Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>On se pergama edelleen kallista, mutta niin kun jo sanoin: onneks olkoon vaan. Kuulostaa oikein hyvältä ratkaisulta!</STRONG>
Ei ole ollenkaan paha. Me jaetaan se mimmikaverin kanssa niin eihan se tee paljon paskaakaan per larvi sen jalkeen. Tosi mukavaa aluetta. Jos oikein hakemalla haetaan niin ainoa miinuspuoli on se, etta West London Mosque on parin kilsan paassa.

;)

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Onnea, koskas pidät tuparit? ;)</STRONG>
En tieda pidanko. Tupareissa yleensa poltetaan tupakalla uudet matot ja oikein kunnon tupareissa koko kamppa. Hei muuten! Mulla on perjantaina synttarit. Tblair 28v!

:cool: :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Hei muuten! Mulla on perjantaina synttarit. Tblair 28v! </STRONG>
Ai sä oot viälä noin nuari! Me muut pellet (muistaakseni 1 * -68 ja 2* -67 ?) käytiin jo naisissa ku sä vasta synnyit ;)

(ainiijuhei, moon muuten toi -68, noi muut pellet on viälä vanhempii....)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Enpä onnittele vielä sitten!! Sä oot meistä pelleistä selkeesti sitten nuorin. Kuopus. Untuvikko. Juniori :D :D ;)

Dzsiigaatsä Tblair ikinä The Weakest Link:iä TVstä?? (kysyinköhän mä jo joskus?) Mulle se on ehdoton ohjelma, koska se tulee aina just ku pääsen himaan duunista ja mä diggaan aivan kipeesti Anne Robinsonista. Rautanen muija, oli jo Watchdogissa. Ois kiva tavata joskus :D :D

You're the weakest link, goodbye ;)

:D :D

Oli muuten kotimanpellet kun vedätti omansa veke taas kerran...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Oli muuten kotimanpellet kun vedätti omansa veke taas kerran...</STRONG>
Nii-in, kukaan meistähän ei moista koskaan tekisi, vai mitä? :rolleyes:

Tblair2

Active member
<STRONG>Enpä onnittele vielä sitten!! Sä oot meistä pelleistä selkeesti sitten nuorin. Kuopus. Untuvikko. Juniori :D :D ;)

Dzsiigaatsä Tblair ikinä The Weakest Link:iä TVstä?? (kysyinköhän mä jo joskus?) Mulle se on ehdoton ohjelma, koska se tulee aina just ku pääsen himaan duunista ja mä diggaan aivan kipeesti Anne Robinsonista. Rautanen muija, oli jo Watchdogissa. Ois kiva tavata joskus :D :D

You're the weakest link, goodbye ;)

:D :D

Oli muuten kotimanpellet kun vedätti omansa veke taas kerran...</STRONG>
Kauhee ohjelma! En saa oksentamatta katsottua. Yksi jannuhan nappasi sita kerran perseesta kiinni ja suuteli. Silloin sillakin meni pokka.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tulee taallakin ruudusta, mutten oikein ole ehtinyt tutustua...

Eastendersin katon lahes joka ilta, samalla kuntopyoralla polkien. :rolleyes:
Itse asiassa oon seurannu jo lahes 5 vuotta (pitaiskohan tassa haveta :rolleyes: )

Tblair2

Active member
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Tulee taallakin ruudusta, mutten oikein ole ehtinyt tutustua...

Eastendersin katon lahes joka ilta, samalla kuntopyoralla polkien. :rolleyes:
Itse asiassa oon seurannu jo lahes 5 vuotta (pitaiskohan tassa haveta :rolleyes: )</STRONG>
Ei jumalauta Myllis. Nyt katsomaan peiliin ja akkia!!!! Ei Eastendersia voi katsoa...ainakaan selvin pain!!!

:eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Tblair:
<STRONG>

Ei jumalauta Myllis. Nyt katsomaan peiliin ja akkia!!!! Ei Eastendersia voi katsoa...ainakaan selvin pain!!!
</STRONG>
Ma arvasin ettei mun ois pitany tulla viela ulos kaapista :rolleyes: :D .

Nyt on menny maine, ja kohta menee rahatkin kun surffailen Amazonissa :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eastenders!!!! :eek: Noooh, kaikilla meillä heikkoutemme on... ;)

Toinen mitä mä jaksan BBCltä Granstandien ohella kattoo on kaikki Ainsley Harriottin ohjelmat (se musta kokki). Se on mainio heppu!! Nii, ja sit tietysti Question of Sport maanantaisin. Siitä ohjelmasta ei naurua puutu, niin ihmeelliseltä kuin se ulkopuoliselle voikin kuulostaa :D

Mä muuten näin sen 'perseeseen tarttumisen ja pussauksen' Tblair, mutta se tais olla näitä celebrity-jaksoja, jossa oli englantilaisia TV-hahmoja pelleilemässä siellä. Ne ei oo hyviä jaksoja, kun niissä menee koko ohjelman idea piloille. Parhaat on just niitä, kun on tavallisia ihmisiä ja joku kertoo olevan sa 'manager', jollain on törkee paita ja jollain törkee fleda jne jne. Ja siitäkös Anne innostuu... ja jengi menee paniikkiin :D :D Niin kun eilen oli se yks 'a little man with a big job'... ja saihan se kuulla siitä koko ajan. Ja kuinka se eilinen finalisti panikoi aivan selkeen voiton ja vajaat 2500 puntaa... :D :D

Soffalla on niin hyvä naureskella, goodbye ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Eastenders!!!! :eek: Noooh, kaikilla meillä heikkoutemme on... ;)

Soffalla on niin hyvä naureskella, goodbye ;)</STRONG>
Elekaa immeiset nyt mulle ainakaan naureskello. :rolleyes: :( :eek: :D

Ostin sitten GP3:n amazonista (co.uk) kuuden kirjan kera. Pelin hinta oli 8.50 puntaa kun taalla siita maksaa ainakin 3 kertaa sen. Kuten myos saksan amazonissa.

Nyt taytyy lahtea etsimaan rattia.

Tblair2

Active member
On teilla kanssa maku. Kai tsiigatte myos seuraavia:
- Blind Date
- Coronation Street
- Neighbours
- CDUK
- Big Brother

Vittu jos vastatte "Kylla!" johonkin naista... :confused: :confused: :mad:

Myllis

Lounke-Pelle