OoPee
Nuori ikäisekseen
Hmm... soot niin usein haukkunu noita asiakkaitas täällä, että melkein tarttis nyt kaivella, josko sieltä arkistoista löytyis jotain erityistä kemiläisistä :frank::frown:
:frown:
Hmm... soot niin usein haukkunu noita asiakkaitas täällä, että melkein tarttis nyt kaivella, josko sieltä arkistoista löytyis jotain erityistä kemiläisistä :frank::frown:
:frown:
Älähän nyt.Hmm... soot niin usein haukkunu noita asiakkaitas täällä, että melkein tarttis nyt kaivella, josko sieltä arkistoista löytyis jotain erityistä kemiläisistä :frank:
Ennenkaikkea ne on aina oikeassa!Älähän nyt.Asiakkaathan on aina niin ihania.
:frank:
Juu, tilauslappu eli oorteri on vasemmassa.Ennenkaikkea ne on aina oikeassa!
Polliisilla on muuten pamppu just siks vasurissa, kun asiakas on oikeassa.:ahem:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=23589Alkaa unet olla niin outoja, että epäilen mielenterveyttäni.
Alkuyöstä heräsin sellaiseen ahdistukseen, että piti nousta istumaan ja vakuuttelemaan itselle, että on vielä yö ja huomenna kaikki on ihan hyvin.. Mikäköhän tässä nyt painaa...:dunno:
Mä tiedän.:ahem:Huomenta köpöset!
Taas mennään. Toivottavasti päästäänvähän vähemmillä tunneilla kuin eilen..
Alkaa unet olla niin outoja, että epäilen mielenterveyttäni.
Alkuyöstä heräsin sellaiseen ahdistukseen, että piti nousta istumaan ja vakuuttelemaan itselle, että on vielä yö ja huomenna kaikki on ihan hyvin.. Mikäköhän tässä nyt painaa...:dunno:
Ruinaat vain ip-osoitetta poikkeuslistalle tai jos kyseessä on yksinkertainen suodatin, kirjoitat omaan host-tiedostoon jonkin sopivan nimen f1-forumin osoitteelle.Asentavat kuulemma tänään uuden webfilter-softan, joka estää pääsyn vaarallisille ja muuten ei-toivotuille sivustoille. Saas nähdä pääsenkö vielä huomenna f1-forumille![]()
varmaan aika helppoa keksiä syy, miksi välttämättä tarttis päästä duunista f1-forumilleRuinaat vain ip-osoitetta poikkeuslistalle
Tota (vakavalla naamalla) mä olen saanut apuja aika helvetin moneen pulmaan täältä.:ahem:varmaan aika helppoa keksiä syy, miksi välttämättä tarttis päästä duunista f1-forumille![]()
Luotat vain siihen, että heebot eivät tarkista minne ip osoittaa.varmaan aika helppoa keksiä syy, miksi välttämättä tarttis päästä duunista f1-forumille![]()
Yrititkö pyytää täältä apua?Mun avioliittoa te ette pelastaneet.
Ja siitä HELEVETIN iso kiitos!![]()
Totta kai. Meheltä ja Teukalta.Yrititkö pyytää täältä apua?![]()
Me ollaan foorumin Tiedonantaja.Totta kai. Meheltä ja Teukalta.
Pollia taas pikkuhiljaa kaivattais :frank:Me ollaan foorumin Tiedonantaja.
Ai te olette yhdessä?Me ollaan foorumin Tiedonantaja.
Nyt ei ole inspista pollata.Pollia taas pikkuhiljaa kaivattais :frank: