Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Atana! Plus 2 oli aamulla kun päräytin Golfin käyntiin. Hieman nihkeesti lähti kiertämään :eek:</STRONG>
Täällä etelässä oli peräti yli 6 astetta! Tois pual (tai siis nyt tääl pual, ku oon jo duunissa) jokkee (Tonava kaunoinen) oli varmaan jo sillon lämpimämpää. Viikonlopuksi on luvassa alta viiden asteen lämpötiloja, öisin ehkä jopa pakkasta :eek:

Viksuna miehenä vaihdatin kumpaankiin kärryyn talvirenkaat jo viime viikolla.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Viksuna miehenä vaihdatin kumpaankiin kärryyn talvirenkaat jo viime viikolla.</STRONG>
Kavin itsekin eilen ostamassa talvigummit selikaan, ja nyt nakojaan tulee lunta oikeni urakalla :eek: .

Saa nahda pysyyko maassa :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mäkin jouduin ostamaan Pösöön uudet kumit, vanhoissa kun ei ollu profiilia enää kuin kolme milliä :rolleyes:

Ostin sitten Continentalit, tosin kait halvemmatkin olis periaatteessa riittäny, koska ei tolla kärryllä tuu oikeastaan ajettua kuin kaupunkiajoa eikä täällä Wienissä nyt sitä lunta kovin usein oo. Toisaalta kumi on kuitenkin aina halvempaa kuin pelti :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ostin GoodYearin UltraSlip kutoset, kun olivat voittaneet seka Auto, Motor und Sportin, etta Sveitsin TCS:n testeissa.

Mun mielesta noissa asioissa ei kannata saastella muutamaa kymppia.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>
Viksuna miehenä vaihdatin kumpaankiin kärryyn talvirenkaat jo viime viikolla.</STRONG>
Talvirenkaat? :eek: Täysin tuntematon käsite täälläpäin alankomaita :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Ostin GoodYearin UltraSlip kutoset, kun olivat voittaneet seka Auto, Motor und Sportin, etta Sveitsin TCS:n testeissa.

Mun mielesta noissa asioissa ei kannata saastella muutamaa kymppia.</STRONG>
Mazdassa mulla on UltraGrip vitoset (kutosia ei muistaakseni ollu tolla dimensiolla ainakaan vuosi sitten kun ostin). UltraSlipeistä on oo koskaan kuullukaan :eek:

Contit ovat muuten myös testivoittajia, mutta noita testejähän kyllä riittää ;)

Muutaman kympin ja itseasiassa myös muutaman satasen säästämisestä oon ihan samaa mieltä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>

Talvirenkaat? :eek: Täysin tuntematon käsite täälläpäin alankomaita :eek:</STRONG>
No ei ne täälläkään pakolliset oo, mutta voi tulla (tai siis ei voi vaan tulee) ongelmia vakuutuksen kanssa, jos mälläät kesäkumeilla liukkaalla kelillä. Toisaalta vaikka se olis vakuutuksellekin sama, niin silti oma (ja muiden) henki on sen verran arvokas, että en viitti leikkiä ramboa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oikeassa olet, Oube, taas kerran. Täällä noi liukkaat päivät on laskettavissa yhden sormen käsillä, joten niinä päivinä voi sit jättää bilikan vaikka parkkiin.

Viime talvena kun ajelin sitä 100km/suunta duunimatkaa (nythän en sitä enään tee), varmaan 20 aamuna oli auto huurteessa, mutta kertaakaan moottoritie ei ollu jäässä, edes lähellä sitä. Kotikatu sentään pari kertaa, mutta sekin oli sulanut kun mamma lähti liikenteeseen kellit 8.45. Minähän päräytin jo 6.30 :eek: Johtunee kaiketi maan alavuudesta ja meren läheisyydestä, en tiiä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Oikeassa olet, Oube, taas kerran. </STRONG>
Mähän siis olen aina oikeassa ;)

<STRONG>Täällä noi liukkaat päivät on laskettavissa yhden sormen käsillä, joten niinä päivinä voi sit jättää bilikan vaikka parkkiin.</STRONG>
Joo, mä tarkotin nyt oikeastaan vaan lähinnä tätä Itävallan ilmastoa, Belgiassa taitaa tosiaankin tota lunta ja jäätä olla hiukan harvemmin. Täällähän (niinku varmaan Sveitsissäkin) saattaa jopa ketjut olla pakolliset tietyillä tieosuuksilla tai ainakin rekka- ja kuorma-autoille.

Tossa auton himaan jättämisessä on vaan se ongelma, että periaatteessa voi hyvinkin käydä niin, että aamulla on kuivaa, mutta päivällä akkaa pyryttää, niin että siinähän sitten mietit, että jätkätkö auton duuniin vai luisteletko himaan :eek:

Joo, jos nyt oikein tarkkoja ollaan, niin ei täällä Wienissäkään niitä pakollisia talvirengaspäiviä varmaan vuodessa 20 enempää olis, jos niitä nyt on edes niinkään montaa, saattais riittää kaksikin kättä. Riippuu tietysti hiukan vuodesta. 10% Wienin autoilijoista ajaa kuulemma läpi vuoden ilman talvikumeja.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Mazdassa mulla on UltraGrip vitoset (kutosia ei muistaakseni ollu tolla dimensiolla ainakaan vuosi sitten kun ostin). UltraSlipeistä on oo koskaan kuullukaan :eek:

Contit ovat muuten myös testivoittajia, mutta noita testejähän kyllä riittää</STRONG>
Joo, toi UltraGrip (ei siis slip ;) ) kuutonen on ihan uus tuote. Chevyssa meilla on kans viitoset.

Itse asiassa noissa molemmissa testeissa parjasivat parhaiten just Contit ja HyvatVuodet, joista valitsin ihan hetken mielijohteesta Goodyearit.

Ma itse asiassa valitsen aina renkaat testien mukaan, parhaat niiden olla pitaa. Mutta luotan vain aina samoihin lahteisiin, ja kummaa kylla :rolleyes: ne ovat aina paatyneet samoihin tuloksiin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Joo, toi UltraGrip (ei siis slip ;) ) kuutonen on ihan uus tuote. Chevyssa meilla on kans viitoset.</STRONG>
Jotenkin oletinkin, että tää oli ihan sun oma keksimäs nimes noille samoille gummeille. UltraSlip on gyl hyvä nimi :D

Jokatapauksessa kuten sanoin, kyllä niitä kutosia jo vuosi sitten myytiin, mutta ei meidän tarvitsemallamme dimensiolla. Vaan kylläpä nuo vitosetkin on hyvin tiellä pitäneet :)

<STRONG>Ma itse asiassa valitsen aina renkaat testien mukaan, parhaat niiden olla pitaa. Mutta luotan vain aina samoihin lahteisiin, ja kummaa kylla :rolleyes: ne ovat aina paatyneet samoihin tuloksiin.</STRONG>
Joo, mutta kun noita testituloksia vaan ei löydy koskaan kaikille dimensioille, esim. meitin Mazdassa on semmonen dimensio, että en oo koskaan nähny yhtään vastaavaa testiä ja ihan suoraan ei noita testituloksiakaan voi yleistää koskemaan kaikkia saman valmistajan dimensioita. Yleinen nyrkkisääntö kuiteksi lienee, että jos ostat GoodYearit, Contit tai Misukat, niin et ainakaan koskaan osta paskoja kumeja.

Kesärenkaina mulla kyllä on kummassakin biilissä Dunlopit (toiset ostin ite ja toiset tuli mukana).

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Patrioottisena itävaltalaisena mun olis tietty pitäny ostaa Semperit :rolleyes:

...josta tulin mieleen, että tänään saa Austrian potkupalloilijat kyytiä turkkilaisilta. Pidän kebabeille peukkuja! :D

Tblair2

Active member
HEPP!! Taalla on taas rahina paalla.

Sain vihdoinkin oman firman pystyyn. Nyt on tullut selvitettya kaikki lain kiemurat ja raha-asiat. Mina olen nyt sitten CEO. :D :D Ei meita ole siina kun vasta kolme, mutta kylla se siita lahtee. Webbisivut pitais olla valmiit 2-3 kuukauden paasta. Ma olen vasannyt (duuniaikana!) flowchartteja ja uutta business-plania ja hyvalta nayttaa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jaahas OoPee, siirrytääs vähän sivummalle, täällä pöydässä näyttää liikkuvan sikariportaan miehiä: tohtoreita ja CEO:ta :eek:

Mulla on kynsien alla vaan paskaa ;)

Onnittelut Tebu! Teetko hommaa entisen toimen ohella? Oliko tää just se juttu mistä sä annoit vinkkiä jokunen aika sitten?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Jaahas OoPee, siirrytääs vähän sivummalle, täällä pöydässä näyttää liikkuvan sikariportaan miehiä: tohtoreita ja CEO:ta :eek:

Mulla on kynsien alla vaan paskaa ;)</STRONG>
Kohta ne vaatii omaa nurkkausta, kun eivät viitti enää istuskella rupusakin kanssa samassa pöydässä, seuraava vaihe onkin sitten jo se, että meiät kaks siirretään keittiön puolelle, toinen tiskaa ja toinen kantaa herroille herkkuja pöytään :eek:

Mutta onnittelut nyt kaikesta huolimatta Tblairille, jos se nyt edes ottaa onnitteluita vastaan meiltä tavallisilta kuolevaisilta :confused:

<STRONG>Mulla on kynsien alla vaan paskaa ;)</STRONG>
Jos en joutuis säännöllisesti vaihtamaan tyttärelle vaippoja, niin mulla ei olis siellä edes sitä :rolleyes:

[ 09-11-2001: Message edited by: OoPee ]

Tblair2

Active member
Hei hei. Pakkia pakkia. Ei tassa nyt mitaan isoja herroja viela olla. :D :D Yritan tehda sita (salaa) tan oman duunin ohella ja katsotaan miten se siita lahtee. Nyt vedetaan matalalla profiililla eteenpain. Jos kaikki menee putkeen niin sitten vedetaan sikaria ja raahataan nahkasohvat tanne terassille. :cool: :cool:

Ja firman ideaahan en viela kerro, silla haluan pitaa teita suorastaan SIETAMATTOMASSA jannityksessa parin kuukauden ajan. :rolleyes: :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Originally posted by Tblair:

Ja firman ideaahan en viela kerro, silla haluan pitaa teita suorastaan SIETAMATTOMASSA jannityksessa parin kuukauden ajan. :rolleyes: :D[/QB]

Onko varmaa, että raastava epätietoisuus todella loppuu kahden kuukauden jälkeen?

P.S. Onnea yritykselle!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Jos kaikki menee putkeen niin sitten vedetaan sikaria ja raahataan nahkasohvat tanne terassille. </STRONG>
Mulla toi homma on toiminpäin: mulla ei oo mitään miksi vetää siggee ja silti mulla on niitä ja polttelen kun sille päälle satun. Köyhien hupeja :eek: