ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
No voi jumalauta! Just paasin kehumasta Amazonia. Kaveri soitti himasta ja sanoi, etta mulle tuli paketti Amazonista joka oli ihan vitullaan ja avattu. Kirja ihan soossina. Nyt rankaistiin. Olisi pitanyt olla suu supussa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
No voi jumalauta! Just paasin kehumasta Amazonia. Kaveri soitti himasta ja sanoi, etta mulle tuli paketti Amazonista joka oli ihan vitullaan ja avattu. Kirja ihan soossina. Nyt rankaistiin. Olisi pitanyt olla suu supussa.
Postin moka doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hitto, meidan duuniin pukkaa aika urakalla nyt Bugbearia... :mad:

Eka tuli Kolumbukselta, nyt jostain sveitsista.
Onnex firewall toimii... doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulle pukkas tota toissapäivänä, mutta hyyty onneks firman virusskanneriin.

Kaveri, jolta ton sain, yritti vierittää syyn mun niskoille ja arveli saaneensa sen niiltä Brasilian naisfutaajasivuilta, olin nimittäin pistäny sille ton linkin mailitse (kukas sen muuten teistä lähetti?) :rolleyes:

Yritin kyllä rauhoitella, että ei taida ihan tuollaiset virukset tarttua brasilian tytöiltä wink

Mutta hubaisa virus, oli lähettäny mailia kaverilta kaikille tutuille muuttaen lähettäjän osoitteen, tosin vain sen loppuosan sieltä @-merkin takaa, mutta kopioiden kuitenkin alkuperäisen sigun sinne mailin perään. Kaveri käyttää hotmalia :rolleyes:

Tblair2

Active member
Niin siita Amazonin paketista viela. Kirja oli OK kunnossa, mutta posti (tai joku geezeri) oli repinyt sen auki.

Nyt paskalle. Palaan pakeille 10 min kuluttua...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ettivät sieltä paketista huumeita, kun tiesivät että saajana on pitkätukkainen rockmuusikko wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair:
Niin siita Amazonin paketista viela. Kirja oli OK kunnossa, mutta posti (tai joku geezeri) oli repinyt sen auki.
Noh huh huh! Täällä oltiin jo laittamassa koko Eurooppaa hätätilaan asian tiimoilta!

Tblair2

Active member
AJ:
Miten kirja voi olla OK kunnossa, jos se on revitty auki?
Artikuloin selkeasti:

- Kirja oli paketissa
- Paketti oli revitty auki, ei suinkaan kirja
- Kirjassa ei ollut naarmuja tahi repimisen jattamia jalkia

Lopputulos:

Pakettiin oli 'kurkistettu'

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nyt Teba tarkkuutta hommaan! Alkuperäisen asiaa käsittelevän uutisenhan mukaan kirjan piti olla soosina! eek!

Turhaa tommottiin meitä pelottelemaan, Noppiskin oli jo kuulemma siirtyny suojaan virastotalonsa kellarikerroksiin ja meillä ehdittiin duunissa evakuoida jo kaks kerrosta ja kolmannestakin melkein puolet. Lisäksi Myllikseltä tuli eilen illalla tekstiviesti, jossa mies hätääntyneenä tiedusteli kannattaako ottaa lärvit, kun vielä ehtii :mad:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Onneksi en lukenut tuota vielä eilen, muuten olisin saattanut sorta polttamaan erään kirjaston kirjat roviolla sympatiasyistä.

Tblair2

Active member
Solo Training : The Martial Artist's Guide to Training Alone - Loren W. Christensen