ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Jaa! Käytitkö instant-kahvia ja vejen otit suoraan... niinpä! WC-pöntöstä??? Mikäs ihme tuo nyt sitte on?
Ei, mut tolleen me juotiin sumpit himassa ennenku mentiin vaimon kanssa naimisiin ihan sen vuoksi, että saatais häälahjaksi Saeco eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
"Jossetsä ala pian ottaa mundariin, niin mun selain kaatuu kohta" eek! eek!

Nooooooooooooooooh! :mad:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Saeco!! eek! Meillä on duunissa jo kolmas Saeco putkeen! Joo-o! Himassa mulla on (kirjatkaa tää ylös, tärkeetä tietoa!!!) James Woodsin broidi Ken. Se keittää kahvit!

Tblair2

Active member
Mullapas onkin Mac Hine!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

:D :D :D

Niiin saaaataana!!!!!!!

:mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Saeco!! eek! Meillä on duunissa jo kolmas Saeco putkeen! Joo-o! Himassa mulla on (kirjatkaa tää ylös, tärkeetä tietoa!!!) James Woodsin broidi Ken. Se keittää kahvit!
Saeco se himassa pitää olla! Tulee sumppiin uutta jytyä ja ennenkaikkea saa naapurit kateelliseks! Tuosta jälkimmäisestähän kuitenkin on loppujenlopuksi aina kyse! eek!

No on meillä kyllä Phil Ipsikin, mutta sitä ei oo tarttettu sitten maaliskuun.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Niinjoo... kiireinen mutta osaava kundi muuten toi Ken, kun kerkee käydä vielä soittamassa muzakit ja lukemassa uutiset meitin autossa!

Ja kun oikein tarkkaan mietin, niin itteasiassa myös meitin olkkarissa eek!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Nopeahuoli:
Meillä taas puolestaan oli yöllä menny talon vejet sekasin, joten kun raanasta otettiin aamulla kahvivehkeeseen vettä ja painettiin nappia, niin kahvipa maistuikin paskalle!
Sähän kävit sitte paskalla!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Saeco se himassa pitää olla! Tulee sumppiin uutta jytyä ja ennenkaikkea saa naapurit kateelliseks!
Duunissa on Jura, mutta Saecoa olen miettinyt himaan, kun maksaa vaan kolmanneksen tuosta Jurasta.
Ja Jura on paskana aika usein, seka siina on aaliomainen huolto-ohjelma. Eli sun pitaa vieda kones huoltoon tietyin valiajoin, muuten kone lopettaa toimintansa. Esim. kalkituskin pitaa suorittaa huoltona. Kone ei tajua jos kaytat vahakalkkista vetta, se vaan laskee kayttokerrat. Hyva pisnes-idea :mad:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Saecosta tulikin mieleen, et mullon hirvee paskahätä! eek! eek!

Oon hetken poissa...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Duunissa on Jura, mutta Saecoa olen miettinyt himaan, kun maksaa vaan kolmanneksen tuosta Jurasta.
Ja Jura on paskana aika usein, seka siina on aaliomainen huolto-ohjelma. Eli sun pitaa vieda kones huoltoon tietyin valiajoin, muuten kone lopettaa toimintansa. Esim. kalkituskin pitaa suorittaa huoltona. Kone ei tajua jos kaytat vahakalkkista vetta, se vaan laskee kayttokerrat. Hyva pisnes-idea :mad:
No ainakin niistä koti-Saecoista voi poistaa kalkit ihan omatoimisestikin, tosin ei nyt ihan etikalla niinkuin "tavallisista" suodatinkahvinkeittimistä vaan siihen erikseen tarkoitetuilla litkuilla.

Mutta siis onko Jura tosiaankiin noin paljon kalliimpi, jos siis vertaat vastaavia malleja? Itse kun olin katsovinani, ettei niissä kovin kummoista hintaeroa ollu, mutta voinhan toki erehtyäkin. Meillä on Saceon Vienna (kuinkas muuten :rolleyes: ). Maksaa muistaakseni luokkaa 350-400 euroa, huomattavasti kalliimpia (kuten myös halvempia) mallejakin löytyy, tuolla kuitenkin pärjää varsin mukavasti ja sumppi on maultaan ihan eri luokkaa kuin suodatinvehkeissä. Suosittelen tuota, löytyy ainakin beigenä (ruma eek! ) ja anthrazitina (hiano! wink ) tai sitten pistät 50-100 Euroa lisää likoon ja otat vaikka Cafe Granden, tosin en ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt, mikä ero noilla kahdella on, kun ominaisuudetkin ovat muistaakseni täsmälleen samat doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Meijjän Saeco onki "Royal Office" kuulkaas. Ei mikään ihme jos panee paskattamaan aina aamusin eek! eek!

Mutta että on toi "painettu kahvi" aivan erilaista kun suodatettu litku.

Tänään muuten, asiasta toiseen, ratkee saako Suomi-poika alkaa tuomaan rämiä Mersuja halvemmalla Suomeen vai ei. Käsittely parjaillaan käynnissä EY-tuomioistuimessa...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Mutta siis onko Jura tosiaankiin noin paljon kalliimpi, jos siis vertaat vastaavia malleja? Itse kun olin katsovinani, ettei niissä kovin kummoista hintaeroa ollu, mutta voinhan toki erehtyäkin. Meillä on Saceon Vienna (kuinkas muuten :rolleyes: ). Maksaa muistaakseni luokkaa 350-400 euroa...
Viennaa makin olen ajatellut. Maksaa taalla about 500,- CHF. Vastaavat ominaisuudet omaava Jura on about 1400,- eek! . Tietty Jurassa on enampi dikitaalia, mutta paineet ja muut ominaisuudet samaa luokkaa kun Viennassa.

Ootko tyytyvainen Viennaan?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kundit hei, onks toi yx ketsuppibiisi sielläkin päin maailmaa hitti? Täähän on siis kertakaikkiaan aivan loistava bailausbiisi, kuuntelen jo neljättä kertaa peräkkäin eek! :D wink

Täh: Sorry, we do not permit this HTML tag: Parenthesis in HTML tag doubtful

Perkele!!! Nyt kyllä....

(www.mp3shits.com/download/Las_Ketchup_The_Ketchup_Song_%28Asereje%29/18811/)

Doimii! :D wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Viennaa makin olen ajatellut. Maksaa taalla about 500,- CHF. Vastaavat ominaisuudet omaava Jura on about 1400,- eek! . Tietty Jurassa on enampi dikitaalia, mutta paineet ja muut ominaisuudet samaa luokkaa kun Viennassa.

Ootko tyytyvainen Viennaan?
No joo, et sä voi verrata noita digitaalimalleja tohon tavalliseen Viennaan, josta muuten on myös olemassa digitaalinen versio, maksaa varmasti huomattavasti enemmän. Perusominaisuudethan noissa nyt on melkein kaikissa samat, suurin ero lienee kait siinä, että kalliimmissa malleissa on oma vesisäiliö vesihöyryä varten. Sen verran harvoin (eli himassa ei koskaan) tulee kuitenkin kaputsiinoa juotua, että eipä tuolla mulle ole mitään merkitystä, tällä karvalakkimallilla se vesihöyryn tuottaminen kestää jonkin verran pidempään. Toimisto yms. käyttöön tarkoitetut mallit ovat sitten tietysti oma lukunsa.

Juu, olen erittäin tyytyväinen, samoin vaimo ja anoppi, joka ihastui tuohon meidän vempaimeen siinä määrin, että osti itselleen ihan samanlaisen ja mutsi, joka taas harkitsee tuon ostamista (Suomesta on noita vempaimia muuten vaikee ellei lähes mahdoton saada, kuinkas muuten wink ).

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Hyi vittu! :(

A) Hirvee biisi
B) Esiintymistaidottomia kanoja
kee) törkee yritys vetää taas jotain tiputanssia ja makareenaa.

Toi on soinut täällä 'koko kesän' ja TVstä se tulee vähän väliä kun ne oli tossa kesällä VTMn (tv kanava) musafestareilla tuolla rannikolla.

Jokatapauksessa hirveetä halvalla tehtyä humppapaskaa. Anteeks vaan!