Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Niin...no... :eek: ...khrm... :eek: :eek: :rolleyes:</STRONG>
Sano ihan rauhassa vaan, mä tässä sillä välin buukkaan noi liput. Hotellihuonettahan mä en tartte, koska sulla oli tarjota kämppä, taidan jättää muutenkin fyrkat himaan, mitä mä niitä turhaan sinne varastettavaksi otan, koska sä kuitenkin tarjoot!

On se vaan kiva, kun on noinkin vieraanvarasia tuttuja, seuraavalla kerralla tullaan sit koko perhe :D

Tblair2

Active member
Ihan niinkun pukkais flunssaa paalle. Huhhuh...jaksaakohan sita mitaan... :eek: :rolleyes: :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kato mullaki on hiukka nuhaa, joten mita jos ryypattais siella sun uudessa kampassa koko viikonloppu :D .

Oppis uudet naapuritkin suomalaisista jotain :rolleyes:

Tblair2

Active member
Voi olla, etta tulee sairaalareissu. :( :( Ne sano, etta se voi olla viruus. :eek: :confused: Turha tyttokaveria ona sairastuttaa...voivoi. :eek: :( No, ehtii sita ryypata myohemminkin. :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eiks ookki hauska?? :D

Tamperelainen, turkulainen ja somali olivat synnyttämässä samaan aikaan samassa sairaalassa.
Kävi niin että hoitajat sekoittivat lapset, ja isät alkoivat pohtia, että kuka lapsi on kenenkin. Niinpä sovittiin, että jokainen saa valita yhden vauvan vapaasti omakseen, ja tamperelainen arvottiin ensimmäiseksi.
"Minä otan tuon mustan lapsen", hän päätti.
"Miksi?! Ethän sinä varmasti ole voinut saada mustaa lasta?!" somali ja turkulainen ihmettelivät.
"Onpahan ainakin varmaa", tamperelainen vastasi, "ettei se ole turkulainen."

Ai ei ollu vai??? :eek: No ei sitte! :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
:D :D :D

Toihan oli itteasiassa hauska :D

On se vaan hyvä, etten syntyny 50 kilsaa lännempänä :rolleyes:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mielenkiintoista muuten tämä forumin oman homon (Robbie Fowler) kehittämä slognai "Ei tietenkään kokonaisuudessaan"
Kokonainen, koko nainen
kokonaisuudessaan, koko naisuudessaan
ei tietenkään koko naisuudessaan
Oliko se onkivapa sittenkin naispuolinen ja Robbie näin ollen myös homona epäonnistunut?