OoPee
Nuori ikäisekseen
Perkele! Kuvittelin jo saavani Scenicin viimeistään tänään tai itseasiassa jo eilen maalauksesta, mutta ei. Vaimo soitti huoltoon ja tiedusteli mihin aikaan saa hakea, maanantaina kun luvatitin että kestää kaksi tai korkeintaan kolme päivää. Ei ole kuulemma vielä edes aloitettu puskurin maalausta, koska vastapuolen vakuutusyhtiö ei vielä ole antanut lupaa
Vaimo sitten kiukustuneena sinne vakuutusyhtiöön, jossa kerrottiin, että se kuorma-autofirma, jonka vekotin meidän takapuskurille parkkeeras, ei ole vielä edes ilmoittanut kolaria tapahtuneeksi eek! Pienen neuvottelun jälkeen sai vaimo kuitenkin sovittua, että hän lähettää vakuutusyhtiölle oman kappaleensa vastapuolen allekirjoittamasta onnettomuusraportista faxina ja se riittää tässä vaiheessa vakuutusyhtiölle. Lopulta vielä soitti Renaultille, jossa luvattiinkin pitää kiirettä ja auton pitäis olla huomenillalla taas kunnossa, jotain positiivista sentään, itse olin jo varma, että auto saadaan takaisin aikaisintaan maanantaina tai tiistaina.
Kohta menen saatana ja ostan vanhan mossen ja täräytän sillä ihan vaan vittuillakseni kalleimman mahdollisen vastaantulevan auton kylkeen ja nimenomaan sillai, että menee mosse lunastukseen, muttei se toinen auto. Kärsikööt muutkin, miks aina minä? doubtful
Kohta menen saatana ja ostan vanhan mossen ja täräytän sillä ihan vaan vittuillakseni kalleimman mahdollisen vastaantulevan auton kylkeen ja nimenomaan sillai, että menee mosse lunastukseen, muttei se toinen auto. Kärsikööt muutkin, miks aina minä? doubtful