ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Mutta että on toi "painettu kahvi" aivan erilaista kun suodatettu litku.
Näin muuten on, ei niitä oikein voi edes verratta, ovat kuin kaksi täysin eri juomaa eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jätkä on kuitenki ostanu niitten CDn, liittyny fan clubiin ja unelmoi kimppakivasta tyttöjen kanssa!!!!! Jäit kiinni sutki!!!! Ja hankinnassa on vielä Saecon uutuusmalli Saeco Ketchup, joka tulee kivojen Ketchup mukien kanssa samassa paketissa!!!!

Ähhähähähähääää!!!! :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tebasta ei sitten tänään vissiin kullakaan mitään, kun jätkä painii kuitenkin siellä Belgradissa niitten ultrahitaitten jugo-yhteyksien kanssa ketsuppibiisin kimpussa :D

Mut siis mä olen aivan varma, että ainaki Teba diggaa tosta ku hullu perunamuusista eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Toi biisi menee siellä vielä valtion tarkastuslaitoksen tarkastettavaksi ja sitten vasta Teuvo saa sen kuultavaksi.

Teuvolla on muuten aika saletisti hirvee darra päällä just nyt. Se ei voi sietää näpyttelyääniä, joten se ei voi kirjoittaa mitää. Lukee vaan. Ja marmattaa! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Juu ja sen kirjan nimi on "Ruattalaiset sotasankarit nyt ja ennen"
"Paavo Väyrysen ysätävät"
"Italialaisten uroteot toisessa maailmansodassa"
"Sveitsin laivaston voittokulku"

Onhan näitä!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
"Väyrysen ysätävät" kirjassa on sentään kaksi sivua:

-case Neittaanmäki ja
-case patriot

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Lähettävät sen biisin sitten winmail.dat -muodossa eteenpäin Teban mailiboxiin :D

Mä oon kyllä kans vähän sitä mieltä, että Teballa on just nyt helvetillinen kanuuna. Hurauttivat Yugolla työpäivän päätteksi kioskille ostamaan parit Slivot, ryyppäsivät ne siinä kotimatkalla ja illan päätteksi Teuvo esitti isännilleen suomalaisia kansantansseja sukat jalassa eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
"Väyrysen ysätävät" kirjassa on sentään kaksi sivua:

-case Neittaanmäki ja
-case patriot
Ei kyllä Paavo on markkinamiehenä tehny kummallekin keisille ihan omat jatko-osansa wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Toi on soinut täällä 'koko kesän'....
....Jokatapauksessa hirveetä halvalla tehtyä humppapaskaa....
Kaak ! eek!

Siis mua on kypsyttanyt sama asia taallakin. Joka tuupista tulee ketsuppia. Hitto, mulle tulee mieleen ihan joku turkkilainen kesahitti... yuck

(Hapeakseni kylla myonnan etta kerran lentokentalta kotiin ajaessani hyrailin sita ajatuksissani... eek! . Onkohan mulla liikaa stressia... :confused: )

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ovat siis onnistuneet biisinteossa kun vaikka ei diggaa biisistä niin silti sitä tulee hyräiltyä.

...tai siis en minä hyräile, sinä hyräilet eek! eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
On kyllä nyt myönnettävä, että vaikka en vielä tässä vaiheessa alistu sitä hyräilemään, niin se on soinnu päässä jo viimeiset kolme ja puoli tuntia, tuli ratiosta, kun istuin ruuhkassa matkalla duuniin eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
On kyllä nyt myönnettävä, että vaikka en vielä tässä vaiheessa alistu sitä hyräilemään, niin se on soinnu päässä jo viimeiset kolme ja puoli tuntia, tuli ratiosta, kun istuin ruuhkassa matkalla duuniin
Toi on muuten raivostuttavaa... :mad:

Paska biisi soi paassa 3,5 tuntia... yuck

Joku laki pitais olla tammosia vastaan... doubtful