Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hukkasin toissa viikolla mun Ipod shufflen kun tein sellaisen Death-Riden pelkiassa, oli unohtunut vyohon kiinni ja putos jonnekin kallion juurelle vissiin... :thumbfh:

Eilen ostin uuden, silla tuo on perhanan kateva, paras mp3 soitin mulle. :thumbup:

Tollanen oli se deathride: http://www.youtube.com/watch?v=LI6qRG-gepo
(sama mesta)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Heikossa kunnossa appiukko, sydän ei enää jaksa. Lääkäri kehoitti valmistautumaan pahimpaan. Että näin täällä...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Soitin juuri sairaalaan, tila on ennallaan. Vaimo ei sinne enää uskalla soittaa ja anoppi sulki eilen jopa puhelimen, kun pelkää huonoja uutisia. Eilen soitin vaimon broidit läpi jo kerroin tilanteesta. Raskasta oloa ja menoa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voi voi...

Nyt sitten se henkinen valmistautuminen siihen 'viimeiseen soittoo'.:(:(:(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kiitos. Käytiin juri vaimon kanssa kävelyllä. Rinsessa on kaverinsa luona eikä ole tilanteesta tietoinen. Tässä vaiheessa ei oikein viitsi asiasta hänelle ilmoitella. Vaimo ja anoppi eivät ainakaan tässä vaiheessa mene sairaalaan, kaksi vaimon veljistä siellä vielä pikaisesti käyvät (jäähyväiset ehkäpä). Appi ei selvästikään halua vieraita, ehkä häpeää oloaan ehkä ei halua, että toiset kärsivät, miehen tuntien veikkaan kumpaakin.

Side kämmenessä ei auttanut, repii edelleenkin letkut irti. Joutuivat sitomaan koko käden kiinni sänkyyn.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Kiitos. Käytiin juri vaimon kanssa kävelyllä. Rinsessa on kaverinsa luona eikä ole tilanteesta tietoinen. Tässä vaiheessa ei oikein viitsi asiasta hänelle ilmoitella. Vaimo ja anoppi eivät ainakaan tässä vaiheessa mene sairaalaan, kaksi vaimon veljistä siellä vielä pikaisesti käyvät (jäähyväiset ehkäpä). Appi ei selvästikään halua vieraita, ehkä häpeää oloaan ehkä ei halua, että toiset kärsivät, miehen tuntien veikkaan kumpaakin.

Side kämmenessä ei auttanut, repii edelleenkin letkut irti. Joutuivat sitomaan koko käden kiinni sänkyyn.
:frown:

Voimia. Taitaa tuo letkujen irtirepiminen olla merkki siitä, että haluaa itsekin pois. Omalla sukulaisella oli jokseenkin sama tilanne kesällä ja jälkeenpäin oli käynyt ilmi, että oli itse avittanut tuolla lähtöään. Hänen sairauden laadun huomioonottaen se oli kyllä ihan ymmärrettävää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voimia. Taitaa tuo letkujen irtirepiminen olla merkki siitä, että haluaa itsekin pois.
Olen varma, että haluaa. Itseasiassa vaimokin on jo hyväksynyt tosiasian ja toivoo, että menis nopeesti eikä jäis pitkäksi aikaa kitumaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPeen perheelle jaksamisia, ikäviä juttujahan nuo ovat,mutta tulevat vastaan enemmin tai myöhemmin.