ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair:
Ny maltti. Tanaan taytyy olla hermostumatta. Toi kamppajuttu alkaa olemaan aika saletti. Juttelin jo faijan kanssa. Tulee laittamaan kunnon parkettilattiat ja vedetaan ne kusimunakokolattiamatot vittuun sielta. Mun omat tee-se-itse taidot tiedetaan... doubtful
No jopas!!!
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Juttelin jo faijan kanssa. Tulee laittamaan kunnon parkettilattiat ja vedetaan ne kusimunakokolattiamatot vittuun sielta. Mun omat tee-se-itse taidot tiedetaan... doubtful
Kokolattiamatot heittäisin itsekin roskiin, keräävät vain perkeleesti pölyä ja muuta paskaa vaikka kuinka imuroisit. Parketin sijaan suosittelisin laminaattia, ulkonäköhän siis on aivan sama, mutta laminaatti kestää käyttöä paremmin (eli on kovempaa eikä naarmunnu ihan helposti vaikka tassuttelisitkin sillointällöin siellä kämpässä bootsit jalassa), tosin parketin voi sitten kymmenen vuoden kuluttua hioa uudestaan, laminaattia taas ei. Itselläni on jo toinen kämppä laminaattilattialla, tosin eteiseen ja keittiöön pistetitin tässä uudessa asunnossa kaakelilattiat, vanhassa oli sielläkin laminaatit. Niin, kuten jo muistaakseni kertaalleen täällä sanoin, laminaatti/parketti-lattiaa en minäkään ryhtyisi itse tekemään. Ja ihan sitä halvinta laatua ei sitten kannata ostaa, hyvä nyrkkisääntö on se, että otat yhden kappaleen sitä parkettia tai laminaattia käteen (olettaen siis että ostat niitä pitkiä lautoja, etkä niitä neliömallisia), tartut kiinni toisesta päästä ja katsot kuinka paljon lauta taipuu oman painonsa alla. Hyvä materiaali ei taivu kuin korkeintaan pari senttiä, ne parin euron halpispaskat taas voit kääntää vaikka solmuun wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
outinyytaja@jippii.fi kautta menee ihan mukavasti.
Lähetin sen sitten tonne, mutta sieltä tuli outo vastaus, joka sisälsi pelkkiä raameja, neliöitä ja punaisia rukseja eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Heippis kaverit.

Eilisen otin vapaaksi, etta sain olla hiukka lasten kanssa, mutta taman viikon olen byroossa (paitsi ehka huomenna), joten nyt yritetaan ihan tosissaan pilata tunnelmaa taalta kasin... :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Kas kun ei jättikuvaa jostain itseään täynnä olevasta marmattajasta! eek!
No ei onneks, sillä mulla on kovalevyllä enää kuppaset 850 megaa tilaa eek!

Perkele, hädin tuskin sen verran tilaa, että pystyy kopioimaan cd:n doubtful Pitänee vissiin poistaa jotain tarpeetonta krääsää niinkuin esim. jbuilder ja visual studio wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Eilisen otin vapaaksi, etta sain olla hiukka lasten kanssa
Toisinsanoen lähetit muijan shoppailemaan au pairin kanssa, lukitsit penskat lastenhuoneeseen ja istuit puuceen äärelle pelaamaan GP4:sta ja GTA III:sta :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mikko Maunula:
Noppis: Ootko jo tullu takas HIFKiläisten leipiin? :D
Hockey-Night, TPS-HIFK, oli harvinaista herkkua minulle. Hyva matsi, ja tasapeli Tepsia vastaan oli ihan hyva. Talla kaudella on hyva jengi... :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mitä? Onko minusta levitetty taas ns. väärää tietoa???

Sitä kun syntyy IFK:laiseksi, ei siitä oikeen irtikään pääse. Toisilla lienee toisin wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Toisinsanoen lähetit muijan shoppailemaan au pairin kanssa, lukitsit penskat lastenhuoneeseen ja istuit puuceen äärelle pelaamaan GP4:sta ja GTA III:sta :D
Se oli kuules F1 2002:sta se. :mad:
Eipas leviteta perallisia huhuja siella itavallassa. :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Onkohan tässä muuten mitään perää? Kertokaa te, joilla on kyseisestä instituutiosta kokemuksia!

FUNDAMENTAL SIMPLISTIC RULES TO A GOOD MARRIAGE

1. It is important to find a woman that cooks and cleans
2. It is important to find a woman that makes good money.
3. It is important to find a woman that likes to have sex
4. It is important that these three women never meet.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tblair:
vedetaan ne kusimunakokolattiamatot vittuun sielta.
Montako naisihmistä aiot varata kokolattiamattoja varten ja kuinka monta neliötä kokolattaiamattoa on yleisesti yhden naisen vetoisuus ?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Onkohan tässä muuten mitään perää? Kertokaa te, joilla on kyseisestä instituutiosta kokemuksia!

FUNDAMENTAL SIMPLISTIC RULES TO A GOOD MARRIAGE

1. It is important to find a woman that cooks and cleans
2. It is important to find a woman that makes good money.
3. It is important to find a woman that likes to have sex
4. It is important that these three women never meet.
All-in-one -paketti on kokemukseni perusteella toimivin ratkaisu.