ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin varmasti!

Kävin muuten siinä kulmilla perjantaina. Ajoin siitä 'ohi' kun menin Latemiin golf-kisaan perjantai aamuna. Ja vastaavasti pois iltapäivällä... eek! eek!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mäkin oli sun hoodseissa, kävin skandipuljussa lauantaina ostamassa saatanan kalliita hapankorppuja, lonkeroa sekä turkinpippureita. Ei ollut edes favo-myyjätär duunissa, kele. :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mulle kans musaa.

Ma lahden kans himaan. Vaimon pitaa paasta kokoukseen haistattelemaan... :rolleyes:

(sori jps herkkanahkaisuuteni. Olen enemmankin herkkana vaimoni vuoksi, jolla on mennyt parin yon unet tallaisen asiattoman jahdin seurauksena :( )

Tblair2

Active member
Onpas hiljaista...taisi mun biisi pelottaa jannut veke. doubtful

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Pukkaa hommia, kele. Kreikkalainen asiakas Oxonissa ja kaikki kusee kybällä, anna mun kaikki kestää.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Myllis, kerrotkl tiivistelmän vaimosi kokouksesta, vai haluatko pitää meitä vielä hetken jännityksessä ?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nonni, nyt soppa kiehuu.

Eilinen kokous meni keskiyohon (reilu 4 tuntia), tuona aikana mina kirjoitin kaksisivuisen kirjeen viime paivien tapahtumista. Kyseenalaistin kokouksen laillisuuden, vaadin asioista julkisesti keskustelemista, vaadin valehtelijoilta todisteita valheidensa tueksi, ihmettelin asioiden hoitamista, seka ilmoitin jarkytykseni siita etta minun seksielamani on vedetty tahan kaikkeen mukaan. Vaimo haipyi lopulta kokouksesta kesken kaiken, silla kyseessa oli ilmiselva ristiinnaulitseminen, ilmoittaen samalla etta tama asia kasitellaan kaikkien jasenien lasnaollessa.
Mina lahetin oman meilini eilen illalla kaikille jasenille kuten myos kattojarjeston hallitukselle, ja tahan mennessa on tullut pelkastaan positiivista palautetta ja vaaditaan hallitusta vastaamaan sanoistaan ja etta asiasta jarjestetaan uusinta aanestys kaikkien jasenten kesken. Kukaan ei ole kommentoinut asiaa hallituksen puolelta.

Vaimo on edelleen suht hajalla, kyllakin kuulemma iloisen yllattynyt minun ottaessani asiat hoitooni. Tasta tavastani puhua asioista avoimesti ja asioiden oikeilla nimilla kuulemma jokainen yhteytta ottanut jasen on maininnut, ja ilmoittanut etta kunpa jokainen olisi yhta suoraselkainen ja rehellinen. :)

Homma jatkuu. Seuraava jakso parin viikon paasta, vasta. Nyt seurataan miten nuo luuseri-pellet vastaavat, kun heidan todelliset tarkoitusperansa ja kayttaytymisensa on kaikkien jasenten tiedossa (sanaakaan en naes liioitellut, joten on hyva seisoa sanojeni takana).

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Yleensä rehellistyys on paras lääke panettelua vastaan....

Eikö hommasta saatu mitään esivaroitusta? Onko hallitus ollut toimissa kauan...?
Ett silleen!!!!!!1

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Myllis lähetäppä kiertoon myös meili jonka olit saanut, joka oli ilmeisesti varsin asiapitoinen. Kysyt onko tämmöisten kirjoittelija kyvykäs hoitamaan asioita ja kantamaan vastuun tekosistaan.

Tblair2

Active member
Vittu tanaan on taas juostu tuhatta ja sataa!!! Pukkaa duunia. :mad:

Huomisiin... :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tsemia Obbis.

Taallon taas liikaa kiirusta.
Ma lahen nyt kentalle, katotaan josko ehdin palstalle loungesta oluen aaresta. :D

Huomenna pitaa panna yx matskun toimittaja Manchesterista tiukoille. Niiden Quality Control on ihan perseesta. Ja huomenillalla kotio.

Toi soppa muuten kiehuu aika lahjakkaasti.
Kaikki paperit tulee julkiseen jakeluun, johtokunta menettaa naamansa ja jonku paa menee vadille. Nyt jo vaaditaan hallituksen eroa, silla ne ovat luottamuksensa menettaneet.

Millon Teban levy tulee ulos? :cool: