Mulla on Makita katkaisujiiri.:thumbup:Mulla on DeWalt![]()
Mulla on Makita katkaisujiiri.:thumbup:Mulla on DeWalt![]()
Mulla on ruuvarit yms erinomaisia Panasonicceja ja sen sanon, että tätä alla olevaan Foxín pöytäsirkkeliä älkää kuuna päivänä ostako. Puoltaa, on kaikinpuolin löyhä, epätarkka, heppoinen ja hankalakäyttöinen. Huonoa amatööritasoa, tulee haaskitavaraa.Mulla on Makita katkaisujiiri.:thumbup:
Ei oo mun työmaakuva, mulla oo noin sotkuista ikinä. Ehkä pihalla välillä mutta ei verstaalla. Pitää olla sahat ja muut suorassa, ei kestä pää jos on vinossa.Jäpän eka pulsa on taka-alalla!:thumbup:![]()
Aspergerin syndrooma?Ei oo mun työmaakuva, mulla oo noin sotkuista ikinä. Ehkä pihalla välillä mutta ei verstaalla. Pitää olla sahat ja muut suorassa, ei kestä pää jos on vinossa.
Oon vaan siisti, viihdyn siistissä ja sillä siisti.Aspergerin syndrooma?
Arvaa kenellä kahdella on AS-oireita!Oon vaan siisti, viihdyn siistissä ja sillä siisti.
Mutta muutenhan toi asperger ei ois ollenkaan huono juttu! Se toinen jossa saa puhua ihan mitä sylki suuhun tuo ois vielä parempi, se Touretten syndrooma.
Forumilaisista vai bb-talolaisista? Molemmissa ois helpompi arvata, että kellä kahdella ei!Arvaa kenellä kahdella on AS-oireita!![]()
Kotipaikka: VarkausHuomenta!
Pitäis ajaa Warkauteen asiakkaiden 'iloksi' päiväksi seisomaan. Tuskin sieltä kauppaa tulee lain, mutta mitäs siitä, sama raha, kun on kuukausipalkka.
Varmaan saa kuunnella 6 tuntia pekulointia noista paperitehdashommista kun sieltähän lopetetaan joku kortonkihylsylinja kokonaan Stora-småa-Ensolta.:thumbfh:
Kuopiossa Kuopion Energia nostaa kaukolämmönhintaa 25%. Voi olla että monella 'ruhtinaalliset' palkankorotukset ei ihan riitä kattamaan kaikkia nostettuja hintoja. Toki hallitus muistuttaa palkkamaltista tupo-neuvotteluissa.![]()