Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Vituttaa ja tekee mieli rookia. Aamulla olin niin raivona, etta olis mennyt kartsa punaista mallua. :mad: Koskakohan naa 'cravingit' oikein loppuu... :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jätkä avas sivun kevyellä fiduilulla :D :D

Arvatkaas kuka pelaa huomenna auringon paisteessa +22 'helteessä' golfia Span radalla?? (siinä sylle! ;) )

Tblair2

Active member
Voi wittu. Olin eilen mimmikaverin kanssa Ikeassa. Piti menna ostamaan uutta sankya. Kello oli 21.30 kun lahdettiin pois. Sanky oli loppunut varastosta, mutta silti oli yli 1000mk verran tavaraa mukana. :confused: :eek: :confused: Tyypillista... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jätkä avas sivun kevyellä fiduilulla :D :D</STRONG>
Joo, tää sivu on omistettu kevyelle ja hyväntahtoiselle fiduilulle! :D

<STRONG>Arvatkaas kuka pelaa huomenna auringon paisteessa +22 'helteessä' golfia Span radalla?? (siinä sylle! ;) )</STRONG>
Tohon sanaan 'heltessä' asti kuulosti ihan lupaavalta, mut tunnelma lopahti heti, kun mainitsit tosta eläkeläisten palloilupelistä :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

...eläkeläisten palloilupelistä :eek:</STRONG>
... on meinaan hilppasen kaukana eläkeläismeininki huomisesta kisasta :eek:

Kuulinkin just, että sijotuin viime lauantaisessa kisassa pergama kuudenneksi... :eek: Mä kun luulin, että sinne 15. paikkeille olis käynyt tie. En sitten jäänyt palkintojenjakoonkaan :(

Huomenna jään. Ehkä sieltä tulee rollaattori palkinnoksi ;) Tai uudet tekohampaat :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Huomenna jään. Ehkä sieltä tulee rollaattori palkinnoksi ;) Tai uudet tekohampaat :D</STRONG>
Hyvässä lykyssä tulee vielä kaupanpäälle pakkaus alushousun kosteussuojia ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
:eek: :eek: :eek:

Mä olisin kyllä voinu vallan mainiosti elää elämäni loppuun saakka ilman tätäkin pikku yksityiskohtaa, mutta kun ei, jätkä tulee ja pamauttaa korttinsa kerralla pöytään ja vie samalla yöunet sadoilta ellei peräti tuhansilta ihmisiltä! :confused:

Tämän päivän jälkeen maailma ei ole enää entisensä! :(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Vieden samalla työpaikan sadoilta jollei tuhansilta alushousujen valmistajilta!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
[QB...mutta kun ei, jätkä tulee ja pamauttaa korttinsa kerralla pöytään ja vie samalla yöunet sadoilta ellei peräti tuhansilta ihmisiltä[/QB]
Siinä oot kyllä oikeessa, että se on auttanut hyvin monia siinä ettei oo ihan heti nukuttanut :eek: , mutta toisaalta siinä olit väärässä ettäkö hetäsin kaikki mun kortit kerralla pöydälle... siin oot kyl sit niiv vääräs et tua!! :) ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nyt hei äkkiä viestejä kehiin, että saadaan tää sivu piiloon ennenku forumin pikkuiset herää, tää ei meinaan oo enää lapsille sopivaa! :eek:

Tblair2

Active member
No ei tosiaankaan. Se mua kylla ihmetyttaa, etta kun tualla Belgiassa varmasti pukkaa talvella nollan pintaan niin ilman spermareita on aika hajyy olla. Noppis puhuu paskaa. Siella se tassuttelee 'Long Johnit' jalassa ihan saletisti. Mulla itsellani on vaan pari kokemusta kalsarittomana, mutta voin sanoa, etta kun karvat jaa vetoketjun valiin niin siina tulee itku silmaan ja tuska on sietamaton.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Mulla itsellani on vaan pari kokemusta kalsarittomana, mutta voin sanoa, etta kun karvat jaa vetoketjun valiin niin siina tulee itku silmaan ja tuska on sietamaton.</STRONG>
Joo, ei oo herkkua! Sitäpaitti pökät joutuis heittään aina päivän päätteeksi likavaatekoriin.

Tai siis en mä tietenkään teistä muista tiä, mutta mä ainakin vaihdan joka päivä uudet kalsarit. Jooh, pikkuhiljaa me tullaan näköjään kaikki ulos kaapista :rolleyes:

Mutta Noppis varmaan ketoo nyt meille, että hänelle ei oo tapana paskoa eikä kusta housuihinsa, joten kalsareitakaan ei tarttis vaihtaa kuin jouluna ja silloinkin päittäin faijan kanssa :D