Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Karuu jengii, täytyy sanoo.

Myllis oli vähän sellanen kun kuvittelinkin :eek: , Obbe on lihonut pikkasen viime näkemän, mutta tukan oot sentään siistinyt (terveiset hemasevalle vaimolles!) ja jotain tollasta olin kyllä kuvitellutkin Tebusta! Hevimiehiä! Kunnon 'jofat' ne olla pitää!

Itsestäni sen verran, että silmäklasit kävin just vaihtamassa, joten en ihan oo itteni näköinen just nyt, jos verrataan tohon kuvaan. Ja jakauksenkin oon vaihtanut toiselle puolelle :D :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mita?

Deletoiko Noppis viestinsa, vai taasko ma naan harhoja? :confused:

Ei ois pitanyt teinina kokeilla kaikkea...
;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Deletoin kun löysin ton sivun... On siinä vaan kauhee vaiva ettii sopivat vai onks sulla siihenkin joku konsti?

Tblair2

Active member
Huhhuh. Nyt on taas herannyt. Taallahan riehutaan oikein urakalla. :eek: :eek: Tanaan on kylla luvassa pubi-ilta... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Deletoin kun löysin ton sivun... On siinä vaan kauhee vaiva ettii sopivat vai onks sulla siihenkin joku konsti?</STRONG>

Kokeile tota mun linkkia tossa ylempana, silla saa nakyviin kuvat. Sa vissiin menit sinne hakemisto-puolella missa makin alussa palloilin
:rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kun jengilla on noin makeita singatureja (varsinkin Tblair :D ), ja makin nyt ekaa kertaa otin sellasen... :D

lepO

Well-known member
huh huh. Kohta noille käy näin...

[ 10-11-2001: Message edited by: lepO ]

lepO

Well-known member
´Miten sen saa näkyviin, vaikka viisas olenkin niin nämä jutut ei suju.