ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
VUODEN IRTISANOMISAIKA!! eek! eek!

Millä ihminen tietää vuotta ennen 'joutuvansa' muuttamaan??? Kyä kyä kyä, mä sanon...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:

Millä ihminen tietää vuotta ennen 'joutuvansa' muuttamaan??? Kyä kyä kyä, mä sanon...
Kyllä on helvetin härskiä touhua :mad: Eiköä siellä ranskankielisessä juustomaassa ole olemassa minkäänlaista kuluttajasuojelua tai vastaavaa? Siis toimivaa? :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
itse asiassa minimissaa vuoden irtisanomisaika.

Ajattele jos vaikka sulla ois alkanut soppari elokuussa. Eli voit irtisanoa vain elokuussa vuotta ennen ulosmuuttoa. Jos kuuletkin vaikka syyskuussa etta joulukuussa sinun pitaa muuttaa huitsin kuuseen, voit irtisanoa kampan vasta ens vuoden elokuussa, ja siita vuos eteenpain. Tarkoittaen etta joudut maksamaan vuokraa tyhjasta kampasta 20 kuukautta eek! :mad: .

Siksipa taalla on tapana etsia "jatko-vuokralainen", jota me emme valitettavasti loytaneet... frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Eiköä siellä ranskankielisessä juustomaassa ole olemassa minkäänlaista kuluttajasuojelua tai vastaavaa? Siis toimivaa?
Ei toimivaa :( .

He juuri totesivat tuon edella mainitun etta tuomarit on "ostettuja" eivatka ota asioita kasittelyyn. :mad:

Nyt ois Karpolla asiaa.... :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
He juuri totesivat tuon edella mainitun etta tuomarit on "ostettuja" eivatka ota asioita kasittelyyn. :mad:
Toi on jotain mikä ei mahdu mun kalloon. Siis vaikka olisi tuomarit kuinka ostettuja, on mun mahdoton ymmärtää, miten oikeuslaitos voi toimia täysin härskisti vastoin lakia ilman, että siitä seuraisi jumalaton skandaali, joka automaattisesti romuttaisi tuon lahjontajärjestelmän. Noh, kai mä oon liian sinisilmäinen ja kuvittelen, että suurin osa kansasta kuitenkin haluaisi kaiken toimivan lakien ja sääntäjen mukaisesti :(

Siis jos jopa kuluttaja-asiamieskin tuon uskaltaa ääneen sanoa, mutta ei asian hyväksi mitään tee eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tuomarit vetoaa siihen, ettei veronmaksajien rahoja kannata tuhlata tuollaiseen doubtful :mad: (ihan tekosyy tietty), mutta kulissien takana on tuo mita minulle kerrottiin, ainakin niiden mukaan... frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Tuomarit vetoaa siihen, ettei veronmaksajien rahoja kannata tuhlata tuollaiseen doubtful :mad: (ihan tekosyy tietty), mutta kulissien takana on tuo mita minulle kerrottiin, ainakin niiden mukaan... :(
Ei jumalauta. Siis mä menen hakemaan oikeutta itselleni ja tuomariurpo uskaltaa todetä, että unohda, ei tollasta asiaa käsitellä, koska se makasaa veronmaksajien (siis myös minun) rahoja? Kirveelle töitä perkele!

Just tuollaisten syiden vuoksi mulla ei edelleenkään ole sveitsiläistä kelloa eikä italialaista autoa ja ainakaan toista noista ei koskaan tule olemaankaan wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Mullon sveitsiläinen auto ja italialainen kello!!
No Smarttihan on melkein sveitsiläinen eek! Mut toisaalta säkin kun oot tollanen melkein miehen mittainen, niin ethän sä edes mahtuis sisään, korkeintaan käyttäisit sitä kellona wink

Tblair2

Active member
Noppis!

eek!

Fulham unseeded

Mon 7th Oct 2002

Fulham go into Group 2 of Tuesday's UEFA Cup draw...

Fulham have been placed into Group 2 for tomorrow's UEFA Cup Second Round Draw, and are unseeded for this round.

Our opponents will be one of the following:

Parma (Italy)
Alaves (Spain)
Hertha Berlin (Germany)
Slavia Prague (Czech Republic)
Anderlecht (Belgium)!!!!!!!!!!!!!!!!
Dinamo Zagreb (Croatia)

The draw takes place at 11am.

Jos Anderlecht tulee niin lahettiin!! Ma hoidan liput valittomasti. :cool:

<small>[ 08-10-2002, 11:52: Message edited by: Tblair ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Asia on pihvi!

Täällä kyllä "toivotaan" Parmaa jostain syystä vastustajaksi...

Peukut pystyyn!!!