Miguel
beagle
HYVÄÄ HUOMENTA KLÄSH! :ahem:
Teukka!!! :eek!::eek!::eek!:jollekkin läskille harmaalle ällöttävälle parittajalle, jolla oli verkkopaita, paskainen aamutakki, kalsarit ja nahkakengät jalassa. Puolet hampaista puuttui.
Kanstis ehkä rauhoittaa duunin tekemistä, kun lepääminenkin alkaa mennä selviytymiseksi.Huomenia!
Tarkoituksena oli siis syöttää mun niille koirille.
Ja siinä vaiheessa kun ne koirat pääsi irti mä heräsin puoliksi nauraen, puoliksi paniikissa.. :doubtful: Analyysiä?
Noh mä meen töihin taas. Iltaan ja hauskaa päivää!
Etelässä vai pohjoisessa? Espoossa hieman märkää, mutta merkillisen lämpöistä (ulkona).Huomenta upponallet.
Persetti että märän ja kylmän näköistä ulkona.
Vihannissa. Ei tuolla nyt varsinaisesti sada ja mittarikin näytti melkein 15 astetta... jos tulis iltapäiväksi työkelit.Etelässä vai pohjoisessa? Espoossa hieman märkää, mutta merkillisen lämpöistä (ulkona).
Ootko muuten edistynyt hyvin Vihan annissa?Vihannissa. Ei tuolla nyt varsinaisesti sada ja mittarikin näytti melkein 15 astetta... jos tulis iltapäiväksi työkelit.
Et kuule tule koskaan arvaamaankaan kuinka osuvan ja merkittävän sanaleikin päästit just suustasi! Tämä on ihan kuule siinä ja siinä, etten viskipulloa laita postiin.Ootko muuten edistynyt hyvin Vihan annissa?
Se sano Vihan annissa, ei siis Viha naininnassa kuten sä selkeesti luit :nope:Et kuule tule koskaan arvaamaankaan kuinka osuvan ja merkittävän sanaleikin päästit just suustasi! Tämä on ihan kuule siinä ja siinä, etten viskipulloa laita postiin.
Ja olen edistynyt... :thumbup::ahem:
F1-Forumin MiguelEt kuule tule koskaan arvaamaankaan kuinka osuvan ja merkittävän sanaleikin päästit just suustasi! Tämä on ihan kuule siinä ja siinä, etten viskipulloa laita postiin.
Ja olen edistynyt... :thumbup::ahem:
Eihän tohon nyt kovin paljon aikaa mennyt.Huomenta.
Paljon kerrottavaa. Katsotaan riittaako aika...
Kiinassa fiksu liikennevalotsydeemi, kertoo aina kauanko on aikaa valojen vaihtumiseen, molempiin suuntiin. Toimis varmaan taallakin pain.