Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei mulla mitään asiaa ole, mutta ajattelin vaan tätä meidän omaa terassipöytäämme, niin tuata 53n päivän aikana olemme kommentoineet 1107 (tämä on 1107. kommentti) kertaa, joten se tekee baut, siis baut!, 20.88 kertaa per päivä. Ottaen huomioon, että täällä kommentoi vain kolme neljä tyyppiä, niin se tekee vajaat kuus seitsemän viestiä per nuppi per päivä.

JA SE EI OLE PALJOA!!!!!

Asialle on tehtävä nyt kyllä jotain... :)

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Teillähän on ollut sielläpäin vauhtia ja vaarallisia tilanteita tänäpänä: 14 kuollut Sveitsissä luotimyrkytykseen ja Saksassa yli 100 viety junista sairaalaan.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Joo, mäkin oon funtsinut siirtyä takas päivähugiin tämän hyvän asian kunniaks. Alkaa nää illat ja yöt tympimään ihan kiitettävästi.
Vai oot Noppis kattelemassa duunia Tanskasta?
Sinne mäkin olin menossa ennen kun tulin tänne.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>On muuten nytkähtänyt tämä meikäläisen Tanskan duuniasiakin hieman eteenpäin... Oon aika sekasin asiasta. Lisäneuvotteluita käytäneen ensi kuun puolella...</STRONG>
Älä ny? :eek:

Toisaalta mikä ettei, jos duuni kiinnostaa, palkka on kohdallaan eikä ole henk.koht. syitä jäädä Pelkiaan.

Millos tämmönen muutto saattais olla ajankohtainen?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Hei kundit! Pannaan lottokimppa pystyyn niin saadaan kaljarahat. :D :D</STRONG>
Vielä parempi ehdotus, pistetään lottokimppa pystyyn, mutta ei pelata ollenkaan ja näin riittää rahaa kaljaankin :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>JA SE EI OLE PALJOA!!!!!

Asialle on tehtävä nyt kyllä jotain... :)</STRONG>
Totta... mutta toisaalta mä väitän, että mun tuotantovauhtini on yli keskiarvon, joten parannastusta pitäis tapahtua siellä taulukon alapäässä :rolleyes:

Perhanan lusmut!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mä voisin tietty täältä Suomen päästä autella vähän, jos tämmönen kotimaanpelle suinkin vaan saa osallistua tällaiseen ylikansalliseen ja välillä hyvinkin yli hilseen menevään spekulointiin milloin minkäkin asian todellisesta tarkoitusperästä tämän olevaisuuden puitteissa. Ensiksikin täällä on näemmä kirjoiteltu lottoamisesta. Jos tavallinen heppu pistää joka viikko lototen koko kupongin ja molemmat jokerit (koska se jokerivoitto tulis heti, jos sitä ei ottais), niin siltä menis nykytaksoilla ilmeisesti noin 50 viikossa lottoon ja vuodessa siis 2600. Jos tämmönen tavallinen heppu sitten jaksaa jahdata sitä lottovoitta tuollaiset 50 vuotta, niin sillä menis nykytaksoilla siihen rahaa 130000 markkaa, mikä olis jo ihan kiva summa leventämään tavan duunarin eläkettä. Kun tohon vielä lasketaan mukaan ihan kohtuullisen turvallinen viiden prosentin vuosikorko, summa kasvaisi puolen miljoonan paremmalle puolelle.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>On muuten nytkähtänyt tämä meikäläisen Tanskan duuniasiakin hieman eteenpäin... Oon aika sekasin asiasta. Lisäneuvotteluita käytäneen ensi kuun puolella...</STRONG>
Siellahan onkin hyva lasketella :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo AJ, mukaan vaan :D

No mä siis en kyllä lottoa kuin silloin, kun luvassa onisompi potti (pikkurahat ei kato kiinnosta :rolleyes: ). Kerta maksaa jotain luokkaa 20-30 mk, niin että ei tässä nyt niillä hiluilla vielä ihan hirveille eläkkeille taitais päästä ;)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Äläs ny, onhan Tanskassa sentään hiekkadyynejä joita voi päästellä alaspäin. Eikä ole ku "muutaman tunnin" lentomatka Grönlantiin missä voi hiihdellä oikein kunnolla :)

Tblair2

Active member
Jahas. Nyt on koneet putsattu ja tanaan chattaan koko paivan hiki paassa kun eilen ei ehtinyt. Ma olen muuten tanaan 28v!!! Lahjarahat voi lahettaa joko shekkina tai pankkisiirrolla, mutta kateinenkin kelpaa. Illalla on hirveet bailut Jimmies Wine Baarissa. Ei muuta kun kortti baariin ja Cha-Cha-Cha paalle. :cool: :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Pari viestiä vielä ja on toi Hengakin kaadettu, kuten Kärppien puolustus eilen... :D

Mun Tanskan homma on vielä 'vaiheessa', mutta varsin realistinen, jos näin halutaan. Sinne muutto vois olla edessä marras- tai joulukuussa, mutta siinä on vielä niin paljon mutkia matkassa (henk.koht. syyt päällimmäisinä), että vielä ei revitä vuokrasopimuksia täällä päässä... :D :D Enemmän se on omalta kohdin epätodennäköinen kun todennäköinen, vaikka Köpis kaupunkina onkin yks mun suosikeista ja duunin edut ja palkkakin nousis 'varsin mittavasti'.

On kuitenkin niin paljon muitakin asioita elämässä, kun duuni... :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ma olen muuten tanaan 28v!!!</STRONG>
Ainiijuuhei meilekin unohdin :eek:

ONNEA! :D

Raha on niin perin maallista, mutta jos sä haluut, niin me voidaan kyllä laulaa sulle? :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>Ma olen muuten tanaan 28v!!! </STRONG>
No jopas, joko se tuli???!!! Onnea vaan Tonylle ja toivotaan, että illan bailut on rajut!!! :) :)

(onpas tää onnittlu rankkaa, kun äsken piti pomollekin käydä laulamassa... :( )

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>On kuitenkin niin paljon muitakin asioita elämässä, kun duuni... :)</STRONG>
Näinhän se on, fiksuinta oliskin varmaan listata paperille syyt, joiden takia et haluais lähteä pelkiasta.

Mutta kielellisesti et ainakaan paljoa menettäis, tanska on ihan yhtä rumaa kuin flaami :D

(jookyllämätiedänettäsielläpuhutaanranskaakin)

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Ainiijuuhei meilekin unohdin :eek:

ONNEA! :D

Raha on niin perin maallista, mutta jos sä haluut, niin me voidaan kyllä laulaa sulle? :rolleyes:</STRONG>
Vetakaa vaikka 'Tango satumaa'. Toi hyvaa syntymapaivaa on vahan kulahtanut.

:D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>onpas tää onnittlu rankkaa, kun äsken piti pomollekin käydä laulamassa... :( </STRONG>
Selvää nuoleskelua, näytäs Noppis kieltäs? :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Kun tossa juttelitte joku aika sitte lottoamisesta niin eikö "Arpa kohtalon" (veikkauksen käyttämä biisi) niminen tango kelpais?