ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair....pidä edelleen sukat täynnä käteistä ryyppyreissuillas.... koska jos sä et osta tota kämppää, ni Oopee ostaa sen sulle....
Ett silleen!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Hei Noppis pliis, pidä fantasias privassa.....
Ei meillä ulkomaanpelleillä ole privaa, meillä on vain kultivoitunut postituslista, jossa pohditaan ja käsitellään elämää suurempia kysymyksiä.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Näin on, vaikka toisaalta olen avannut myös 'privan', jotta kaikilla olisi mahdollisuus lähestyä minua myös privaatti-puolen asioiden kanssa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mitä kaikkea tuolta privasta saa tiedustella...?
Ett silleen!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kaikkea! Vastaus voi toki olla kuin tuo tanskalainen sihteeri tuossa: ympäripyöreä eek! eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Kaikkea! Vastaus voi toki olla kuin tuo tanskalainen sihteeri tuossa: ympäripyöreä eek! eek!
:D :D :D

Ainakin näin flunssan jälkimainingeissa tuohan oli suorastaan hurjan hauska eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
...mutta se hauskuus loppui siihen, sillä se tuli just tohon nokan eteen ja kuiskas: Are you free for lunch tomorrow?

On kuulemma "vähän puhuttava"... eek! eek!

Ja pakko kai mennä kun ei ollu tekosyytäkään takataskussa frown

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tulee jännä lounas....
Vaihtoehtoja:
"-Muistatkos sen yhden yön 2kk sitten, minä olen nyt pieniin päin...."
"-Muistatkos sen silmäniskun tossa viime viikolla, otin sen videolle ja nyt sitten maksat 3 milj €, tai sitten vien homman oikeuteen...."

Onko muita.... mahollisuuksia.... :D :D yuck
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hauskasta puheenollen... eilen melkein paskoin alleni, kun vaimon broidi kertoi rattoisan tarinan veljensä (vaimolla noita broideja siis on yhteensä koilme) kotiintulosta. Tämä oli saapunut himaan ja kuuli miten muija seisoi suihkussa rallattamassa ja itteään saippuamoissa ja kuulematta että mies oli tullut kotiin. Kaveri päätti käyttää tilanteen hyväkseen ja livahti makuuhuoneeseen, jossa vaihtoi päälleen täysin mustat kuteet ja päähän vielä sellaisen hurjan näköisen kumista valmistetun halloween-naamarin, jossa toinen silmä roikkui poskella. Näissä tamineissa broidi sitten syöksyi karjuen kylppäriin, jossa muija olikon jo föönaamassa tukkaansa. Muija säikähti siinä määrin, että joutui shokkiin ja jähmettyi paikalleen silmät pullottaen ja täristen koko kropallaan siinä määrin pahan näköisesti, että broidi pelästyi itsekin ja kuvitteli muijansa saaneen sähköiskun hiustenkuivaajasta :rolleyes: Tilanteesta häkeltyneenä ei sitten keksinyt vetäistä johtoa seinästä tai irroittaa sulaketta vaan nappasi lattialta kumisandaalit (!), joiden sisään tunki kätensä ja ryhtyi näin varustautuneena tönimään muijaansa ulos kylppäristä peläten samalla itsekin saavansa sähköiskun eek! :D

<small>[ 01-10-2002, 11:03: Message edited by: OoPee ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
:D :D :D :D :D :D
Noniin OoPee... kansa janoaa tietää miten sitten ton jälkeen kävi......!!!!
Ett silleen!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Noniin OoPee... kansa janoaa tietää miten sitten ton jälkeen kävi......!!!!
Ton jälkeen? eek! eek! Siis musta oli jo melkoinen suoritus tuolta toiselta broidilta, että se kykeni kertomaan tarinan edes tuohon pisteeseen huolimatta siitä, että hänen itsensä lisäkseen niin minä kuin vaimokin nauroimme hysteerisesti vedet silmissä henkeämme haukkoen. Juu, siis kyllähän toki ymmärrän ettei tarina täältä forumilta luettuna aiheuta lainkaan tuon kaltaista reaktiota, mutta tilanne on tietysti pikkusen erilainen kun kuulee tarinan live-esityksenä ja tuntee ihmiset tietäen osapuilleen miten ne tietyissä tilanteissa reagoivat. Niin ja nauruhan tunnetusti tarttuu wink

Niin joo, siis osapuilleen kymmenen minuutin kuluttua kun henki alkoi taas kulkea broidi kyllä mainitsi, että tämä tarinan sankari oli toistanut pilansa viikkoa myöhemmin keskellä yötä. Ei ollut jostain syystä kyennyt nukkumaan, joten aikansa kuluksi päätti vetäistä samaisen naamarin päähänsä, minkä jälkeen kapusi takaisin sänkyyn, tökkäisi muijaansa kylkeen ja kysyi: "hei nukutsää?". Kuulemma taas täristiin eek! :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kyllähän täällä hekotettiin, mutta lähinnä kiinnosti, että kuinka kauan ko pilailija nukkui sohvalla :D :D
Ett silleen!!!!!!1

Tblair2

Active member
Ny maltti. Tanaan taytyy olla hermostumatta. Toi kamppajuttu alkaa olemaan aika saletti. Juttelin jo faijan kanssa. Tulee laittamaan kunnon parkettilattiat ja vedetaan ne kusimunakokolattiamatot vittuun sielta. Mun omat tee-se-itse taidot tiedetaan... doubtful