Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Ostin sitten GP3:n amazonista (co.uk) kuuden kirjan kera. Pelin hinta oli 8.50 puntaa kun taalla siita maksaa ainakin 3 kertaa sen. Kuten myos saksan amazonissa.</STRONG>
Varoitus etukäteen, jos sulla ei oo hirveesti luppoaikaa kotonas, niin unohda. Mul on sekä GP3 että GP3-2000, mutta ei noista just oo iloa ellei oo aikaa harjoitella. Mulla sitä ei oo, joten siellähän pölyttyvät kaapin nurkassa.

Joku rallipeli (kuten Colin McRae 2) on silleen kivempi, että homma onnistuu ja siitä on iloa ilman että sahaat ensin kuukauden kaks harjoituskierroksia ja opettelet säätämään biiliäs (ok, valmiita säätöjä on netti pullollaan, mutta silti). Ei sen puoleen, ei mulla kyllä tota kilinkalinkolinmäkreitäkään oo tullu peltuksi muuta kuin sen verran, että pääsin brassaamaan kaverille, joka naama vihreenä ihasteli ja ihmetteli, että pitäisköhän itekin ostaa puucee ja ratti :D

Olenkin tullut siihen tulokseen, että parhaat pelit kiireiselle ja lastaan rakastavalle isähahmolle ovat erinäiset tappopelit, koska a) niihin pääsee nopeasti sisälle, b) vartinkin pelaaminen onnistuu, seivaat vaan ja jatkat taas huomenna ja last but not least c) agressiot purkautuu !!!! :D Suosittelen mm. seuraavia: Quake III, Unreal, Unreal Tournament, No One Lives Forever (tää on mun henk. koht. suosikki!), Deus Ex, Half-Life ja Max Payne, tappamisiin! :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>On teilla kanssa maku. Kai tsiigatte myos seuraavia:
- Blind Date
- Coronation Street
- Neighbours
- CDUK
- Big Brother

Vittu jos vastatte "Kylla!" johonkin naista... :confused: :confused: :mad:</STRONG>
Ei ei ei ei ja ei. Mä oon visailujen ja viihdeohjelmien mies. Saippuat ei oo tippunu :eek: ikinä. Ei suihkussa eikä telkkarissa... ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>
parhaat pelit kiireiselle ja lastaan rakastavalle isähahmolle ovat erinäiset tappopelit, koska a) niihin pääsee nopeasti sisälle, b) vartinkin pelaaminen onnistuu, seivaat vaan ja jatkat taas huomenna ja last but not least c) agressiot purkautuu !!!! :D
Suosittelen mm. seuraavia: Quake III, Unreal, Unreal Tournament, No One Lives Forever (tää on mun henk. koht. suosikki!), Deus Ex, Half-Life ja Max Payne, tappamisiin! </STRONG>
Tuota ajanpuutetta makin oon pelannyt, mutta GP3 on vahan sellainen pakkohankinta tuon koneen seuraksi, ihan niinkuin Wunderbaum vanhan Asconan kanssa :D .

Tappopeleista sain just ton Unrealin ilmaseks kun ostin eilen uuden gamepadin. Ja viela pitais saada joku toinenkin peli ilimaseks, niin ne lupas (kunhan vaan hoidan ekaks rekisteroitymisen kuntoon).

KilinKolinRallin saan ens viikolla kamulta.
Kuten myos Max Paynen piakkoin.
Mulla vaan tahtoo menna kuuppa sekaisin kun pelaa noita raiskintapeleja :rolleyes: . Ei taida vanhuus tulla yksin :(

Tblair2

Active member
Koko aamun korjannut kirjanpitaja-ammien tietokonetta. Ja taas ne soitti!!!!! :mad: :mad: Perkeleen perkele!!! :mad: :mad: Nahdaan parin tunnin paasta!!! :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Tuota ajanpuutetta makin oon pelannyt, mutta GP3 on vahan sellainen pakkohankinta tuon koneen seuraksi, ihan niinkuin Wunderbaum vanhan Asconan kanssa :D .</STRONG>
Näin on, kyllä mä varmaan ostan GP4:nkin (siis kun joskus sitten ilmestyy) vaikka en sitä todennököisesti tule koskaan pelaamaan :rolleyes:

<STRONG>Tappopeleista sain just ton Unrealin ilmaseks kun ostin eilen uuden gamepadin. Ja viela pitais saada joku toinenkin peli ilimaseks, niin ne lupas (kunhan vaan hoidan ekaks rekisteroitymisen kuntoon).

KilinKolinRallin saan ens viikolla kamulta.
Kuten myos Max Paynen piakkoin.
Mulla vaan tahtoo menna kuuppa sekaisin kun pelaa noita raiskintapeleja :rolleyes: . Ei taida vanhuus tulla yksin :(</STRONG>
Unreal on hiano vaikka onkin jo ikivanha, mul on siihen jopa jatko-osakin.

Naapurin äijällä (samanikäinen kuin minä) meni kans kuuppa sekaisin just tosta Unrealista, kertoi saaneensa lähes epileptisen kohtauksen, joten jäi pelaamiset sitten siihen :eek: Muista vastaavista räiskintäpeleistä ei kaverille kuitenkaan oo vastaavia oireita tullu, ei edes vaikka olisivat jopa tehty Unreal-enginen päälle. Pisti kyllä miettiin, että ei ne vissiin ihan turhaan niissä pelien ohjekirjoissa noista kohtauksista varoittele. Ok, kundilla on kyllä tapana pelata tuntikausia putkeen... :rolleyes:

Gamepadiä ei kyllä tosi Power-Gamer tartte, oikeeseen käteen vaan hiiri, jolla käännät katsetta ja ammut, vasemmalla kädellä sitten hypit, kyykit, käännyt ja juokset ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
koita kestaa Toni. taa on just tata.

Just tuli muuten radiosta, jotta joku sveitsin farmari oli naksahtanut Zugissa ja asein ja kasikranaatein hyokannyt kanttoonin parlamenttiin ja tappanut 14 tyyppia :( :eek:

Taitaa olla Sveitsin historian pahimpia rikoksia. Huomenna taitaa nakya teidankin lehdissa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Koko aamun korjannut kirjanpitaja-ammien tietokonetta. Ja taas ne soitti!!!!!</STRONG>
Sano ettei sul oo nyt aikaa, ku pitää keskustella tärkeistä asioista!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>
Gamepadiä ei kyllä tosi Power-Gamer tartte, oikeeseen käteen vaan hiiri, jolla käännät katsetta ja ammut, vasemmalla kädellä sitten hypit, kyykit, käännyt ja juokset ;)</STRONG>
Toi on totta.
Ma oikeestaan ostin ton gamepadin NHL2000:ia varten, kun vanhassa padissa ei ollut USB:ta.

Itse asiassa Unreal oli mun paalle paljon lievempi kokemus kuin Rainbow6, jota kokeilin toissapaivana ja jo kymmenen minsan paasta alkoi oksettaan... :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nyt olemme alueella josta minä en tajua kyllä yhtään mitään...

Pelasin viimeksi keväällä Monacossa hotellihuoneessa jotain F1-peliä ja sitä ennen Lontoossa hotlassa Segan golf-peliä...

:D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Just tuli muuten radiosta, jotta joku sveitsin farmari oli naksahtanut Zugissa ja asein ja kasikranaatein hyokannyt kanttoonin parlamenttiin ja tappanut 14 tyyppia </STRONG>
Niinku mä just sanoin, tappopelien pelaaminen vähentää agressioita, on tainnu toltakin jyväjemmarilta jäädä unrealit ja half-lifet pelaamatta :eek:

Ei no... ehkä sitä USA:n iskujen jälkeen ei oikein osaa enää edes kunnolla kauhistua tommosesta, jossa kuolee "vain" 14 henkeä :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mukana meni myos 3 kanttoonin johtohenkiloa, nain tiesi kertoa yks duunikamuista.

Ihme meininkii :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Itse asiassa Unreal oli mun paalle paljon lievempi kokemus kuin Rainbow6, jota kokeilin toissapaivana ja jo kymmenen minsan paasta alkoi oksettaan... :(</STRONG>
Rainbow6:sta en oo koskaan edes kokeillu, mutta mulla olis Operation Flashpoint... siinä sitä on realistisuutta kerrakseen, pam ja henki pois, ei mitään ratatatatata- ja hölkynkölkyn-menoa, jossa kuolet vasta 10. kranaatinosuman jälkeen :rolleyes:

Tohon huonoon oloon kuulemma auttaa se, että lasket grafiikan tarkuutta ja detaileja, mitä kukaan ei tietenkään hgalua tehdä, sillä just upeen grafiikan takiahan sä sen pentiumnelosen ja tsifooskakkosen oot ostanu :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Nyt olemme alueella josta minä en tajua kyllä yhtään mitään...</STRONG>
Hanki Noppis kone ja muut releet, me Mylliksen kanssa kyllä opastetaan ja kas, ei aikaakaan kun sullekin naisväki kotona huomauttelee siitä, että pelien pelaaminen ei välttämättä oo sitä, mitä he olettavat aikuisten miesten vapaa-aikanaan tekevän :eek: :rolleyes: ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Mukana meni myos 3 kanttoonin johtohenkiloa, nain tiesi kertoa yks duunikamuista.

Ihme meininkii :(</STRONG>
On jo noteerattu täälläkin, ORF raportoi:

Schießerei in Schweizer Regionalparlament

Beim Amoklauf eines Mannes im Parlament des Schweizer Kantons Zug sind am Donnerstag mindestens 14 Menschen ums Leben gekommen. Laut ersten Angaben soll der als Polizist verkleidete Mann wild um sich geschossen haben. Auch von explodierenden Handgranaten war die Rede. Die Polizei löste einen Großeinsatz aus. Wie es hieß, könnte der Amoklauf in Zusammenhang mit einer Aufsichtsbeschwerde stehen, die der Kantonsrat am Donnerstag abgewiesen hatte.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Hanki Noppis kone ja muut releet, me Mylliksen kanssa kyllä opastetaan ja kas, ei aikaakaan kun sullekin naisväki kotona huomauttelee siitä, että pelien pelaaminen ei välttämättä oo sitä, mitä he olettavat aikuisten miesten vapaa-aikanaan tekevän :eek: :rolleyes: ;)</STRONG>
On mulla koneet, pöytä sellaset ja kannettavat, mutta mä en vaan oo ikinä syttynyt noihin peleihin. Ja toisaalta, ei mulla oo oikein aikaakaan pelailla pelejä... :( Ja suurin syyhän siinä on se, ettei vaan kiinnosta. Jotain golf-peliä jaksaa jaksoittain pelailla ja kenttiä suunnitella, mutta että 'tappo-pelejä'... :(

Vaikuttaa, kun seurailee juttelua täällä ja muitakin kavereita, että IT-alalla olevat pelailee pelejä ahkerimmin?? Korjatkaa jos olen väärässä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt ne oli jo muuttanut sen ORFilla viiteentoista, ja vaimo kertoi asken puhelimessa etta nyt niita on 17.

Jaba oli kuulemma hermostunut kun silta evattiin oikeus lapsiin.
Vittu mita menoa :mad: :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Vaikuttaa, kun seurailee juttelua täällä ja muitakin kavereita, että IT-alalla olevat pelailee pelejä ahkerimmin?? Korjatkaa jos olen väärässä.</STRONG>
Min en tiia mutta musta IT-ala on kaukana.
Ma teen halpoja muovituotteita :p :cool: