ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Myllishän vetäskin komeesti pohja-ajat heittämällä ulkomaanpellejen kaikkien aikojen hitaimman kommentin :D

Jos sulla oli vaan veressä niin paljon promilleja, ettei edes hyttyset koskenu? eek!
:D

Myonnan selka suorana etta promilleja oli.
En tieda kuinka monen tapoin, ja kuinka moni kuoli alkoholimyrkytykseen. wink
Tsekkasin itseni hiljaa, ettei vaan kukaan olisi huomannut tuon veriloylyn jalkia huoneessani... eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Siis Tsekkasin itseni hotellista ulos . Hitto kun kirjottaa liia nopiaa :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
En tieda kuinka monen tapoin, ja kuinka moni kuoli alkoholimyrkytykseen. wink
Mä en tiä mitä olis juonnu, mutta ihan sun oman terveytes kannalta toivon, että ainakin ne jotka aamulla löysit seinältä räjähtäneenä olis kuollu sun kätes kautta eek!

Tblair2

Active member
Lahdin himaan. Alkoi vituttamaan. Nyt chattaan loppupaivan kotoa...

Tblair2

Active member
Kokkaan muuten bolognesea. Chattaan vihalla 56K modeemilla. Kayhan se nainkin. Ja kissa kiusaa... doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kotoa!!! eek! Sano nyt vielä, että oot sängyssä, sulla on läppäri siinä mahan päällä ja joku vosu ratsastaa ... päällä ja flunssa on paha!! eek! eek! Eiiiiiiiiiiijjjjjj! :(

Tääl on muuten loistavat kelit taas. Lähen justiinsa (tai siis kohta) pelaamaan tuota golffia juu ja menee taas t-paita pelailuksi. On tää syssy vaan ihmeellistä aikaa! :) Mutsi sano just puhelimessa, että Stadissa ois kylymä!

NO MUTTA OLKOON!!! :D :D :D

Tblair2

Active member
Se oli kylla hyva! Ma sanoin "I'm off. I can't be arsed to sit here today.", ja lahdin pois. Kukaan ei sanonut mitaan. Kavelin ulos toimistosta ja himaan. Heheh. :D :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vem ska komppa lite??? :confused:

No, det är jaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!! :) :) :)

Palle Ramstedt och pankaka shöyyyyyy :D :D

Daka dunkka daka dunkkankka! Prrrrrrrrrrrrrrrrrt KLÄSH! eek!

<small>[ 04-10-2002, 16:41: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, jos mennään hetkeksi vakaviksi nyt viikonlopun alla, niin ystävät hyvät mä olen monasti miettinyt, että mitä minä voisin sitten joskus kertoa lapsenlapsilleni, kun ne istuvat kiikkustuolissa polvillani ja haluavat kuulla hurjia ja upeita tarinoita Noppis-ukin "nuoruudesta".

Mä mitää muuta keksinyt kun sen, että mä olin "se" henkilö joka vuonna 2002 (vai oliko se vuonna 2001??) kehitti F1-Forumin Vapaaseen Keskusteluun sen nk. "sivunvaihtokompin"! eek!

"Eeeeei, ukki olitko se todella sinä???" kuulen heidän jo kirkuvan ja ryntäävän pihalle kertomaan siitä myös kavereilleen, jotka hetkisen kuluttua kaikki tulevat sisälle ja pyytävät multa nimmareita ja sen sellaista. Ehkä heistäkin joku on jo siinä vaiheessa "kompannut" jonkun sivun alussa jollain chat-sivustolla...

Niin. Tuon sen tarinan täytyy olla... :itseensätyytyväinenhymyjahaikeakatse-hymijö:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mä taas tyydyn kertomaan lapsenlapsilleni, että tunsin muuten aikoinani sen kundin, joka keksi sivunvaihtokompin!

Tblair2

Active member
Tulipas hyvat bologneset!!!! Viikonloppuja pellet!!! Ma alan safkaamaan ja dokaamaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Muija soitti just että sai Scenicin huollosta. Toivottvasti ehdin vielä nähdä sen biilin ehjänä ennen seuraavaa mälliä doubtful

Juu, viikonloppuja, kymmenen minuutin kuluttua poistun minäkin!