Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta!

Pimeää ja märkää. Pitäisi ostaa kilometri lautaa sateesta huolimatta.

Knoukka

Well-known member
Huomenta sateisesta ja harmaasta stadista.

Huomenta!

Pimeää ja märkää. Pitäisi ostaa kilometri lautaa sateesta huolimatta.
Noihin rautakauppareissuihin muuten addiktoituu. Mä oon vieroittanut niistä itteeni nyt vajaan kuukauden ja vaikka mä tykkäänkin shoppailla vaatteita ja kippoja niin ei toi stokkalla ja putiikeissa pyöriminen laudan valkkaamista ja työkalujen hypistelyä korvaa. Ei tuu niinku sellasta testosteroniryöppyä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta sateisesta ja harmaasta stadista.

Noihin rautakauppareissuihin muuten addiktoituu. Mä oon vieroittanut niistä itteeni nyt vajaan kuukauden ja vaikka mä tykkäänkin shoppailla vaatteita ja kippoja niin ei toi stokkalla ja putiikeissa pyöriminen laudan valkkaamista ja työkalujen hypistelyä korvaa. Ei tuu niinku sellasta testosteroniryöppyä.
Siks mulla on testosteronitasot niin korkeella, kun koko ajan noissa laukkaan.:idea:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huomenia!

Tää päivä vielä normileikkausta ja sit tulee taas hetken tauko huominen menee kauneustoimittajia hyysätessä ja ens viikko kuvauksissa....Luojan kiitos.

Niin joo! Eilen oli meidän koulutus vastaavan kanssa meeting ja se sano et yritetään järjestää silleen et alkaisin ens vuonna kouluttamaan. Minulle oma ryhmä uusia innokkaita kampaajan alkuja! :) Ilmeisesti luotto on kohillaan. JES!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Käytiin aammusella katsomassa appea sairaalassa (eivät päästäneet kuin pariksi minuutiksi sisään huoneeseen). Ei pysty puhumaan eikä nielemään, saa siis nesteet ja ravinnon letkusta. Reagoi kyllä meihin ja nosti jopa vasenta käsivarttaan moikatakseen. Vaimon mukaan vaikutti kuitenkin selvästi paremmalta kuin eilen.

Lääkärin mukaan oli kuulemma repinyt vasemalla kädellään (eli sillä, mikä toimii) jo letkuja irti. Vaika sanoa tekikö sen tarkoituksella vaiko erehdyksessä... Olivat sitten pistäneet kämmenen siteeseen, ettei pysty enää repimään.

Lääkärin mukaan on tässä vaiheessa täysin mahdotonta sanoa tokeneeko tuosta vaiko ei. Ei voi kuin odottaa.
Voi vittu ja mun papan veljella sama juttu. Just eilen juttelin aidin kanssa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voi vittu ja mun papan veljella sama juttu. Just eilen juttelin aidin kanssa.
Eilen iltapäivällä oli kuulemma saanut yhden sanan suustaan ja on yrittännyt muutenkin puhua, mutta ei vielä ymmärrettävästi. Pikkuhiljaa yrittää myös niellä, on tosin vielä on niin heikkoa, ettei syöminen tahi juominen ole mahdollista. Toiveita kuitenkin on.

Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Eilen iltapäivällä oli kuuelmma saanut yhden sanan suustaan ja on yrittännyt muutenkin puhua, mutta ei vielä ymmärrettävästiu. Pikkuhiljaa yrittää myös niellä, on tosin vielä on niin heikkoa, ettei syöminen tahi juominen ole mahdollista. Toiveita kuitenkin on.
Faijallahan oli aivohalvaus kun sille tehtiin leikkauskelpoisuuskokeita. Se oli pahimmillaan niin huonossa kunnossa, että kehon toinen puoli oli lähes täysin liikuntakyvytön. Toipui kuitenkin muutamassa viikossa hyväntuuliseksi itsekseen, ja käveli rollaattorin kanssa aivan hyvin.

tsemppiä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Faijallahan oli aivohalvaus kun sille tehtiin leikkauskelpoisuuskokeita. Se oli pahimmillaan niin huonossa kunnossa, että kehon toinen puoli oli lähes täysin liikuntakyvytön. Toipui kuitenkin muutamassa viikossa hyväntuuliseksi itsekseen, ja käveli rollaattorin kanssa aivan hyvin.

tsemppiä.
Kiitos. Rohkaiseva esimerkki tuo faijasi tapaus. Kuten sanottua, edistystä on tapahtunut, joten siinä mielessä ei tunnu tilanne aivan toivottomalta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas. Sain vissiin sitten lääkityksen kohdilleen ja vielä takautuvasti lähetteneen fys.terpalle. Säästin siinä 150 euroa.:thumbup:

Vettä tulee etelleen.:thumbfh:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Himbesa. Nummelassa paistoi arska. Muuten matkalla satoi lahes jokapaikassa. Vetta.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Onnex vaimo muistutti etta hoimenna on pyha, ois muuten jaanyt ruoat ostamati.

Tanaan syodaan lohta ja simpukoita, huomenna itse tehtyja hampurilaisia (lasten lempparia) ja sunnuntaina leivitettyja kanafileita.
Sinapin unohdin ostaa, joutunee pikaseen kaymaan viela kaupasa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Siellä on sitten taas ruuhkaa Prismassa tänään.:thumbfh:

Mites, Myllis, se agenttijuttu oikein päättyi? Mikäs siinä hommassa on tällä hetkellä status?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Siellä on sitten taas ruuhkaa Prismassa tänään.:thumbfh:

Mites, Myllis, se agenttijuttu oikein päättyi? Mikäs siinä hommassa on tällä hetkellä status?
Haastettiin ne oikeuteen. Parin viikon paasta eka kasittely.
Myos tuolle vierailleelle ministerille siita kerrottiin, oli aika jarkyttynyt ja lupasi ottaa puheeksi tuomarin kanssa.