Miguel
beagle
HimbesaanMoe.
Joo siis pitäs lähteä sillä asenteella reissuun, että ihan kaikki menee päin persettä ja etenkin just se, minkä olis kaikkein viimeisimpänä olettanu sakkaavan, mutta just se on koko reissun idea. Joo, tuolloin vois kieltämättä olla hauskaa. Lähdimme viikoksi Lontooseen ja päädyimme kuukaudeksi Vladivostokiin vailla paluulippujaHÄHHÄÄHÄÄ! Epätodellista säätöä!
Oubesta poiketen mä lähtisin larvannon kanssa heti sataa matkoille. Elämysmatkailua tyhjästä. Muistaa vaan pitää kiinni ja nauttia "ridesta". Vessassa kävisin vasta koneessa, koska klubin kultajäsenyys pitää uusia kerran vuodessa.
Hei aina oon päässy perille! Ei mee kato sormi suuhun ongelmatilanteissa.HÄHÄHÄHÄÄÄHÄÄÄÄ....lara Amazing Racessa kisassa....hähähääää...![]()
Vaan persiiseen!Hei aina oon päässy perille! Ei mee kato sormi suuhun ongelmatilanteissa.
Osanotot ja voimia. Ei ole nyt paljon iloisia uutisia sieltä suunnalta.Mutsi soitti juuri. Kummisetä (faijan isoveli) kuollut. Aortta revennyt.
Mahdollisesti sitten Suomen reissu edessä, jos vaan jotenkin mahdollista.
Onneksi ehdin kesällä näkemään.
Jopas on ikäviä uutisia terveyden saralta sattunut:frown:Mutsi soitti juuri. Kummisetä (faijan isoveli) kuollut. Aortta revennyt.
Mahdollisesti sitten Suomen reissu edessä, jos vaan jotenkin mahdollista.
Onneksi ehdin kesällä näkemään.
Samoin.Osanottoni ja voimia OoPeelle.
Juu, kyllä ne siinä kisassakin aina pääsevät perille. Toiset aiemmin ja toiset, jotka esim. jäävät koneesta, myöhemmin.Hei aina oon päässy perille! Ei mee kato sormi suuhun ongelmatilanteissa.
Saataisko nyt siihen vihreeseen päähän vaikka ne jalkapallokentän viivat?Jaahamps.
Koko yönä tuli nukuttua pari tuntia. Jännittänyt lopun aikaa. Tänään malliksi kuvauksiin.....Eli jännittää.