Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kuvaushetkellä se ei ollut vielä kerennyt värjäämään fooguunsa vihreeksi.:D:D:D:thumbfh:

Jos lara olis pelimies, niin sehän värjäis myös kulma-, ja tuherokarvat vihreeksi. Siinä olis Knoukkarilla sitten griini jolta puttailla palloja reikään.:D:D:D:ahem:
Heh, Moe!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Päivön uutinen on se, että värjäsin hiukseni vihreäksi. Minttujäätelön vihreäksi. Ai että se on kiva kattoa ihmisten ilmeitä. On hauska huomata, miten porukka järkyttyy. Mä en käsitä. Mitä sitten.
__________________
:eek:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Hiljaista on wiinikellarissa. :nope: Luulisi juomien maistuvan, kun on noin hjuvaa seuraa paikalla.

Pitäis varmaan keittää kupillinen kahvia, kun väsyttää niin vietävästi. Päikkäritkin ois kyllä houkutteleva vaihtoehto.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jannu salakuljettanu kaks lekaa Herbaa sisalle. Jumalauta. Maksa vanha piikkis pois niin taas tarjoillaan.
Jees Herbaa. Herba piti vetää aina nopeesti, ettei sokeri ehdi kiteytyyn pullonsuulle ja korkkia ei saanu enää kiinni. Tehokas tapa haukata alkoa teini-iässä. Rytki.

Jätkä on vetäny mun piikkiin neljällä tonnilla pullovalmista Golden Vodkaa. Saatana.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Iltaa pojat!

Päivät senkun pitenee ja muuttuu rankemmaksi. :eek:
Huomenna mulla on jopa oma assistentti.. :D
Tänään mua pyydetiin ottamaan osa värikoulutuksesta harteille...Alkaa kalenteri olla täynnä tälle vuotta. :thumbup:
Maistelen punkkua ja hyvältähän se maistuupi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Voi vitun vitun vittu!

Panin 'paskarinkiin' kuvia talosta. Meni vahingossa myös Kemin K-raudan sisustusosastolle!:thumbfh::jaska::nope::(

Nyt ne luulee että kulkumulkku brassailee.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
...sitäpaitti sinuna en niinkään pelkäis brassailijan mainetta, venaas kun heitetään Kemin kundeille linkki F1-forumille ja kerrotaan kuka on Moe Szyslak :D:D:D
 
Ylös