OoPee
Nuori ikäisekseen
Kundi on tulossa vanhaks :dunno:Nyt ei ole inspista pollata.
Istut illat pitkät sohvalla kädet kyynärpäitä myöten munissa ja kattot BB:tä :nope:
Kundi on tulossa vanhaks :dunno:Nyt ei ole inspista pollata.
Juu, Teukka on Tieto ja Mehe on antaja.Ai te olette yhdessä?
Tarvittaessa ja sauman niin sattuessa. Etkö ole koskaan tutustunut nk. tositarinoihin?Ai te olette yhdessä?
Teukka on maaseutu ja mä olen tulevaisuus.Juu, Teukka on Tieto ja Mehe on antaja.
Siina on lasi taskulamminta Lipista ja makkarankyrsa.Ottaisin muuten lasillisen talon toiseksi parasta gruner veltlineria. Jos täällä on kukaan edes saatana elossa täällä kellarissa.
Ja molemmilla vihreet krokotiilit jalassa. Kalleimmat tottakai.Teukka on maaseutu ja mä olen tulevaisuus.
Mä kävin kanssa Nummelan isossa hallissa uimassa.:ahem:Meen kohta uimaan. :ahem:
Poljin vettä tunnin verran altaassa.Mä kävin kanssa Nummelan isossa hallissa uimassa.:ahem:
ÄLKÄÄ HEMMETISSÄ JUOKO SIITÄ LIPIKSESTÄ. KUSASIN PULLOON KUN MIESTEN VESSA ON OLLUT KOKO PÄIVÄN VARATTU! :eek!::eek!::eek!::yuck:Siina on lasi taskulamminta Lipista ja makkarankyrsa.
Vähän varovaisuutta sen vetoketjun kanssa. Nyt tais kyrsä jäädä matkasta.ÄLKÄÄ HEMMETISSÄ JUOKO SIITÄ LIPIKSESTÄ. KUSASIN PULLOON KUN MIESTEN VESSA ON OLLUT KOKO PÄIVÄN VARATTU! :eek!::eek!::eek!::yuck:
Ai sinnekös se jäi. Et kyllä arvaa mistä kaikkialta oon ettiny sitä tänään. Uimahallin saunassa nolotti, ku kaikilla muilla oli mut mun oli hukassa. :eek!::thumbfh:Vähän varovaisuutta sen vetoketjun kanssa. Nyt tais kyrsä jäädä matkasta.
Tyttöjen puolella oli toisia, joilla kyrsä makas kotona telkkarin ääressä ja joi kaljaa.:thumbfh:Ai sinnekös se jäi. Et kyllä arvaa mistä kaikkialta oon ettiny sitä tänään. Uimahallin saunassa nolotti, ku kaikilla muilla oli mut mun oli hukassa. :eek!::thumbfh:
:eek!: Tyttöjen puolella! :thumbup:Tyttöjen puolella oli toisia, joilla kyrsä makas kotona telkkarin ääressä ja joi kaljaa.:thumbfh:
Uskaltaisitko maistaa?Tyttöjen puolella oli toisia, joilla kyrsä makas kotona telkkarin ääressä ja joi kaljaa.:thumbfh:
Tosimiehet tekee tosta tiukkaa uittamalla sita kossussa. Siita sentin siivua aamupalaksi. Tunnetaan myos nimella aamutanko.Uskaltaisitko maistaa?
Illalla sitä voi kutsuakin jo puolitangoksi.Tosimiehet tekee tosta tiukkaa uittamalla sita kossussa. Siita sentin siivua aamupalaksi. Tunnetaan myos nimella aamutanko.