Nopeahuoli
Pomo Hetteri
VUODEN IRTISANOMISAIKA!! eek! eek!
Millä ihminen tietää vuotta ennen 'joutuvansa' muuttamaan??? Kyä kyä kyä, mä sanon...
Millä ihminen tietää vuotta ennen 'joutuvansa' muuttamaan??? Kyä kyä kyä, mä sanon...
Kyllä on helvetin härskiä touhuaNopeahuoli:
itse asiassa minimissaa vuoden irtisanomisaika.Nopeahuoli:
Ei toimivaaOoPee:
Eiköä siellä ranskankielisessä juustomaassa ole olemassa minkäänlaista kuluttajasuojelua tai vastaavaa? Siis toimivaa?
Toi on jotain mikä ei mahdu mun kalloon. Siis vaikka olisi tuomarit kuinka ostettuja, on mun mahdoton ymmärtää, miten oikeuslaitos voi toimia täysin härskisti vastoin lakia ilman, että siitä seuraisi jumalaton skandaali, joka automaattisesti romuttaisi tuon lahjontajärjestelmän. Noh, kai mä oon liian sinisilmäinen ja kuvittelen, että suurin osa kansasta kuitenkin haluaisi kaiken toimivan lakien ja sääntäjen mukaisestiMyllis:
He juuri totesivat tuon edella mainitun etta tuomarit on "ostettuja" eivatka ota asioita kasittelyyn.![]()
Ei jumalauta. Siis mä menen hakemaan oikeutta itselleni ja tuomariurpo uskaltaa todetä, että unohda, ei tollasta asiaa käsitellä, koska se makasaa veronmaksajien (siis myös minun) rahoja? Kirveelle töitä perkele!Myllis:
Tuomarit vetoaa siihen, ettei veronmaksajien rahoja kannata tuhlata tuollaiseen doubtful(ihan tekosyy tietty), mutta kulissien takana on tuo mita minulle kerrottiin, ainakin niiden mukaan...
![]()
No Smarttihan on melkein sveitsiläinen eek! Mut toisaalta säkin kun oot tollanen melkein miehen mittainen, niin ethän sä edes mahtuis sisään, korkeintaan käyttäisit sitä kellona winkNopeahuoli:
Mullon sveitsiläinen auto ja italialainen kello!!
Tää on hyvä hei: Lontoo - Loxpoo eek!Tblair:
Jo riittaa hauskuttelu!![]()