Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hmm... soot niin usein haukkunu noita asiakkaitas täällä, että melkein tarttis nyt kaivella, josko sieltä arkistoista löytyis jotain erityistä kemiläisistä :frank:
Älähän nyt.:eek: Asiakkaathan on aina niin ihania.:rolleyes::frank:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huomenta köpöset!

Taas mennään. Toivottavasti päästäänvähän vähemmillä tunneilla kuin eilen..

Alkaa unet olla niin outoja, että epäilen mielenterveyttäni.
Alkuyöstä heräsin sellaiseen ahdistukseen, että piti nousta istumaan ja vakuuttelemaan itselle, että on vielä yö ja huomenna kaikki on ihan hyvin.. Mikäköhän tässä nyt painaa...:dunno:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta köpöset!

Taas mennään. Toivottavasti päästäänvähän vähemmillä tunneilla kuin eilen..

Alkaa unet olla niin outoja, että epäilen mielenterveyttäni.
Alkuyöstä heräsin sellaiseen ahdistukseen, että piti nousta istumaan ja vakuuttelemaan itselle, että on vielä yö ja huomenna kaikki on ihan hyvin.. Mikäköhän tässä nyt painaa...:dunno:
Mä tiedän.:ahem:

Kato ne sun kepun-vihreet värit hiuksista imeytyy hiusta pitkin päähän ja aivoihin. No mitä kepu saa aikaan muuta kuin epäjärjestystä ja politikointia?

Ajattele, että sulla myllää nyt Väyrynen, Vanhanen ja Pekkarinen kuupassa. Ei voi olla mieleltään kauhean terve olo.:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Asentavat kuulemma tänään uuden webfilter-softan, joka estää pääsyn vaarallisille ja muuten ei-toivotuille sivustoille. Saas nähdä pääsenkö vielä huomenna f1-forumille :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Asentavat kuulemma tänään uuden webfilter-softan, joka estää pääsyn vaarallisille ja muuten ei-toivotuille sivustoille. Saas nähdä pääsenkö vielä huomenna f1-forumille :rolleyes:
Ruinaat vain ip-osoitetta poikkeuslistalle tai jos kyseessä on yksinkertainen suodatin, kirjoitat omaan host-tiedostoon jonkin sopivan nimen f1-forumin osoitteelle.

Hyviä nimiä host-tiedostoon voisi olla vaikkapa kovaa-prpnoo.kotipesa.org tai lara.amsterdam.nl

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
varmaan aika helppoa keksiä syy, miksi välttämättä tarttis päästä duunista f1-forumille :rolleyes:
Tota (vakavalla naamalla) mä olen saanut apuja aika helvetin moneen pulmaan täältä.:ahem:

Sultakin ja vielä useamman kerran.

Ja kaikki tärkeet uutisethan pelmahtaa tänne nanosekunneissa.:eek::ahem::thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun avioliittoa te ette pelastaneet.

Ja siitä HELEVETIN iso kiitos!:D:D:D