Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Ma kaannan silloin kun on edesta keltaiset ja takaa ruskeat. Sit kun ne ei enna taivu, ma vaihdan uusiin. Nyt tuli muuten maailman huonoin juttu mieleen. Mika on 'pitkat alushousut' ruotsiksi? Langa fartygsbyxor...ai vittu, etta oli huono. Nyt Tblair luikkii hanta koipien valissa ja parin tunnin paasta takaisin.... :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Ma kaannan silloin kun on edesta keltaiset ja takaa ruskeat. </STRONG>
Tämän jälkeen ne voi vielä kääntää nurinpäin ja homma alkaa ikäänkuin alusta!

Tota sun vitsiäs mä en ymmärtäny, mikä kai johtuu siitä, että mä en enää osaa ruottia. Byxorin mä vielä muistin :eek:

Tblair2

Active member
Sehan siina pahinta onkin, ettei se ollut vitsi!! Aatteles vaikka lausetta: "Alkoi sataa, mutta viis siita."..."Det borjade regna men fem darifran." Vittu mahan oon sekoomassa...nyt loppui, ja mun ruotsi on aina ollut pseesta. :confused: :confused: :eek: Kahville mars! :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eikun siis mä en edes tiedä/muista mitä 'fartyg' tarkoittaa :eek:

Mä osasin joskus ruotsia, mutta ulkomaillemuuton jälkeen se on unohtunut lähes täysin. Toisalta eipä tuota ole kyllä paljon tarvittukaan :D

Tblair2

Active member
Fartyg tarkoittaa 'alus', mutta niinkuin esim. laiva. Hohhoijaa...

Tblair2

Active member
Hirteen... :confused: OK. Nyt taas asialinjalle. Rookilakko on muuten toistaiseksi pitanyt. Hermot alkaa olla kunnossa ja punttisalilla kaydaan. Viikonloppuna tulee kova koettelemus kun pitaa menna tanaan ja huomenna baariin. Kylla se pitaa kestaa. :) Aitikulta lahetti Suomesta pojalle paketin 'namuja'. Lauantaimakkaraa, HK'n sinista, Wilhelmin lenkkia, Geishaa, Tuplaa, Kylmasavuporoa, Hernekeittoa ja Knorrin kastikkeita. :) Ja mina syon kaikki!!! Keskelle persettani!!! Oi onnea!!! :D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta mites se sun mutsis ne lenkkimakkarat sun muut einekset lähetti? Tuskin tavallisena postipakettina ainakaan? :eek:

[ 05-10-2001: Message edited by: OoPee ]

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Taalla muuten muutama suomalainen tuttu tilailee stokkalta. Onnistuu kuulemma loistavasti.

Helevetti. Ma oon ens viikon sitten puolassa. Eli sillakin viikolla olen huolestuttavan hiljaa taalla palstalla.

Enka lenna sitten Swissairilla, jos joku alkaa kuittailemaan kohtapuoliin, vaan perhanan LOTilla :( .
Vaihto varsovassa ja sielta vissiin pikkukoneella. Taidan vetaa kannit loungessa maanantai-iltana.... :rolleyes:

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Anteeksi uteliaisuuteni, mutta mites se sun mutsis ne lenkkimakkarat sun muut einekset lähetti? Tuskin tavallisena postipakettina ainakaan? :eek:

[ 05-10-2001: Message edited by: OoPee ]</STRONG>
Tati asuu Cambridgessa ja sen mukana.

Tblair2

Active member
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Taalla muuten muutama suomalainen tuttu tilailee stokkalta. Onnistuu kuulemma loistavasti.

Helevetti. Ma oon ens viikon sitten puolassa. Eli sillakin viikolla olen huolestuttavan hiljaa taalla palstalla.

Enka lenna sitten Swissairilla, jos joku alkaa kuittailemaan kohtapuoliin, vaan perhanan LOTilla :( .
Vaihto varsovassa ja sielta vissiin pikkukoneella. Taidan vetaa kannit loungessa maanantai-iltana.... :rolleyes:</STRONG>
Nain puhuu oikein MIES!! Ja toppa rookia mukaan.

:) :) :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:

Mä vaan ihmettelen, et miten se Stokka saa ne kamat pysymään tuoreena vai toimittaako ne jonain pikapakettipalveluna, ja vastaanottaja maksaa hilut. Tulee vaan helposti lauantaimakkaralle (sitä mä en tosin kaipaa ja vaikka kaipaisinkin, niin täältä saa ihan vastaavaa) aika kova kilohinta :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Tati asuu Cambridgessa ja sen mukana.</STRONG>
Ai no sit. Jooh, toihan mutsikin just vähän aikaa sitten kirjolohta tullessaan (pitäiski muuten syärä, kiitti kun muistutit) ja jouluks se nappaa sit koko kinkun kainaloonsa :D

Tblair2

Active member
Missas Noppis luuraa. Onkohan se Colin Montgomerien kanssa drinkilla? :D ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Ainiijoo, hyvää Puolan matkaa Myllikselle, lähetä kortti :D</STRONG>
Pankaa meilia tohon hotmailiin (mun profiilista) niin varmasti lahetan...

Tai sitten ennen maanantai aamua duunimeiliin.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt lahren himaan. Oli asken samppanjaa duunissa, kun saatiin eka ostaja yhdelle mun kehittamalle tuotteelle (ihan uus alue meitin virmalle)...

Nyt himaan jatkamaan kaljalla :D

Tblair2

Active member
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Nyt lahren himaan. Oli asken samppanjaa duunissa, kun saatiin eka ostaja yhdelle mun kehittamalle tuotteelle (ihan uus alue meitin virmalle)...

Nyt himaan jatkamaan kaljalla :D</STRONG>
No sehan on komeeta. Kippis!

:D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Kippis!
</STRONG>
Kippis!

Nyt on hiukka hutera olo :rolleyes:

Skidi heratti seitsemalta ja eilen meni kuutisen kaljaa ja yhteen asti. Ja tanaan illalla tulee vaimon duunikamuja syomaan. Etela-afrikkalaisia. Joutuu taas ottaan mehua :( :rolleyes: