ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenia.

Ei sitten iskenyt paha kanni, mutta kanni kuitenkin. Yxi sveduista veti taas huiput, ja ihan samalla reseptilla kuin viime juhlissakin, eli aloitti dokaamisen hitaasti (kun taas mina ja toinen svedu aloitettiin kunnolla), yota myoten kiristi vauhtia ja siirtyi koko ajan vakevimpiin (kun taas mina ja tama kakkonen siirryttiin oluisiin) lopettaen illan usealla lasilla Laphroaigia.
Se sitten oksenteli lauantai aamun :rolleyes: .

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Saatiin muuten taas vaimon kanssa tuta, mita on kateellisten (naisten) kommunikointi tyyli. :(

Torstaina soitti yx vaimon "kamuista", ja huusi kurkku suorana tunnin verran haistatellen paskaa. Tama kaikki sen takia etta taman naisen piti hoitaa yks tehtava, ja koska 2 kuukauteen ei tapahtunut mitaan, vaimoni pyyti toista henkiloa hoitamaan sen.

Sitten lauantaina eraan yhdistyksen (jonka puheenjohtaja vaimoni on) varapuheenjohtajatar lahetti e-mailin joka oli taynna henkilokohtaisia herjoja, mukaanluettuna viittauksia meidan seksielamaamme eek! . Seka myos valheita tuon yhdistyksen tehtavien hoitamisesta, vaittaen etta vaimoni ei ole hoitanut tehtaviaan kunnolla, vaikka todellisuudessa juuri vaimoni on ollut ainoa joka on tehtavansa hoitanut (myos tuo torstainen soittajatar kuuluu tuon yhdistyksen hallitukseen).
Tanaan tuolla hallituksella on sitten kokous, joten jannityksella odotellaan mita ihmeen paskaa siella kaydaan lapi.

Yritin eilisen paivan aikana soittaa talle lauantaiselle naiselle yli 30 kertaa, jattaen yli 10 viestia vastaajaan, tahtoessani selvittaa minuun liittyneet henkilokohtaiset loukkaukset (naiselta joka ei ole tavannut minua kuin muutaman kerran joulujuhlissa). :confused:

Nyt odotan mielenkiinnolla josko tama eukko esittaa tuon meilinsa taman illan kokouksessa kuten lupasi, silla siina vaiheessa kyseessa on julkinen herjaus, josta mina aion tehda poliisi-asian. :mad:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mitä nyt olen muutamassa yhdistyksessä toiminut, niin olen huomannut, että varsinkin naisten kesken ennen hallituksessa olemista ollaan parhaita kavereita... hallitus vuoden jälkeen viha(naisia)miehiä....
Ett silleen!!!!!!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Miksi Myllis olet mennyt tekemään seksielämäänne liittyviä paljastuksia ko. lähes tuntemattomalle naiselle joulujuhlissa.

Tblair2

Active member
No nyt lahti taas. Ensin oli mielenosoitus ja mellakka. Metrossa meinasi menna hermot. Illalla studiosta himaan pelailemaan Wolfensteinia. Viitta vaille yksi yolla hirvee laaki! Maanjaristys!! Tuli mieleen ensimmaiseksi 3 vaihtoehtoa:

1) Kamppis kannissa himaan ja kaatui.
2) Naapuri vittuntunut lopullisesti mun musaan.
3) Al Qaeida

Onneksi oli vaan pieni maanjaristys Midlandsilla, mutta aikamoinen malli kuitenkin. eek! eek!

Ja sitten kysymys. Nyt on UPSika.mp3 paloiteltuna. Ei muuta kun kasia pystyyn kuka haluaa taman suuren taidenautinnon. Varoitus. Taa on K-18 kamaa. wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jps:
Miksi Myllis olet mennyt tekemään seksielämäänne liittyviä paljastuksia ko. lähes tuntemattomalle naiselle joulujuhlissa.
Et kai sentaan tosissasi tuollaista kirjoita :confused:

Kuten sanoin, nailla asioilla ei ole mitaan tekemista totuuden kanssa.
Naisen viittauksen mukaan vaimoni olisi jotain sanonut, mika taasen on ihan taytta paskaa...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Nyt odotan mielenkiinnolla josko tama eukko esittaa tuon meilinsa taman illan kokouksessa kuten lupasi, silla siina vaiheessa kyseessa on julkinen herjaus, josta mina aion tehda poliisi-asian. :mad:
No johan on helvetti :confused:

Vaimonasi haistattaisin ilmeisesti paskat koko yhdistykselle, tosin ehkä juuri tuo onkin näiden kateellisten akkojen tavoitteena?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
No nyt lahti taas. Ensin oli mielenosoitus ja mellakka. Metrossa meinasi menna hermot. Illalla studiosta himaan pelailemaan Wolfensteinia. Viitta vaille yksi yolla hirvee laaki! Maanjaristys!! Tuli mieleen ensimmaiseksi 3 vaihtoehtoa:

1) Kamppis kannissa himaan ja kaatui.
2) Naapuri vittuntunut lopullisesti mun musaan.
3) Al Qaeida

Onneksi oli vaan pieni maanjaristys Midlandsilla, mutta aikamoinen malli kuitenkin. eek! eek!

Ja sitten kysymys. Nyt on UPSika.mp3 paloiteltuna. Ei muuta kun kasia pystyyn kuka haluaa taman suuren taidenautinnon. Varoitus. Taa on K-18 kamaa. wink
Juu, tottakai haluun! :D

Siellähän oli tosiaankin se 300 000 henken kettumielenosoitus?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Myllis:
jps:
Et kai sentaan tosissasi tuollaista kirjoita :confused:
En tietenkään, pitäisi sen olla selvää muutenkin. Asia taisi kuitenkin olla sen verran arassa vaiheessa, ettet vielää hyväksy kaistapäisiä tulkintoja kirjoittamastasi.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, mä katoin aamu-uutisista, että teillä oli Teuvo ollu pikku jytinää siellä saarella!

Ja paa mulle se musiikkinäyte!! Mä tarviin nyt menevää meininkiä, perrrrrrrrrkele!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Laita mulle ja pliis. Pitäis saada hervoton ketutus veke, armoton meininki vois jeesata. Aamulla kun ajelin duuniin niin laitoin Jim H:n levy kehiin ja nupit kaakkoon, jo helpotti vähäsen.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huhujen mukaan täältä löytyy vielä jokunen lisää. doubtful eek! doubtful