Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mä tulin vaan vilkasemaan, että mitä ne ulkomaan elävät täällä meuhkaa :D
Krapulahan niillä näemmä on :p

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Pankaa meilia tohon hotmailiin (mun profiilista) niin varmasti lahetan...</STRONG>
Meille kyllä riittää ihan sähköinenkin kortti :)

Säästyy sulta postimerkkirahtakin :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Runar ja Kyllikki:
<STRONG>Krapulahan niillä näemmä on :p</STRONG>
Helevatan kuustoista, vielakin on hutera olo... :(

Meni sitten lauantaina vieraiden kanssa neljaan asti, ja nyt kun tuota ikaakin on hiukka enempi, niin ei siita yhdessa paivassa parane :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No johan teillä mehut väärään kurkkuun meni, kun mä kalsarittomuudestani puhuin... :D :D No totta helvetissä mä kalsareita käytän, yleensä :) Missäs muualla ne viirupöllöt muuten pesis??? :eek:

Perjantain kisa oli loistava. Hyvin järjestetty, kenttä loistokunnossa (rankattu 89. parhaimmaksi Euroopassa!) ja menestystäkin tuli jopa niin paljon, että Suomi (siis me) tuli neljänneksi :) Kolmen lyönnin päähän jäi voitto... :( Olipa lähellä. Ilonenkin pysty vaan 32:ksi Saksassa... ;) Noh, ehkä siellä oli hilppasen kovempi taso.

Eli, OoPee, kun jäätiin neljänsiksi, niin jäi ne palkinnotkin (vuoden ilmaiset prostaattahoidot) sitte saamati... harmi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Elä Noppis pelottele meitä tollai, ei me kato ymmärretä tommosta kalsarihuumoria olleskaan :confused:

Ei ollu sitten edes lohdutuspalkintoa? Johan oli tylyä porukkaa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei noista ikinä tyhjin käsin lähdetä, kun sponsorit jakaa kaikkea kivaa kamaa pelaajille. Mutta itse palkinnoitta jäätiin, ja se oli harmi.

Ootteko pellet muuten nähneet tämän "Blow"n jo?? Johnnie Depp ja Penelope Cruz?? Todella rautanen leffa!! Menkää dtziigaamaan :) Kävin kattomassa eilen. Ois voinu olla kieltämättä himppasen pidempi pätkä (kun kuitenkin kertoo 30-vuotisesta ajanjaksosta), mutta muuten tosi loistava leffa. Ehdoton kesän ja syksyn ykösleffa! Hyvä mjuusik, äs vel! Pitää mennä kattoon vielä toisenkin kerran!!! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eiks tää Krutsi oo se Tompan uusin lakananlämmittäjä?

Katoin viikonloppuna sitten vihdoinkin Arskan uusimman tai siis eihän 6th Day mikään uusi enää oo, mutta tuli katottua vasta nyt, vaikka DVD lojuu kaapissa jo useamman kuukauden. Petyin! :(

Samaten Unbreakable oli mulle lievähkö pettymys, Cast Away sentään oli ihan ok. Seuraavaks sitten Hannibal.

Vaan kohta tulee leffaan Taru Sormusten Herrasta (tai siis se eka osa), jos leffa on edes puoliks niin hyvä, kuin kirja, niin oon tyytyväinen :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oli ainakin hyvin sekava mainospätkä siitä just leffateatterissa... ei kuulu meikän lähitulevaisuuden katsomoakteihin :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Oli ainakin hyvin sekava mainospätkä siitä just leffateatterissa... ei kuulu meikän lähitulevaisuuden katsomoakteihin :eek:</STRONG>
No mä latasin sen mainospätkän netistä ja kyllä se ainakin tehosteiden puolesta näytti upeelta. Mulle ei toi mainospätkä kuitenkaan oo tärkee, oon lukenu kirjan kolmeen kertaan, joten toi leffa on mulle niinsanotusti must. Jos et tykkää fantasiasta, niin sit tuo ei tietenkään ole sua varten.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joutuhan ton kirjan lukeen koulussa joo, mutta niin kun jo arvelitkin, niin en oo tollasen fantasian suurimpia faneja. Samahan päti jo aiemmin käsiteltyyn sci-fi juttuun...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kaksseiska! Tätä on odotettu kauan! Ja samalla tonnikolmesataa poikki. Kyllä kauneinkin voi vaan kaunistua. Edelleenkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
SMS Myllikseltä, siirretty tänne lähettäjän luvalla:

Terveiset Zürichistä! Ei huolinut LOT Swissairin lippua! Jouduin ostaan uudet. Vedän päiväkännit sen kunniaksi :). Terkut forumille. Vituttaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Älkää ny valittako, mä joudun meneen duunin merkeissä ens viikolla junalla Müncheniin ja yöllä takas, saapuminen Wieniin aamulla klo 06:05 :eek:

Kaikki tää jonkun hiton osaston tapaamisen vuoksi (sen takia mennäänkin junalla, firma kun ei vissiin viitti ostaa lentolippuja useammalle sadalle henkilölle), pari tuntia kuivia puheita, tämän jälkeen illallinen, minkä jälkeen tanssimusiikkia livebändin säestyksellä :rolleyes:

Seuraava päivä (perjantai) on kuiteski vapaa, ei tosin johdu firman suuresta armeliaisuudesta vaan työlainsäädännöstä.

Mutta kaikkeen sitä ihminen heikkoina hetkinään lupautuukin :confused: