Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jotain golf-peliä jaksaa jaksoittain pelailla ja kenttiä suunnitella, mutta että 'tappo-pelejä'... :(</STRONG>
Äh, mikä niissä tappopeleissä loppujenlopuksi on sen kummallisempaa kuin tappoleffoissakaan? En tiä muista, mutta en kyllä mä ainakin koen ampuvani tietokonegrafiikalla piirrettyjä hahmoja enkä oikeita ihmisiä. Ei no, tietyn kritiikin toki ymmärrän.

<STRONG>Vaikuttaa, kun seurailee juttelua täällä ja muitakin kavereita, että IT-alalla olevat pelailee pelejä ahkerimmin?? Korjatkaa jos olen väärässä.</STRONG>
Saattaa ehkä olla, johtuisko vaikka siitä, että IT-alan tyypit ovat astetta kiinnostuneempia tietokoneista ja näinillen mielellään käyttävät koneita myös vapaa-ajanharrastuksiin?

Tblair2

Active member
Saatanan kekkulit. Ei kai koneet voi toimia kun sielta loytyi. Loveletter, W32.Sircam, KAK ja Badtrans. Formatoin koko paskan ja lukitten ne koneet kunnolla(C2). Ei enaa ICQta, Messengeria ja muuta paskaa. Se tassa vituttaa, etta toi ei kuulu edes mun tyonkuvaan. Pomot ei tietenkaan osaa mitaan ja ne jotka vahan osaisi on lomalla. Kohta puhuu nyrkki!! :mad: :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Saattaa ehkä olla, johtuisko vaikka siitä, että IT-alan tyypit ovat astetta kiinnostuneempia tietokoneista ja näinillen mielellään käyttävät koneita myös vapaa-ajanharrastuksiin?</STRONG>
No tää oli just se mitä hain.

Ja se tappo ym pelien kommentointi oli sitä, että ainakaan mua ei kiinnosta sen kummemmin jotkut örkit ja voimahahmot tappelemassa toisiaan vastaan (vähän sama kun en diggaa X-filesistä ym uffo-sarjoista) tai joku jahtaaminen jossa kykitään sokkeloissa ja annetaan parabellumin haukkoa. Siis noin niin kun pelinä. Mä oon enemmän urheiluhullu ja siinä hommassa, siis jos pelaisin, pitäis olla enemmän realistisuutta.

Kyllähän nyt jokaine terve ihminen tietokonepelitappamisen ja tavallisen tappamisen erottaa, joten siihen en puutu :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Mä oon enemmän urheiluhullu ja siinä hommassa, siis jos pelaisin, pitäis olla enemmän realistisuutta.</STRONG>
No toi on tietty ihan puhdas makuasia ja vähän sama kuin leffoissa: toiset tykkää realistisista ihmissuhdedraamoista kun taas toiset haluu kattoa Isoa-Arskaa. Mulle kelpaa molemmat :D

Noista paukuttelupeleistä sen verran, että vaikka ne käsikirjoituksensa puolesta tietysti ovat erittäin kaukana realistisuudesta, niin siitä huolimatta ne on nykyisin toteutettu niin upealla grafiikalla ja tekniikalla, että pelaaja kokee pelimaailman jopa niinkin reaslistiseksi, että nurkan takaa eteen hyppäävä mörkö saa tämän melkeinpä laskemaan allensa :eek: Toi kai se noissa just kiehtookin, köyhänmiehen virtuaalitodellisuus :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>No miten se sit sua voi kiehtoo??? :D :D</STRONG>
No kato mulle toi virtuaalitodellisuus alkaa jo ennen kuin käynnistän edes koneen, sillä mä oon aina halunnu tietää, millasta on olla köyhä :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Se on kundit sitten lotossa taas tuplajättipotti lauantaina, öpaut 60 miljoonaa alppidollaria tiedossa! :eek:

Saa sillä mörköpelin jos toisenkin :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tollasten hilujen takia lottoominen on perkele kun siirtäis hilut vasemmasta atskusta oikeeseen. Ei iskis kyllä vielä noilla voitoilla... :eek:

On muuten nytkähtänyt tämä meikäläisen Tanskan duuniasiakin hieman eteenpäin... Oon aika sekasin asiasta. Lisäneuvotteluita käytäneen ensi kuun puolella...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

No kato mulle toi virtuaalitodellisuus alkaa jo ennen kuin käynnistän edes koneen, sillä mä oon aina halunnu tietää, millasta on olla köyhä :D :D</STRONG>
Sehan se on kun ei veroja maxeta niin on milla mallata :D :D :D .

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Tollasten hilujen takia lottoominen on perkele kun siirtäis hilut vasemmasta atskusta oikeeseen. Ei iskis kyllä vielä noilla voitoilla... :eek:
</STRONG>
Noin makin vahan funasin.

Pitaiskohan aloittaa pyorittaa lottoa, kun porukka panee rahaa jotta voittais tollasen mun tyypillisen palkan puolikkaan :D :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä pyöritin ala-asteella kavereille pulpetin kannesta tehtyä pajatsoa. Hyvin irtos nallekarkkeja niilläkin rahoilla, joita kundit siinä hävis :D :D

Mut joo, nyt kyllä puhut Myllis hiukka eri luokan pisneksestä.

Tblair2

Active member
Hei kundit! Pannaan lottokimppa pystyyn niin saadaan kaljarahat. :D :D