Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Halusin vain varmistaa, että ette ihan sikana pidä. :thumbup: Myöskään OoPee ja Moe eivät ole tietääkseni hirveitä sikoja. Vähemmän ainakin kuin minä. Paitsi Oube. Enkä mä Moestakaan kuitenkaan valalle menis.
Mä pidän sua, Muitseilakkia ja Oubea hirveinä sikoina. Näin tässä nyt kävi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Privasta päätellen jotain on jääny kaihertamaan:

Mä en oo nyt ihan varma oliko ihan kaikille (muille kuin Oubelle ja Moelle) selvää eiliset "väärille" hahmoille meuhkaamiset muutamassa toikissa. Pyydän kaikilta anteeksi. l
Häpeä iso mies, mennä nyt pyytelemään anteeksi sitä, ettei toisilla ole joko järkeä tai huumorintajua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Mä en oo nyt ihan varma oliko ihan kaikille (muille kuin Oubelle ja Moelle) selvää eiliset "väärille" hahmoille meuhkaamiset muutamassa toikissa. Pyydän kaikilta anteeksi. Kyseessä oli siis hupsuttelu, joka alkoi Pietarin qoutattua PekPoyta, mutta osoittamalla (omien sanojensa mukaan) seuranneen oksennuksen ihan muille hahmoille kuin lainaamalleen PekPoylle. Tätä jatkoimme sitten ansiokkaasti eespäin runkaten.

Halusin vain varmistaa, että ette ihan sikana pidä. :thumbup: Myöskään OoPee ja Moe eivät ole tietääkseni hirveitä sikoja. Vähemmän ainakin kuin minä. Paitsi Oube. Enkä mä Moestakaan kuitenkaan valalle menis.

Että vittua käteen vaan!
Noin siinä käy kun huristelee Micralla 1 km/h ylinopeutta peltipoliisin tutkaan. Hajoo sinne Kirkkonummelle! Ett silleen!!!!!1

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Häpeä iso mies, mennä nyt pyytelemään anteeksi sitä, ettei toisilla ole joko järkeä tai huumorintajua.
Tulit sitten sieltä Suomusjärveltä neuvomaan ase- ja puukkokeräilijöitä?:doubtful:

Kyttää sitä lumilippaas! ja Motelli Syvälampea!:mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Mä en oo nyt ihan varma oliko ihan kaikille (muille kuin Oubelle ja Moelle) selvää eiliset "väärille" hahmoille meuhkaamiset muutamassa toikissa. Pyydän kaikilta anteeksi. Kyseessä oli siis hupsuttelu, joka alkoi Pietarin qoutattua PekPoyta, mutta osoittamalla (omien sanojensa mukaan) seuranneen oksennuksen ihan muille hahmoille kuin lainaamalleen PekPoylle. Tätä jatkoimme sitten ansiokkaasti eespäin runkaten.

Että vittua käteen vaan!
Mitä jos vaan yrittäisit vaihteeks taas moderoida tasapuolisesti sen jatkuvan kaljankittaamisen sijaan! :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Noin siinä käy kun huristelee Micralla 1 km/h ylinopeutta peltipoliisin tutkaan. Hajoo sinne Kirkkonummelle! Ett silleen!!!!!1
Mitäpä jos vaan jatkossakin kesittyisit suikkiinottoon HKL:n bussissa ja jättäisit ne johtamistehtävät pelkialaisille ja polakeille! :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitäpä jos vaan jatkossakin kesittyisit suikkiinottoon HKL:n bussissa ja jättäisit ne johtamistehtävät pelkialaisille ja polakeille! :thumbdown
HKL:n bussissa ei voi suorittaa maratonbkestavyyttä vaativaa rakastelu sessiota josta lapseni saa alkunsa. Hoh hoppana kopo.

Pitää lahtea nyt leikkaamaan ja sitten kuvaajan kanssa pala veriin. Ens viikolla Lontosee. Jos vaa passi loytyy jos tain. Sita ennen en nuku enka syo.

Pobeda

Well-known member
Tuo on totta. Meitin eka snati sai alkunsa Lahden motarilla Koffin kohdalla levennyksella. Automatka Rukalta oli liian pitka ilman pikapanoa.... :eek:
Se oli sitten ainoa kerta sillä reissulla ja muutenkin niihin aikoihin kun olet noin varma.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
HKL:n bussissa ei voi suorittaa maratonbkestavyyttä vaativaa rakastelu sessiota josta lapseni saa alkunsa. Hoh hoppana kopo.

Pitää lahtea nyt leikkaamaan ja sitten kuvaajan kanssa pala veriin. Ens viikolla Lontosee. Jos vaa passi loytyy jos tain. Sita ennen en nuku enka syo.
Voisitko kuitenkin ensin nimetä vasikkani? Pitää alkaa konsonantilla vöö.

T: menevä universumin keisarinna

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voisitko kuitenkin ensin nimetä vasikkani? Pitää alkaa konsonantilla vöö.

T: menevä universumin keisarinna
Vaginanium? Emmä keksi. Mulla on kaveri BB-talossa. Taidan jäädä Lohjalle. Emmä mihinkään möötteen kerkiä. Paska numerokin tuli kokeesta. 10- Siis miinus perässä.:thumbfh:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Se oli sitten ainoa kerta sillä reissulla ja muutenkin niihin aikoihin kun olet noin varma.
Niinpa oli, kun oli kummipoika ja sen veli ja sisko samalla viikon reissulla mukana.
Ei kehdannut riskeerata kiinnijaamisen pelkoa. Ja ennenkuin mooslaakki kommentoi jotain, niin ne ei ollut takapenkilla tuohon aikaan vaan jai pohjoiseen kotikaupunkiinsa.....
Ja reissun jalkeen haivyin reiluksi viikoksi sveitsilaan, joten aikalailla nappaa ajankohtaisesti tuo kylla. Tietty jonkinlainen virhelaskelman vaara on, mutta kiva on ajatella etta tuossa se sai alkunsa... :eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Rajahdin just mun saksalaiselle 56 vuotiaalle saksalaiselle doktori-alaiselle.
Oli puhunut paskaa toimarille parista muusta alaisesta tietamatta mistaan mitaan, silla kun on pelko jotta talla viikolla kaynnistya 6 miljuunan euron laite ei toimikaan ja etta se joutuu vastuuseen siita. Peloissaan syyttelee sitten muita... :mad:

En voinut hyvaksya tuollaista, ja kun vain puolusteli omaa heikkouttaan lisavalheilla, jouduin sanomaan aika tiukasti.
Lopulta pyysi anteeksi ja (toivottavasti myos oikeasti) ymmarsi erheensa.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ja reissun jalkeen haivyin reiluksi viikoksi sveitsilaan, joten aikalailla nappaa ajankohtaisesti tuo kylla. Tietty jonkinlainen virhelaskelman vaara on, mutta kiva on ajatella etta tuossa se sai alkunsa... :eek:
Juu, varmasti kivempi noin ajatella kuin vaikkapa niin, että ajoitus osuisi reissuviikkoon :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niinpa oli, kun oli kummipoika ja sen veli ja sisko samalla viikon reissulla mukana.
Ei kehdannut riskeerata kiinnijaamisen pelkoa. Ja ennenkuin mooslaakki kommentoi jotain, niin ne ei ollut takapenkilla tuohon aikaan vaan jai pohjoiseen kotikaupunkiinsa.....
Mooslakki kommentoi sen verran, että ultrastahan noi pystyy neuvolassa aika päivälleen kertoa, millon eturessu on pamahtanut täyteen.:eek: