Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough

Tervetuloa Ulkomaanpeelojen syksyiseen wienikellariin. Paikalla ovat jo (vasemmalta oikealle): Elle, Nopeahuoli, Zetor (takana), Moe (istumassa), Lara, Myllis, Palkopoika sekä etualalla lasin kera Teukka.

Meillä saa tupakoida, mutta kaupustelu on kiellettyä (terveisiä vaan Moelle!) :frank:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Pikkulikka kippaa homona chardonnay'ta kun muu väki muikistelee kameralle. Kertakaikkisen onnistunutta settiä.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Teukan oon tienny aina lyhyenlaiseksi, mutta että se ois noin neiti niin :eek:

Ilmeisesti neitimäisyys pitää piilottaa räväkkään suunsoittoon.
 

Örfil

Guest
lara on paremmassa kuosissa kuin uskoinkaan :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara on paremmassa kuosissa kuin uskoinkaan :ahem:
Kuvaushetkellä se ei ollut vielä kerennyt värjäämään fooguunsa vihreeksi.:D:D:D:thumbfh:

Jos lara olis pelimies, niin sehän värjäis myös kulma-, ja tuherokarvat vihreeksi. Siinä olis Knoukkarilla sitten griini jolta puttailla palloja reikään.:D:D:D:ahem:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Kuvaushetkellä se ei ollut vielä kerennyt värjäämään fooguunsa vihreeksi.:D:D:thumbfh:

Jos lara olis pelimies, niin sehän värjäis myös kulma-, ja tuherokarvat vihreeksi. Siinä olis Knoukkarilla sitten griini jolta puttailla palloja reikään.:D:D:D:ahem:
Ha-haaa....:eek:
Mikä laran mollaus päivä teillä on meneillään?

Tuolla edellisessä toikissa olitte oikein porukalla nussimassa mun pikku kirjoitusvirhettä. :D
Ei kai. Mä tiesin et se meni ihan päin vittua, mutta kiirreessä kirjoitin ensin samaan lauseeseen kolme kertaa kuluttaja ja sit otin kaksi pois ja yritin saada lauseesta jotenkin järkevän. En onnistunut sori. Aina ei voi voittaa.
Toi viime viikon koulutus hollanniksi kyllä sekoitti aika tujakasti pään. Ei oikeen luonnistu mikään kieli. Puhun englantia ja hollantia sekaisin ja jos sanon jotain väärin korjaan sen sanalla -eiku...Porukka pitää mua hieman tärähtäneenä. Mut sekään ei niin haittaa. Pomo tietää, että mulla on kuitenkin järki päässä ja tuntuma näpeissä. . :nope:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Jaahas, kekkulit vaihtanut mestaa. Mulla alkaa lomat olla loppuvaiheessa, lauantaina pitäis jaksaa duuniin. Sääli sinänsä, muuten olis voinnut mennä kattomaan Francorchampsin keepeetä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Luin ensin, että "keskustelu kielletty" ja ajattelin, että mitäs vit... täällähän on loistava asenne! Sitten tajusin tekemäni erheen. :thumbfh:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ha-haaa....:eek:
Mikä laran mollaus päivä teillä on meneillään?
Mikä mollauspäivä se on, jos kerron mielestäni hyvän vitsin?

Vai oletko säkin niitä tyyppejä, jotka itse kyllä vitsailee toisista, mutta on niin helvetin herkkähipiäinen, että on heti herneet nokassa, jos vähän itseensä kohdistuu vitsailu. :nope::thumbfh:

Edelleen tarkoittaen tuota väri-asiaa, ei kielioppia?:doubtful:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Mikä mollauspäivä se on, jos kerron mielestäni hyvän vitsin?

Vai oletko säkin niitä tyyppejä, jotka itse kyllä vitsailee toisista, mutta on niin helvetin herkkähipiäinen, että on heti herneet nokassa, jos vähän itseensä kohdistuu vitsailu. :nope::thumbfh:

Edelleen tarkoittaen tuota väri-asiaa, ei kielioppia?:doubtful:
Olen juuri sellainen. Herkkä ja ahdasmielinen.

;)

Ei kai..Kyllä mua tyrskähdytti.

Huomenet kaikille!
On väsy ja oon tullut tulokseen, että ennen 7.00 herätykset ei oo mukavia ei kuinkaan päin. Aina on silmät ristissä ja uni vielä.
Noh eip voi mitään...-> Kuvauksiin.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mulla olis, niin ei tartte. Tähän ei toki liity mitään selänpesua, puhdasta kinkyilyä vaan!
Onhan se varakone kuitenkin hyvä olla. Jos sattuu vaikka akku simahtaan kesken aktin...siis puuhien.... hommien.... tarkoitan siis hikisiä aktiviteetteja senkin pervot!
 
Ylös