Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
HÄHHÄÄHÄÄ! Epätodellista säätöä! :D:D:D:D

Oubesta poiketen mä lähtisin larvannon kanssa heti sataa matkoille. Elämysmatkailua tyhjästä. Muistaa vaan pitää kiinni ja nauttia "ridesta". Vessassa kävisin vasta koneessa, koska klubin kultajäsenyys pitää uusia kerran vuodessa.
Joo siis pitäs lähteä sillä asenteella reissuun, että ihan kaikki menee päin persettä ja etenkin just se, minkä olis kaikkein viimeisimpänä olettanu sakkaavan, mutta just se on koko reissun idea. Joo, tuolloin vois kieltämättä olla hauskaa. Lähdimme viikoksi Lontooseen ja päädyimme kuukaudeksi Vladivostokiin vailla paluulippuja :D

Jos ihan oikeesti haluais johonkin tiettyyn kohteeseen tiettynä aikana, niin iskis todennäköisesti infarkti jo taksijonossa :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mutsi soitti juuri. Kummisetä (faijan isoveli) kuollut. Aortta revennyt.

Mahdollisesti sitten Suomen reissu edessä, jos vaan jotenkin mahdollista.

Onneksi ehdin kesällä näkemään.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mutsi soitti juuri. Kummisetä (faijan isoveli) kuollut. Aortta revennyt.

Mahdollisesti sitten Suomen reissu edessä, jos vaan jotenkin mahdollista.

Onneksi ehdin kesällä näkemään.
Osanotot ja voimia. Ei ole nyt paljon iloisia uutisia sieltä suunnalta.
Jaksamista!!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jaahamps.
Koko yönä tuli nukuttua pari tuntia. Jännittänyt lopun aikaa. Tänään malliksi kuvauksiin..... :eek: Eli jännittää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahamps.
Koko yönä tuli nukuttua pari tuntia. Jännittänyt lopun aikaa. Tänään malliksi kuvauksiin..... :eek: Eli jännittää.
Saataisko nyt siihen vihreeseen päähän vaikka ne jalkapallokentän viivat?:D

Oon muuten ittekin ollut joskus hiusmallina. Tai siis vuonna -90 kauppiksen aikaan. Pisti perkele mulle pinnin päähän.:(