Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Siis vieläksä luulet se todella oli nainen???
Noh, olihan se "nainen" joo... wink
Et vastannut kysymykseeni.OoPee:
Otakko suihin?Mikko A. Maunula:
Mikä hinttikvartetti toi oikeen on?
Minulla oli sentaan "nainen", mutta jannut olikin jo silloin kotona hakkaamassa.Nopeahuoli:
Siis vieläksä luulet se todella oli nainen???![]()
Ma meen tanaan duunikamujen kanssa belaan bowlinkia ja juomaan kaljaa, joten huomenna ollaan yhta vasyja (oon muuten miitingissa koko paivan, joten talla ei muo nay).Nopeahuoli:
Vittu että muuten väsyttää ja perkele duunin jälkeen Octoberfesteille kaljottelemaan!
Vanha suomalainen sananlasku sopii tahan:Tblair:
Minulla oli sentaan "nainen", mutta jannut olikin jo silloin kotona hakkaamassa.Nopeahuoli:
Siis vieläksä luulet se todella oli nainen???![]()
"Musta tää meistä UP-möötessä otettu kuva..."Mikko A. Maunula:
Et vastannut kysymykseeni.
Nyt alkaa evakuointi!Tblair:
Valmiina pojat! Kohta tulee 'maustettu' tarina Turun ajoilta. Jaffaa ja chipseja valmiiksi ja sohvalle istumaan.![]()
Nih, Jaffaa on juotu ja sipsejä syöty sokerihumalaan ja pöhöön asti!OoPee:
Noh?
Mä olen aina luullut että pata on valttia... no kun vanhaksi elää niin aina oppii jotain uutta.....Tblair:
Maltti on valttia...pukkaa duunia. Kohta tulee.
Nopeahuoli:
lauantaina remonttia (sähkömiestä tarvittais!!! tietäiskö kukaan...??? eek! )
Ota pitkä pätkä rautalankaa, älä missään nimessä sammuta sähköjä pääkytkimestä, yhdistä rautalangat nykyisiin johdon päinin, nido rautalanka yhteen.... yuckNopeahuoli:
Pitäis "vähä jatkaa" katosta tulevia piuhoja, jotta saan lampun sinne kiinne. Onko ehtotuksia?
Mutta värivalinnnat tietenkin hyväksytät täällä....?Nopeahuoli:
Muuten ei oo kyse kun makkarin maalauksesta ja sen osaan tehtä ilman neuvojakii!![]()
![]()
Piuhan jatkaminen on helppoo. Meet rautakauppaan ja ostat sellasen muovisen "sokeripalan" (ennen ne oli kait posliinia ja kutsuttiin nimenomaan ulkonäkönsä vuoksi tuolla nimellä), joita myydään useamman kappaleen pötköissä. Jos haluat lamppuun myös maadoitusjohdon (eli sen kolmannen piuhan, mikä on usein viherkeltainen), niin tarttet yhden ison "palikan", jossa on kuus reikää, kolme kummallakin puolella (tai vaihtoehtoisesti kolme palikkaa, jossa kussakin kaks reikää, miten vaan, ne palikat voi itte ihan pötköstä taittamalla irroittaa toisistaan haluamasi kokoisiksi kokonaisuuksiksi, tosin on ihan maku- ja tilakysymys jaatko sen kolmeen erilliseen osaan vai et) ja sitten vaan ruuvaat johdot niiden avulla kiinni toisiinsa. Lisäks tarttet tietty pätkän sähköjohtoa. Yksinkertaista, itteasiassa just viime viikonloppuna ton tein, koska katosta tulevat piuhat oli niin lyhyitä, että eivät ulottuneet lamppuun asti.Nopeahuoli:
Pitäis "vähä jatkaa" katosta tulevia piuhoja, jotta saan lampun sinne kiinne. Onko ehtotuksia?