Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Mutta kielellisesti et ainakaan paljoa menettäis, tanska on ihan yhtä rumaa kuin flaami :D

</STRONG>
Joo, mutta tanskan oppis paljon helpommin kun ranskan ja flaamin, ku pohjat on jo niin 'hyvät'.

Mutta nou hätä, tänään aurinko paistaa, on +23 ja viikonloppu ovella. Ei huono. Pistetääs pikku SporttiVisa pystyyn: mitäs Noppis tekee duunin jälkeen aurinkoisilla viheriöillä? Ja huomenna uudelleen? :eek: Gauheeta! :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Vetakaa vaikka 'Tango satumaa'. Toi hyvaa syntymapaivaa on vahan kulahtanut. :D :D</STRONG>
Kundit valmiina!

Ö-van-ö-tuu-ö-van-tuu-trii-foo...

Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa
missä onnen kaukorantaan laine liplattaa
missä kukat kauneimmat luo aina loistettaan
siellä huolet huomisen saa jäädä unholaan

Oi jospa kerran sinne satumaahan käydä vois
niin sieltä koskaan lähtisi en linnun lailla pois
vaan siivetönnä en voi lentää
vanki olen maan
vain aatoksin mi kauas entää
sinne käydä saan

Lennä laulu sinne missä siintää satumaa
sinne missä mua oma armain odottaa
lennä laulu sinne lailla linnun liitävän
kerro että aatoksissain on vain yksin hän

Oi jospa kerran sinne satumaahan käydä vois
niin sieltä koskaan lähtisi en linnun lailla pois
vaan siivetönnä en voi lentää
vanki olen maan
vain aatoksin mi kauas entää
sinne käydä saan

:eek: :eek: :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Pistetääs pikku SporttiVisa pystyyn: mitäs Noppis tekee duunin jälkeen aurinkoisilla viheriöillä? Ja huomenna uudelleen? :eek: Gauheeta! :eek:</STRONG>
Pelottelee lapsia? :eek:

Tblair2

Active member
:D :D Kiitos kiitos!! (aplodera)

Ti-ti-ti-ti-tiddi-di-ti-diddi-ti...
...di-du-di-di-da-da-da-da-da.

:D :D

Tblair2

Active member
No voi wittu. Firma ei ole maksanut palkkaa, vaikka on tilipaiva. Parempi tulla maanantaihin mennessa. :( En anna sen masentaa onneksi on Visa ja Mastercard. Ne lainaa aina. :) :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>En anna sen masentaa onneksi on Visa ja Mastercard. Ne lainaa aina. :) :)</STRONG>
Mihin sä muuten tarvit sekä Visaa että Mastercardia, meinaan vaan että harvemmin oon nähny puljua, jossa vain toinen noista kelpais :confused:

Tai ehkä mä oon vaan vanhanaikainen, kun mulla on ainoastaan yksi luottokortti (Visa) :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kevennys (kuulemma tosi tarina):

A thermodynamics professor had written a take home exam for his graduate students. It had one question: "Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)? Support your answer with a proof."

Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools off when it expands and heats up when it is compressed) or some variant.

One student, however, wrote the following:

First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So, we need to know the rate that souls are moving into Hell and the rate they are leaving. I think that we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.

As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, you will go to Hell. Since there are more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can project that all people and all souls go to Hell. With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially.

Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand as souls are added. This gives two possibilities:

1). If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase until all Hell breaks loose.

2). Of course, if Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell freezes over.

So which is it?

If we accept the postulate given to me by Ms. Therese Banyan during my Freshman year, "That it will be a cold night in Hell before sleep with you," and take into account the fact that I still have not succeeded in having sexual relations with her, then #2 cannot be true, and so Hell is exothermic.

The student got the only A.

:D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Visa, Master (menee Suomen tililtä) ja Amex. Yhelläkin pärjäis ja Visaa 'ajelenkin' tässä just tarpeettomaksi :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Visa, Master (menee Suomen tililtä) ja Amex. Yhelläkin pärjäis ja Visaa 'ajelenkin' tässä just tarpeettomaksi :)</STRONG>
No mun kannattaa pysytellä Visassa, koska saan sen luontaisetuna puoleen hintaan.

Toiselle kortille ei vielä tähän päivään mennessä ole löytynyt tarvetta, itseasiassa ton yhdenkin kortin tarvekin on lähinnä sidoksissa ulkomaanmatkailuun, kerran kuussa yritän sitä kuitenkin käyttää, että olis aina varmuuden varalta matkavakuutus voimassa :rolleyes:

Tblair2

Active member
<STRONG>Visa, Master (menee Suomen tililtä) ja Amex. Yhelläkin pärjäis ja Visaa 'ajelenkin' tässä just tarpeettomaksi :)</STRONG>
Mulla on Natwestin Visa ja Masteri, Halifaxin Visa, Brarclaycard Visa ja kohta uusi Amexi.
Minkakohan takia noi on tullu hommattua??

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Mulla on Natwestin Visa ja Masteri, Halifaxin Visa, Brarclaycard Visa ja kohta uusi Amexi.
Minkakohan takia noi on tullu hommattua??</STRONG>
Sullahan menee jo kuukauden palkka pelkkiin vuosimaksuihin :rolleyes:

Nii, kerro sä mulle miks noi on tullu hommattua? ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ai! Etsä kuullu sitä suhinaa tossa aamulla kun mentiin ohi??

Me ollaan nyt isoin ja ennen kaikkea kaunein. Ulkomaat rules! :D :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Onnea vaan Tblair, minunkin puolestani! :)

Noppis:
Mistä tämä yhtäkkinen kiinnostus Tanskaan? :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
En perhana kuullu (pitääkin puhistaa illla vaikut korvista...) , muistatsä kuka sen historiallisen viestin kirjoitti? (saishan ton selville kun pläräis kumpaakin kokousta takaisinpäin, mutta jos nyt ei kuitenkaan...) vai sovimmeko, että saavutimme tämän tavoitteen kaikki yhdessä? :)

Joo, me ollaan suurimpia ja kauneimpia! Rikkaimpiahan me ollaankin jo aina oltu :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by AJ:
<STRONG>Mistä tämä yhtäkkinen kiinnostus Tanskaan? :eek:</STRONG>
Se menee sinne yhden sihteerikön perässä :rolleyes:

ET NOPPIS LYÖ.. ET SAATANA... ÄLÄ ...TAI LYÖ SIT AINAKI HAMARAPUOLELLA... VIDDUUUUUHHHH... SATTUU! :eek:

[ 28-09-2001: Message edited by: OoPee ]

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Mihin sä muuten tarvit sekä Visaa että Mastercardia, meinaan vaan että harvemmin oon nähny puljua, jossa vain toinen noista kelpais </STRONG>
Mullon 2 visaa ja 1 masteri. Suomen visa menee itse asiassa koht pois, sita en enaa tartte, paitsi mita nyt sita pankkikorttia suomessa ollessa.
Masteriin vaimolla on rinnakkaiskortti ja niilla torsataan kotiasioihin, Visa on sitten tyomatkoja ja suurempia ostoksia varten, kuten viime viikonlopun tietokonetta varten.

Huomenna vinkuu visa kun kayn MediaMarktissa ostaan hiukka PC-tarvikkeita ja muuta kivaa
:D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Huomenna vinkuu visa kun kayn MediaMarktissa ostaan hiukka PC-tarvikkeita ja muuta kivaa
:D</STRONG>
Jeee, Media-Markt löytyy täältäkin :)

Mitäs aattelit ostaa (utelias)?