Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kävin salilla ja saunassa täällä Edenissä. Olin pukemassa päälleni pukuhuoneessa kun 3 n. viiskymppistä ruotsalaismiestä oli sieltä lähdössä. Yks jamppa sanoi (en häntä nähnyt kaapin takaa): Vänta killar, jag måste tårka håret!

No sitten se tuli näkyviin sieltä kaapin takaa siihen föönien luo. Se jamppa oli joksenksin tän näköinen.

Sen jälkeen se föönas persvaon ja kampas sääret.

Knoukka

Well-known member
Työnnä lartsu se mokkula perseeseen ja nauti koko rahan edestä!

Muita ohjeita multa ei tänään sit heru.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Älä lannistu lars! Vedät niitä vodafonen vittupäitä heijareilla bataattiin.

Ei vaan, se malli on siis hoidossa ja laskusta selviää rahalla. Ei isompaa hätää loppupelissä. Asioilla on tapana lutviutua. Leuka eteen ja bisselle.
Joo näin tehtiin. Kiitos kaikille.

Sain tänään uuden perheen jäsenen!!!
Pienen papukaijan.
Kaverin isällä on niitä n.40 ja kaveri otti itelleen yhden. Rakastuin välittömästi ja sain oman tänään! Se vietti viimeiset 3 tuntia mun olkapäällä istuen ja nukkui mun huivin alla. Huomenna saan sen kotiin. Parani mielikin huomattavasti kun on joku kaverina. :):)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tulipa paistettua vohveli aamupalalla.:eek:

No vitsi sentään, siellä on pannut ja taikinat joka aamu ja kukaan ei koskaan tee niitä (joskus joku svedu ehkä). No mä tein. Enkä jäänyt katsomaan uskalsiko kukaan seurata mun esimerkkiä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kamat kasaan ja töihin.

Ohjelman acennusta sisustussuunnittelijalle, pienet akkuporakonehommat seuraavassa paikassa, valokuvausta Bauhausissa, ajo Ylivieskaan ja siellä acennusta ja koulutusta ja vielä ajo kotiin Vehmasmäkkeen.

*Pyörii itsesäälissä*

Ai niin tuli buukattua lennot 23.12. ja 31.12. päiville jonnekin ja takaisin. Kerron myöhemmin mutta en vielä, sillä haluan pitää teitä jännityksessä.:p

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Hoimenta.

Moen ei tartte pitää meitä jännityksessä, koska kohde on tiedossa - Kanaria. :ahem: Moella taisi herätä pieni seikkailun nälkä. :eek:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huomenet!
Voi vittu. Ihan just alkaa itsesäälissä pyöriskely.
Heräsin yöllä lievään paniikkiin, et onhan mulla nyt varmasti oikeat päivät mielessä kuvauksia varten. Avasin tänään koneen ja etin ekan meilin missä päivistä puhuttiin ja eka kuvaus siinä viestissä oli merkitty tälle sunnuntaille ens perjantain sijaan. Hirvee tärinä päälle et ei hemmetti nyt oon mogannut. Onneksi seuraavissa viesteissä oli niinkuin pitikin, et vaihdetiin 16. 21.
Hitto. Olis jo joulu!!!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
lara, ota nyt kylymän raahallisesti. Elämässä kuuluu olla aina pientä hässäkkää joka ei tunnu niin kivalta, mutta yleensä pienimmillä vahingoilla selviää kun ei lähde paniikissa kouhkaamaan. Itselläni on tämä kuukausi ollut sellaista, että kaikki kodinkoneet/auto leviää alta ja tällä hetkellä kaikki tilit ovat miinuksella. Onneksi huomenna lävähtää rahhoo tilille, joten tästäkin sössimisestä selviää.

Tärkeintä on että oma sydän pysyy levollisena. Joten rapsuttele sitä marakattia olkapäällä ja syötä sille vaikka mokkulaa aamupalaksi. :ahem:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
.
Noh alettiin sit kattoo ja kyllä se on mun lasku ja kyllä eniten rahaa oli syöny mun mokkula. 'Maksa kaks kymppiä, enemmän tiedostoa ladatessassi yhteys hidastuu' sijasta se olikin 'lataa tiedostoja salaman nopeasti-maksat ihan vitusti!!'

NE KULLIPÄÄT OLI KLIKANNU VÄÄRÄN NETIN MULLE!!!1 Marssin sit sinne liikkeeseen et sori mut mä todellakin luulin surffailevani 20 kuussa ja hitaasti. Mulla ei nopeudelle oo tuon taivaallista väliä. Noh ne sano soittavansa pääkonttoriin ja palaavansa asiaan.

Sit soitti se mies et rahoja ei makseta takasin vodafonelta. Toivotin kiitokset ja kysyin, mihin voi valittaa.
Jos ostit sen mokkulan jälleenmyyjältä, on se eikä Vodafone korvausvelvollinen. Sun kannattaa ottaa itse yhteys ton myyjän esimieheen, ei lähimpään vaan vähintään pykälää korkeammalle. Esitä kommenttisi asiallisesti, kehu lafkaaensin hyvistä asioista ( valitsin teidät , koska... mutta siten että rivien välistä voi vaistota mahdollisuuden varsin ikävään julkisuuteen, esimerkiksi herätä kysymys tahallisesta virheestä asiakkaan tappioksi, myönnä kuitenkin oma tarkkaamattomuutesi sopimusta allekirjoittaessasi (tosiasiaa on turha kiistää ja viet aseet myöntämällä oman mogasi). Pidän varsin ihmeellisenä, ellei lasku vähintään puolitu, useimmiten hyöty on helvetin paljon isompi.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jos ostit sen mokkulan jälleenmyyjältä, on se eikä Vodafone korvausvelvollinen. Sun kannattaa ottaa itse yhteys ton myyjän esimieheen, ei lähimpään vaan vähintään pykälää korkeammalle. Esitä kommenttisi asiallisesti, kehu lafkaaensin hyvistä asioista ( valitsin teidät , koska... mutta siten että rivien välistä voi vaistota mahdollisuuden varsin ikävään julkisuuteen, esimerkiksi herätä kysymys tahallisesta virheestä asiakkaan tappioksi, myönnä kuitenkin oma tarkkaamattomuutesi sopimusta allekirjoittaessasi (tosiasiaa on turha kiistää ja viet aseet myöntämällä oman mogasi). Pidän varsin ihmeellisenä, ellei lasku vähintään puolitu, useimmiten hyöty on helvetin paljon isompi.
Joo pitää vielä kokeilla. Sivussahan voi vihjata, et mulla käy kuussa n. kakssataa asiakasta ja kaikille oon kehunut....Nythän sit vaihtuu ääni kellossa.
KAtotaan. Eipä siinä ainakaan mitään menetä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Joo pitää vielä kokeilla. Sivussahan voi vihjata, et mulla käy kuussa n. kakssataa asiakasta ja kaikille oon kehunut....Nythän sit vaihtuu ääni kellossa.
KAtotaan. Eipä siinä ainakaan mitään menetä.
Yleensä suorilla yhteydenotoilla johtajiin pääsee helvetin paljon parempaan lopputulokseen kun valittamalla julkisesti. Lafka ottaa mielellään pikkuisen takkiinkin kuin ikävää julkisuutta.