Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huomenia!

Okei...unet menee nyt niin hemmetin oudoiksi ja pelottavaksi etten kohta uskalla mennä nukkumaan.

Mut ja veljen kihlattu oli myyty jollekkin läskille harmaalle ällöttävälle parittajalle, jolla oli verkkopaita, paskainen aamutakki, kalsarit ja nahkakengät jalassa. Puolet hampaista puuttui. Vaihdossa joku sai pitää henkensä.

Me oltiin menossa niin sanottuun "koeajoon" sen miehen luo ja mun veli oli tuomassa meitä. Ja kun se äijä yritti saada meitä sinne asuntoon mä näin ihan helvetin ison koiran ja leikin astmakohtausta. Sanoin että tukehdun jos tuun sisään.
Niimpä se vei meidät jonnekkin helvetin ihme rapalammikolle ja laittoi rautoihin. Ja joku sen apuri ruiskutti mun päälle jotain ainetta, mitkä saa koirat ihan hulluiksi.
Tarkoituksena oli siis syöttää mun niille koirille.
Ja siinä vaiheessa kun ne koirat pääsi irti mä heräsin puoliksi nauraen, puoliksi paniikissa.. :doubtful: Analyysiä?

Noh mä meen töihin taas. Iltaan ja hauskaa päivää!

Knoukka

Well-known member
Huomenta upponallet.

Persetti että märän ja kylmän näköistä ulkona.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenia!

Tarkoituksena oli siis syöttää mun niille koirille.
Ja siinä vaiheessa kun ne koirat pääsi irti mä heräsin puoliksi nauraen, puoliksi paniikissa.. :doubtful: Analyysiä?

Noh mä meen töihin taas. Iltaan ja hauskaa päivää!
Kanstis ehkä rauhoittaa duunin tekemistä, kun lepääminenkin alkaa mennä selviytymiseksi.

OoPeen kanssa samaa mieltä, mies on Teukka, joka yrittää tulla "vapauttamaan" sua. Sillä on enemmänkin noita koira-fantasioita.

Knoukka

Well-known member
Etelässä vai pohjoisessa? Espoossa hieman märkää, mutta merkillisen lämpöistä (ulkona).
Vihannissa. Ei tuolla nyt varsinaisesti sada ja mittarikin näytti melkein 15 astetta... jos tulis iltapäiväksi työkelit.

Knoukka

Well-known member
Ootko muuten edistynyt hyvin Vihan annissa?
Et kuule tule koskaan arvaamaankaan kuinka osuvan ja merkittävän sanaleikin päästit just suustasi! Tämä on ihan kuule siinä ja siinä, etten viskipulloa laita postiin.

Ja olen edistynyt... :thumbup::ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Et kuule tule koskaan arvaamaankaan kuinka osuvan ja merkittävän sanaleikin päästit just suustasi! Tämä on ihan kuule siinä ja siinä, etten viskipulloa laita postiin.

Ja olen edistynyt... :thumbup::ahem:
Se sano Vihan annissa, ei siis Viha naininnassa kuten sä selkeesti luit :nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta.

Paljon kerrottavaa. Katsotaan riittaako aika...

Kiinassa fiksu liikennevalotsydeemi, kertoo aina kauanko on aikaa valojen vaihtumiseen, molempiin suuntiin. Toimis varmaan taallakin pain.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
silla aikaa toivotan puolestani kaikki tanne tervetulleeksi...

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Huomenta.

Paljon kerrottavaa. Katsotaan riittaako aika...

Kiinassa fiksu liikennevalotsydeemi, kertoo aina kauanko on aikaa valojen vaihtumiseen, molempiin suuntiin. Toimis varmaan taallakin pain.
Eihän tohon nyt kovin paljon aikaa mennyt.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Duuniasiaa eli akenttimeininkia....

Meillahan on firmassa menossa jannat ajat, kilpailija on haastanut meidat oikeuteen 30 miljuunasta, vaittaen etta prosessimme kopioi heidan patenttiaan.
He sijoittivat yli 10 miljoonaa italialaiseen firmaan jotta saivat nuo patentit omakseen, uskoen sulkevansa meidat ulos. Samoihin aikoihin muutettiin prosessia niin ettei rikota niiden patenttia. 2 mun alaista teki loistavaa duunia siina hommassa ja kaytannossa pelasti tuon bisneksen.
No, oikeuteen ollaan menossa, ja mun tiimi on ollut taydessa duunissa (hirvee stressi johtoryhmalta) lakimiesten kanssa selvittamassa asiaa ja rakentamassa keissia. Homma on aikalailla puikoissa.
Kuitenkin eilen sitten kilpailija ilmestyi meidan pelkian tehtaalle kera poliisien ja lakimiesten. Kayttivat jotain pelkian lain porsaanreikaa, jotta kaytannossa voivat takavarikoida kaiken mita haluavat meilta. Mina pakkasin samantien tarkeat paperit ja tietokoneet laukkuun, ja kaskin kiinalaisen alaisen tehda saman. Mina poistuin ekaks vuokra-autolla alueelta ulos, poliisit pysayttivat ja sanoivat etta pitais jaada viela ennenkuin asia selva. Naytin suomen passia ja sanoin etta en ole taalla toissa ja on kiirus lentokentalle.
Paastivat menemaan. Huoltsikalla revin paperit silpuiksi ja heitin 3 eri roskikseen. Olin sitten kentalla 4 tuntia etuajassa, mutta homma hoidossa. Sielta ja autosta kasin ohjasin pelkian tehtaan laatupaallikkoa dokumentoimaan kaiken, silla en usko etta tuo on kovin laillista. Kilpailija paasi tehtaalle sisaan ja naki tuotannon, eli nyt tietavat todennakoisesti miksi olemme niin paljon parempia. Nahtavasti haastetaan ne oikeuteen.
Poliisi esti tata kaveria kuvaamasta liikkuvaa kuvaa aanen kera (ihmettelen miksi), mutta otti kuitenkin digikuvia.
Kiinalainenkin paasi hyvin tehtaalta ulos, vartin mun perassa. Siina vaiheessa poliisit olivat siirtyneet portilta jo aulaan, valmistautumaan siirtymaan tehtaaseen sisalle lakimiesten ja kilpailijan teknisten edustajien kera.
Janna fiilis oli jotain 5min tehtaalta poistumisen jalkeen, kun pelkian motarilla kyttaauto ilmestyi perapeiliin. Pelastyin jo, jotta saivatko selville etta olen firmassa duunissa ja lahtivat peraan. Kyseessa olikin kuitenkin liikennepoliisi ja paastin ne ohitse ties minne olivat menossa.

Saapas nakee mita seuraa..... :eek::mad::thumbfh::jaska::D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Aasian reissu.

Siina kylla perkele sellainen reissu jota en ikuna enaa tee. Aivan liian hektinen ja terveys oli kylla prakata, eniten kuupan kohdalla.
Joka paiva samanlainen aikataulu: aamusta aikaisin limusiinilla tehtaalle, yleensa noin tunnin ajomatka hektisessa meiningissa. Siella nopeat kaffet, hiukkasen sosiaalista meininkia ja esittelya, sitten tehtaan tarkastus. Paljon muistiinpanoja ja kysymyksia, parissa tunnissa piti saada kaikki selville ja laskea prosessien aikoja ja tutkia koneistusta yms. Sitten lopetuskokous ja limusiinilla lentokentalle.
Sielta yota myoten seuraavaan kohteeseen, jossa hotla yleensa noin 30-60 min ajomatkan paasta kentalta ("lentokenttahotelli" :D ). Yolla myohaan perilla, bisse naamaan ja huoneeseen tekemaan sahkoposteja. Tuota meni sitten johonkin kahteen asti.
Seuraavana aamuna sama uudestaan.
Kiina oli pahin, 2 tehdasta saman paivan (perjantai) aikana, ja matkaa niiden valilla noin tunnin ajomatka. Tokalta tehtaalta 2 tuntia hotlalle. Olin niin romuna etten jaksanut lahtea syomaan porukan kanssa, menin salille ja soin japsilaista ja menin nukkumaan. La aamuna sika-aikaisin lahdin kentalle ja kohti kotia. Kentalta himaan, nopea suihku, puku paalle ja frendin haihin. Oltiin 3 min myohassa... :D

No, tulipahan kaytya Thaimaassa, Malesiassa, Singaporessa ja Shanghaissa. 2 formularataa tuli myos nahtya ulkopuolelta.