Ulkomaanpellejen terassiotsikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OoPee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Karuu jengii, täytyy sanoo.

Myllis oli vähän sellanen kun kuvittelinkin :eek: , Obbe on lihonut pikkasen viime näkemän, mutta tukan oot sentään siistinyt (terveiset hemasevalle vaimolles!) ja jotain tollasta olin kyllä kuvitellutkin Tebusta! Hevimiehiä! Kunnon 'jofat' ne olla pitää!

Itsestäni sen verran, että silmäklasit kävin just vaihtamassa, joten en ihan oo itteni näköinen just nyt, jos verrataan tohon kuvaan. Ja jakauksenkin oon vaihtanut toiselle puolelle :D :D

Ai niin, täs on vielä toi toinen kuva himasta:
filip_1.gif

Hyvät viikonloput!

Mita?

Deletoiko Noppis viestinsa, vai taasko ma naan harhoja? :confused:

Ei ois pitanyt teinina kokeilla kaikkea...
15.gif
06.gif
12.gif
07.gif
11.gif
;)

Deletoin kun löysin ton sivun... On siinä vaan kauhee vaiva ettii sopivat vai onks sulla siihenkin joku konsti?

Huhhuh. Nyt on taas herannyt. Taallahan riehutaan oikein urakalla. :eek: :eek: Tanaan on kylla luvassa pubi-ilta... :rolleyes:

Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Deletoin kun löysin ton sivun... On siinä vaan kauhee vaiva ettii sopivat vai onks sulla siihenkin joku konsti?</STRONG>

Kokeile tota mun linkkia tossa ylempana, silla saa nakyviin kuvat. Sa vissiin menit sinne hakemisto-puolella missa makin alussa palloilin
:rolleyes:

Kun jengilla on noin makeita singatureja (varsinkin Tblair :D ), ja makin nyt ekaa kertaa otin sellasen... :D

huh huh. Kohta noille käy näin...

103.gif

[ 10-11-2001: Message edited by: lepO ]

´Miten sen saa näkyviin, vaikka viisas olenkin niin nämä jutut ei suju.