Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
TBlair:

Pahin kaikista on kuitenkin tyhmä ihminen, joka kaikenlisäksi sopii vanha kunnon määritelmä: "kyrpä, jolla on korvat" :rolleyes:

Älä ota niin vakavasti, duunistahan tässä vaan on kyse ja rahaahan sä siellä duunissa vaan oot ansaitsemassa ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Formulanomi:
<STRONG>Selvästikin koti-ikävää....</STRONG>
Uskon puhuvani kaikkien ulkomanapellejen puolesta, kun totean, että tottakai meitä vaivaa ajoittain koti-ikävä. Onhan tästä ollut jo useammankin puhetta, niin että ei tässä mistään suuresta ja tarkkaanvarjellusta salaisuudesta ole kysymys. Elämässä täytyy kuitenkin asettaa prioriteetteja, kaikkea ei voi saada.

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>TBlair:

Pahin kaikista on kuitenkin tyhmä ihminen, joka kaikenlisäksi sopii vanha kunnon määritelmä: "kyrpä, jolla on korvat" :rolleyes:

Älä ota niin vakavasti, duunistahan tässä vaan on kyse ja rahaahan sä siellä duunissa vaan oot ansaitsemassa ;)</STRONG>
Kiitos kiitos. Eilen kylla keitti taas niin pahasti. Nyt kylla tunteet viileni, kun tulin duuniin. Aamulla paistoi aurinko ja puolimatkassa hirvee kaatosade. Aivan litimarka ja muijakaverin maastopyora kastelee oman perseen.

:eek: :eek:

Tblair2

Active member
Minapas lahdenkin 23 paiva Suomeen lomalle! Ei paase koti-ikava yllattamaan. Enaa 16 paivaa jaljella. Tarviskohan hommata aamukampa. :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt sain vihdoin varattua lomakampan jouluksi.

On omat ja vaimon vanhemmat tulossa tanne viikoksi ja piti ottaa isohko kamppa suoraan rinteiden ylapuolelta :D

Siis meille on vaan toi ylin kerros... :)

Tblair2

Active member
Mina lahden jouluksi sellaiseen alppikylaan kun Samoens. Jos joku siella lahella hengaa, niin ei muuta kun mennaan vetamaan pari schnappsia. :D :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>MÄ HALUUN SKIMBAAAAAAMAAAAAAN!!!! OTTAKAA JOKU MUT MUKAAAAN!!!! :( :( :( :(</STRONG>
Sovitaanko nyt heti kärkeen, että vaikka näin Vapaassa keskustelussa ollaankin, niin ei pidetä sitä Caps Lockia lukittuna, kun näpytellään sitä näppäimistöä.

Tblair2

Active member
Noppis:

Helmikuun eka paiva lahdetaan jatkaporukalla lumilautaileen. About 15 henkee. Sinne kylla mahtuu. Tuolla joulunpyhina on anoppi ja appiukko messissa, niin ei sinne voi ottaa ketaan rayhaamaan. :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, sopikaa vaan. Tämä on härINNYt minuakin aika tAVALla.

Mutta mINä painan CÄPSÄRIÄ kyllä yhtä vapautuneesti kun painan kohta siTä äänestYSnappulaakin ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Noppis:

Helmikuun eka paiva lahdetaan jatkaporukalla lumilautaileen. About 15 henkee. Sinne kylla mahtuu. Tuolla joulunpyhina on anoppi ja appiukko messissa, niin ei sinne voi ottaa ketaan rayhaamaan. :rolleyes:</STRONG>
Räyhäämään????? Minä??? Emminä räyhää, ne on ne muut :eek: :eek: ;)

Toisaalta, mä olen pahoillani, mä en ole lautailumiehiä. En oo ikinä ollu. Mä oon skuge, off-piste ja pitkien punaisten carving-miehiä. Sorsisitte mua vaan kuitennii! Joutuisin vaan tiskaamaan ja hakemaan kaljaa kaupasta 'suksimiehenä', luuserina :(

Mihin te ootte menossa helmikuussa?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Joo, sopikaa vaan. Tämä on härINNYt minuakin aika tAVALla.

Mutta mINä painan CÄPSÄRIÄ kyllä yhtä vapautuneesti kun painan kohta siTä äänestYSnappulaakin ;)</STRONG>
Sä taidat luulla sitä Cäpsäriä siksi äänestysnappulaksi?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by AJ:
<STRONG>

Sä taidat luulla sitä Cäpsäriä siksi äänestysnappulaksi?</STRONG>
Eih. Eih, näin ei kuitenkaan ole. Montaa asiaan olen elämässäni äänestynappulaksi luullut, mutta cäpsäri ei kuului siihen joukkoon.

Tblair2

Active member
Noppis:

Helmikuussa mennaan Ranskaan 'Three Valleys' on alueen nimi. Kylapahasen nimea en nyt saa paahani. Mun frendi buukkasi sen loman. Ma vaan sanoin, etta olen messissa. Ei ole ton tarkempaa tietoa. Ai wittu. On jo nyt vesi kielella... :D :D :cool: :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Mina lahden jouluksi sellaiseen alppikylaan kun Samoens. </STRONG>
Ei oo muuten tuolta Torgonista (mista toi mun kuva on) kun about tunti Samoensiin...

Mutta kun mullakin on tota perhetta mugana, niin ei oikein tieda paaseeko mihinkaan, paitsi tottakai rinteeseen...

Mihinka oot Tony menossa jatkaporukalla?
(en makaan lautaile, enimmakseen oon terassilla ;) :rolleyes: :D :cool: )

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Noppis:

Helmikuussa mennaan Ranskaan 'Three Valleys' on alueen nimi. Kylapahasen nimea en nyt saa paahani. </STRONG>
Johan nakojaan vastasit...

Broidi on muuten tuolla samalla alueella helmikuun puolessa valissa haamatkalla, ja ollaan vaimon kanssa paatetty etta mennaan sinne pitkalle viikonlopulle moikkaamaan.

Onkohan samaa aikaa :confused: :rolleyes: :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Les Trois Vallées!!! Loistava paikka. Se on yks Ranskan suurimmista laskettelukomplekseista ja pitää sisällään muistaakseni suo 90-luvun olympialaistenkin kisapaikat. Rinteitä ainakin riittää! :) Ei tartte vetää samaa rinnetta kahta kertaa viikon aikana (terveiset vaan Kalpalinnaan! ;) )

Mutta ihan vakavasti, ei paineita, en mä oo kenenkään mukaan tuppautumassa :D :D . On vaan hirvee hinku skimbaamaan ja akka ei oo skimbannut kun kerran elämässään, niin sen kanssa ei oikeen viitti lähtee. Ite on tullu vedettyy kuitenkin jo vuodesta '78 'tukka putkella'. Ois kiva kun ois kunnon remmi ja meno sen mukaista. Sekä rinteessä että pupissa :eek: ;)

Tblair2

Active member
Joo. Mun pitais just valita, etta otanko koko Trois Vallees'n laskettelukortin £130 vai £100 milla paasee vaan niihin lahirinteisiin. Noppiksen puheiden perusteella ehdottomasti otan ton kallimman.

Myllis:

Jos hyva saka kay, niin voidaan paasta helmikuussa schnappsille. Tai sit posautat muijalta salaa Samoensiin jouluna. Mina tarjoot ekat rundit. :rolleyes: :rolleyes: