ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Perkele! Kuvittelin jo saavani Scenicin viimeistään tänään tai itseasiassa jo eilen maalauksesta, mutta ei. Vaimo soitti huoltoon ja tiedusteli mihin aikaan saa hakea, maanantaina kun luvatitin että kestää kaksi tai korkeintaan kolme päivää. Ei ole kuulemma vielä edes aloitettu puskurin maalausta, koska vastapuolen vakuutusyhtiö ei vielä ole antanut lupaa :mad: Vaimo sitten kiukustuneena sinne vakuutusyhtiöön, jossa kerrottiin, että se kuorma-autofirma, jonka vekotin meidän takapuskurille parkkeeras, ei ole vielä edes ilmoittanut kolaria tapahtuneeksi eek! Pienen neuvottelun jälkeen sai vaimo kuitenkin sovittua, että hän lähettää vakuutusyhtiölle oman kappaleensa vastapuolen allekirjoittamasta onnettomuusraportista faxina ja se riittää tässä vaiheessa vakuutusyhtiölle. Lopulta vielä soitti Renaultille, jossa luvattiinkin pitää kiirettä ja auton pitäis olla huomenillalla taas kunnossa, jotain positiivista sentään, itse olin jo varma, että auto saadaan takaisin aikaisintaan maanantaina tai tiistaina.

Kohta menen saatana ja ostan vanhan mossen ja täräytän sillä ihan vaan vittuillakseni kalleimman mahdollisen vastaantulevan auton kylkeen ja nimenomaan sillai, että menee mosse lunastukseen, muttei se toinen auto. Kärsikööt muutkin, miks aina minä? doubtful

Tblair2

Active member
Just ton takia mulla EI ole autoa. Mutta Jugo!! Siina vasta auto. Sain Belgradissa monet hienot kyydit silla. Ja hyokkasi! 140 lasissa menee hienosti eika lahde edes paikat hampaista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Sain Belgradissa monet hienot kyydit silla. Ja hyokkasi! 140 lasissa menee hienosti eika lahde edes paikat hampaista.
Oliko toi 140 tuntiliksa vai mikä? Missä valuutassa? Osoite? eek!

Tblair2

Active member
Dinaareja dinaareja!!! Missa???? Mita????

eek! :confused:

Mieshan puhuu ihan alaleuattomia!! eek!

<small>[ 03-10-2002, 16:53: Message edited by: Tblair ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Hej hejjjjjjjjjjjjjjjj! Mä lähen nyt kans kaverille dtsziigaamaan Staebeek-Anderlecht matsia. Se on Uefaa se!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
Hej hejjjjjjjjjjjjjjjj! Mä lähen nyt kans kaverille dtsziigaamaan Staebeek-Anderlecht matsia. Se on Uefaa se!
No voi perkele - ei uefaa näe ennen ens syksyä ja sillonkin vain karsintaa.... :(

Et kuule tulis tänne kattomaan vikan kierroksen huippuottelu HJK-MYPA....
Ett silleen!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
...Se on Uefaa se!
Huomasin toissapaivana maikkarin TXT-TV:sta jotta HJK muijat oli paassyt jatkoon naisten UEFAssa. Olivat voittaneet FC Surseen eek! (Sursee on viitisen minsaa meitin himasta, lahin "kaupunki" jossa on McDonalds).

Tuon kun olisin tiennyt, oltaisiin menty kentan laidalle huutamaan... :D

(itse asiassa toi Sursee on kooltaan jotain Kauniaisten luokkaa, eli sairaan snadi. En edes tienny etta pelaa muijien UEFAssa)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Eilen muuten koin yhden elamani yllatyksista... eek!

Tossa duunipaikan tien toisella puolella on aika iso varasto-rakennus, josta meidan firma on vuokrannut alakerrasta suurimman osan. Eilen sitten yks laadunvalvonnan heeboista tuli kysymaan etta mita minun naytteeni tekivat siella. Sanoin, etten mina sinne mitaan ole vienyt tai lahettanyt. Lahettiin tsekkaamaan ja mukaan lahti toinen kollegani.

Jumankauta, siella kellarissa oli lahes 100 harvinaista museoluokan autoa, suurin osa "mintissa" kondiksessa eek! .

Oli 2 Excaliburia, 2 Corvette Stingrayta, pari ferraria, 4 Rollsia, muutama iso 40- ja 50-luvun cadillac, noin kymmenen autoa vuosilta 1910 - 1920, yksi niista taksi vuodelta 1914, 2 Studebakeria, Burgmann, ikivanha sitikan paku, kaks Pontiac GTO:ta kaikki loistavassa (=lahes uudenveroisessa) kunnossa (naa tuli nyt ekaks mieleen).

Kuulemma varasto toimii kerailijoiden "varastona", ja rahaa tuolla on kiinni useampi sveitsin miljuuna. Ei ikina uskoisi kun katsoo tuota ronsistynytta varastoa.

Joskus menen sinne viela kameran kanssa. :)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sun olisi pitänyt muuttaa mielesi ja tunnustaa, että näistähän onkin pari minun näytteitäni vienpä muutaman kotiin tarkemmin tutkittaviksi.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska:
Et kuule tulis tänne kattomaan vikan kierroksen huippuottelu HJK-MYPA....
Ett silleen!!!!!1
Uhhuh, olispas uuvuttava ilta! Hyvää pizzaa, hyvää punaviiniä, siihen päälle espressot ja costa ricalaiset rommit, niin tuata kyllähän sen Anderlechtin 1-2 voiton ja jatkoonmenon jaksoi katsella wink

Juu ja en kyllä ole tulossa katsomaan suomi-potkupalloa en. Joskaan ei toi eilinenkään matsi mikään huippu ollu...

Oli kans hyvä matsi toi Utrecht-Legia, jossa Legian ekan maalin jälkeen alkanut mellakka aiheutti 38 minuutin keskeytyksen ja ainakin teksti-TV:n puolelta sain sen käsityksen, että 11 Utrechtin pelaajaa sai siitä keltaisen kortin samantein. Miksi? En tiedä, sillä se oli katsomoväkivaltaa, ei pelaajien välistä. Ja kuulin sellaisenkin huhun, että jos matsi joudutaan keskeyttämään tollasissa tapauksissa yli 30 minsaksi, niin tulee automaattinen banni Euroopan kentille pariksi vuodeksi eek!

No siinä mitään, pääasia on, että Roiha pääsi kentälle kun Utrecht oli 1-3 perseellään ja kun eka matsikin oli hävitty 1-4, niin onnea vaan! :D :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis:
Huomasin toissapaivana maikkarin TXT-TV:sta jotta HJK muijat oli paassyt jatkoon naisten UEFAssa. Olivat voittaneet FC Surseen eek! (Sursee on viitisen minsaa meitin himasta, lahin "kaupunki" jossa on McDonalds).

Tuon kun olisin tiennyt, oltaisiin menty kentan laidalle huutamaan... :D

(itse asiassa toi Sursee on kooltaan jotain Kauniaisten luokkaa, eli sairaan snadi. En edes tienny etta pelaa muijien UEFAssa)
Ois ollut melko yksinäistä siellä kentän laidalla.... noi naisten Uefa:n ekan kierroksen ottelut pelataan aina yhessä maassa yksinkertasena turnauksena (4 joukkuetta) viime vuonna HJK:n taival alko Finnair Stadionilta, tänä vuonna turnaus järjestettiin Puolassa....
Ett silleen!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pikkuhiljaa alan jo ihmettelemään, mihin noita suurlähetystöjä ylipäätään tarvitaan doubtful Vitusti jengiä siellä juoksee pitkin ja poikin käytäviä, mutta kun jotain tarttet, niin vastaus on aina "ei me näitä asioita hoideta, sun pitää kääntyä suoraan Suomen viranomaisten puoleen" tai vaihtoehtoisesti: "en tiedä, paras kun tiedustelet itse asiaa suoraan Suomesta" :mad:

Ja nythän oli kyse niinkin monimutkaisen asian hoitamisesta, kuin ajokortin uusimisesta. Ajattelin nimittäin hankkia sen uuden luottokorttikokoisen version (tästähän käytiinkin jo postituslistallamme kattavaa keskustelua wink ).

Niin, sen verran kyllä auttavat, että nimikirjoituksen saan käydä todistuttamassa oikeaksi suurlähetystösä, joka perii tuosta valtavan työläästä tehtävästä mitättömän 27 euron korvauksen doubtful

Haistakoot paska koko ämmälauma! :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Pikkuhiljaa alan jo ihmettelemään, mihin noita suurlähetystöjä ylipäätään tarvitaan doubtful Vitusti jengiä siellä juoksee pitkin ja poikin käytäviä, mutta kun jotain tarttet, niin vastaus on aina "ei me näitä asioita hoideta, sun pitää kääntyä suoraan Suomen viranomaisten puoleen" tai vaihtoehtoisesti: "en tiedä, paras kun tiedustelet itse asiaa suoraan Suomesta" :mad:
Mulle iski hiukka samanlainen turhaantuminen Lausannen konsulaatissa, kun heti saavuttuani Sveitsiin (en viela osannut ranskaa) jouduin hoitamaan passiasioita tuota kautta. Jumankekkana, kukaan ei puhunut suomea, sihteeri ei edes englantia (ei muuta kuin ranskaa) :mad: . Konsuli itse puhui jonkun verran inklishia, muttei liikaa.

Miten hitossa joku eksynyt vanhus tai muuten kielia osaamaton voi hoitaa asioitaan tuolla. frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Aloitanpa viikon räväkästi ja totean heti aluksi, että VITUN HYTTYSET!!! :mad:
Toissa viikolla kun Saksassa (juu-sillon kun voitin mikroilla), olin hotellin alimmassa kerroksessa ja paivallisen ajaksi jatin huoneen ikkunan auki kun olin kerta rookia siella vetanyt, ja palatessani huoneessa oli reilusti yli 50 hyttysta. Nurkat oli ihan mustana niista. Tapoin niita puolen tunnin ajan, yritin nukkua, kuulin ininaa, nousin ylos, tapoin taas viitisen lisaa, nukkumaan, ininaa, ylos, tappamaan ja lopulta nukahdin :mad: .
Aamulla en loytanyt yhtaan pistoa, mutta seinat olivat mustina niista kohdin mihin olin hyttysia laiskinyt :rolleyes: . Oli vitun vasy olo seuraavana paivana kokouksessa. frown

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oli Teuvo joo hyvä "voitto" Hajdukista! Nyt vaan hieman onnea seuraavan vastustajan arvontaan ja taas mennään!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Toissa viikolla kun Saksassa (juu-sillon kun voitin mikroilla), olin hotellin alimmassa kerroksessa ja paivallisen ajaksi jatin huoneen ikkunan auki kun olin kerta rookia siella vetanyt, ja palatessani huoneessa oli reilusti yli 50 hyttysta. Nurkat oli ihan mustana niista. Tapoin niita puolen tunnin ajan, yritin nukkua, kuulin ininaa, nousin ylos, tapoin taas viitisen lisaa, nukkumaan, ininaa, ylos, tappamaan ja lopulta nukahdin :mad: .
Aamulla en loytanyt yhtaan pistoa, mutta seinat olivat mustina niista kohdin mihin olin hyttysia laiskinyt :rolleyes: . Oli vitun vasy olo seuraavana paivana kokouksessa. :(
Myllishän vetäskin komeesti pohja-ajat heittämällä ulkomaanpellejen kaikkien aikojen hitaimman kommentin :D

Jos sulla oli vaan veressä niin paljon promilleja, ettei edes hyttyset koskenu? eek!