Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Mä tarkotin sillai niin kun yleisestiahkerimmin.
Äh, mikä niissä tappopeleissä loppujenlopuksi on sen kummallisempaa kuin tappoleffoissakaan? En tiä muista, mutta en kyllä mä ainakin koen ampuvani tietokonegrafiikalla piirrettyjä hahmoja enkä oikeita ihmisiä. Ei no, tietyn kritiikin toki ymmärrän.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jotain golf-peliä jaksaa jaksoittain pelailla ja kenttiä suunnitella, mutta että 'tappo-pelejä'...</STRONG>
Saattaa ehkä olla, johtuisko vaikka siitä, että IT-alan tyypit ovat astetta kiinnostuneempia tietokoneista ja näinillen mielellään käyttävät koneita myös vapaa-ajanharrastuksiin?<STRONG>Vaikuttaa, kun seurailee juttelua täällä ja muitakin kavereita, että IT-alalla olevat pelailee pelejä ahkerimmin?? Korjatkaa jos olen väärässä.</STRONG>
Ai ei toimi vieläkään?Originally posted by Tblair:
<STRONG>Vittuun IT!!![]()
</STRONG>
No tää oli just se mitä hain.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Saattaa ehkä olla, johtuisko vaikka siitä, että IT-alan tyypit ovat astetta kiinnostuneempia tietokoneista ja näinillen mielellään käyttävät koneita myös vapaa-ajanharrastuksiin?</STRONG>
No toi on tietty ihan puhdas makuasia ja vähän sama kuin leffoissa: toiset tykkää realistisista ihmissuhdedraamoista kun taas toiset haluu kattoa Isoa-Arskaa. Mulle kelpaa molemmatOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Mä oon enemmän urheiluhullu ja siinä hommassa, siis jos pelaisin, pitäis olla enemmän realistisuutta.</STRONG>
No miten se sit sua voi kiehtoo???Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Toi kai se noissa just kiehtookin, köyhänmiehen virtuaalitodellisuus</STRONG>
No kato mulle toi virtuaalitodellisuus alkaa jo ennen kuin käynnistän edes koneen, sillä mä oon aina halunnu tietää, millasta on olla köyhäOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>No miten se sit sua voi kiehtoo???![]()
</STRONG>
Sehan se on kun ei veroja maxeta niin on milla mallataOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
No kato mulle toi virtuaalitodellisuus alkaa jo ennen kuin käynnistän edes koneen, sillä mä oon aina halunnu tietää, millasta on olla köyhä![]()
</STRONG>
Noin makin vahan funasin.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tollasten hilujen takia lottoominen on perkele kun siirtäis hilut vasemmasta atskusta oikeeseen. Ei iskis kyllä vielä noilla voitoilla...
</STRONG>