaa omasta aanestaan niin paljon etta jaksaa vaan puhua samaa asiaa lapi kuuteentoista kertaan. Ja sit just naa perseennuolijat joiden pitaa joka valiin heittaa jotta joo ma oon samaa mielta...Originaalisti postas Tblair:
<STRONG>Jos joku on muuten maailmassa perseesta niin se on palaverit. Monta tuntia joristaan ja mitaan ei saada aikaiseksi. Jonkun on aina oltava suuna, paana ja aanitorvena. Perseennuolijat on aina samaa mielta ja luimuilee. Hyi saatana. Yritan valttaa aina mikali mahdollista.</STRONG>
Noi on kans korneja. Mutta sit samalla mietitaan miten voidaan heittaa jengia pihalle, ja samalla pitaa loput onnellisina.Ja sit OoPee vastas, originaalisti ja iha ite:
<STRONG>Tästähän voiskin sit jatkaa kaikenmaailman virallisiin firman sisäisiin tilaisuuksiin, jossa firman johto selvittää firman tilannetta ja tulevaisuutta. Helvetti, vuodesta toiseen pitävät osapuilleen samat puheet ja vuodesta toiseen ilmoittavat, että edessä on erittäin mielenkiintoinen vaihe.
[ 25-09-2001: Message meditated by: OoPee ]</STRONG>
Joo hei!!! Mut mitäs tehtäis?Originally posted by OoPee:
<STRONG>Perustetaan pojat oma virma, toimipiste neljässä maassa (Englanti, Belgia, Sveitsi ja Itävalta), jokaisessa toimipisteessä yks työntekijä (arvatkaa ketkä...), ei paljon briefingit ja kokoukset paina ja kuukausittaiset kokoukset hoidetaan kalja-sanotteluiltoina sopivaksi katsomassamme paikassa. Miltäs kuulostais?</STRONG>
Mulla olis muuten ihan oikeesti firman idea... Ma olen sita kelaillut jo tassa vahan aikaa. En tieda uskaltaaks teille kertoa...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Joo hei!!! Mut mitäs tehtäis?Pitäis varmaan pitää jonkinsortin kokous...
![]()
(ei vittu, mulla on menoa!!!)</STRONG>
Sama juttu muuten. Oon vaan odotellu sopivan ihmisen ilmestymistä kuvaan mukaan, jotta homma toimisi.Originally posted by Tblair:
<STRONG>
Mulla olis muuten ihan oikeesti firman idea... Ma olen sita kelaillut jo tassa vahan aikaa. En tieda uskaltaaks teille kertoa...
</STRONG>
Juu, kertokaa pojat ideanne, me ollaan pelkkänä korvana!Originally posted by Myllis:
<STRONG>Kerro, kerro![]()
Nyt ma kyll lahen himaan. Hoimiseen.</STRONG>
Saunaillan jälkeen saattaa olla siivoushommia, jos niinku kiinnostaa. Niin ja etukäteen pitäis jonkun kantaa kaljakopat ja muut einekset sisään!Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Kertokaas jätkät sitten kun ootte saaneet firmanne perustettua. Tässä yksi hyvä työntekijä.</STRONG>
Jaahas, Pelkian toimipiste uhkaa laajeta jo ennenkuin virma on edes perustettuOriginally posted by Palkopoika:
<STRONG>Mäkin voin tulla sinne hommiin, kunhan vaan rukataan nää duuniajat vähän paremmiks kun nää nykyiset.</STRONG>